"Sana ne kadar güvendiğimi biliyorsun. Beni bir kez olsun yanıltmadın Dani"
"Bundan sonra da asla yanıltmam, boss"
"İşte bu yüzden bu işe senden başka kimseyi bulaştırmak istemiyorum"
Dani dikkatle karşısında oturan adamı dinliyordu.
Mahmut Duymaz. Yeraltı dünyanın en güçlü, en acımasız isimlerinden biri.
"Birini bulmanı istiyorum, Dani. Ama bu sefer canlı istiyorum."
"Canlı mı?"
"Evet canlı olarak. Bulup buraya getirmeni istiyorum. Benim yanıma"
Daninin yüzü düşmüştü. Heyecanverici bir iş beklerken bu kadar kolay bir şeyle karşılaşacağını düşünmemişti.
"Bu kadar mı? O zaman yarına tamamdır zannet"
"O kadar kolay değil, Dani. Aradığımız çocuğu muhtemelen başka biri de arıyor. Onlardan önce bulman şart"
İşte bu durum tüm şartları değiştiriyordu.
"Başka arayan kim?" merakla sormuştu.
"Tekin Özsoy"
İsmi duyduğu anda iş ilgisini daha çok çekmeye başlamıştı. Tekin bulundukları dünyanın en güçlü isimlerindendi. Mahmutla da pek anlaştığı söylenemezdi. Hatta son zamanlarda ikilinin sürekli karşı-karşıya geldiği durumların sayı artıyordu. Şu an düşündüğü tek şey bu iki güçlü isimin aradığı ortak adamın kim olmasıydı.
"Kimi arıyorum, patron?"
Mehmet masanın üzerinde duran siyah dosyayı Daniye doğru itti.
"İsmi Can. Can Özsoy"
"Özsoy mu?"
"Evet, Özsoy"
"Tekin Özsoy'un akrabası falan mı oluyor?"
"Hayır, akrabası değil. Oğlu. Hatta tek varisi"
Şimdi konu daha çok ilgisini çekmeye başlamıştı.
"Peki babası oğlunu neden arıyor? Birileri mi kaçırmış?"
"Hayır. Çocuk babasından kaçıyor."
"Neden?"
"Bilmiyoruz, ama şu an babasından uzakta savunmasız olması sadece bizim işimize yarıyor."
Mehmet sabırsız şekilde cevap vermişti. Kesin anlatmak istemediği şeyler var diye düşündü Dani.
"İhtiyacın olan tüm bilgiler dosyada zaten. Detayları Sonerle konuşursun. Hadi bakalım Dani sana güveniyorum"
"İşi tamamdır sayın, boss"
"Aksini düşünmüyorum bile."
Dani dosyayı alarak odadan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
av mevsimi
General FictionBu hikayedeki kişiler ve olaylar tamamen kurgudur. Gerçek kişi ve kurumlarla hiç bir bağlantısı yoktur.