Kim terk edilmiş bir binayı görüp içeri girmeye karar verir? Özellikle saat 23:00 olduğunda? Özellikle... silah sesi gibi bir ses duyduğunuzda?
Felix öyle.
Gece vardiyasından dönerken saat 23:15 sıralarında silah sesine benzeyen bir ses ve ardından koşuşturmalar duydu. Sesin geldiği yöne baktı. Yıllardır gördüğü binanın aynısıydı. Bazı yasal sorunlar nedeniyle inşaat devam etmedi, durduruldu ve yakın zamanda temize çıkmayacak gibi görünüyordu. Ama ilk kez oradan bir ses duyuldu.
Etrafına baktı ve sokakların delici derecede sessiz olduğunu gördü. Korkutucu muydu? Evet. Ama binaya bakıp hâlâ konuşan birinin sesini takip etmeye mi karar verdi? Evet.
Çocuk bunun aptalca mı yoksa tehlikeli mi olduğunu düşündü. Ve kimin umurunda olduğu sonucuna vardı.
Tehlikeli ya da ona zarar verecek bir şey olması kimin umurunda. Eve zamanında gitmesinin hiçbir önemi yoktu.
İçeriden boğuk bir gülme sesi geldiğinde kararını yeniden düşünerek birkaç saniye durdu."Siktir et" diye mırıldandı ve sessizce binaya doğru ilerledi.
Tozlu ve çamurluydu, her yere dağılmış alkol şişeleri, sigara izmaritleri, kullanılmış prezervatifler ve berbat bir atık kokusu. Çocuk tiksintiyle burnunu kırıştırdı ama yıllardır kapalı olan bir binada ne beklenirdi ki.
İçeride fazla ışık kaynağı olmadığından dikkatli bir şekilde etrafta dolaştı. İçeri giren ve ona yolları gösteren tek ışık sokak lambalarıydı onun dışında her şey tamamen karanlıktı.
Sesler kesildiğinde çocuk somurttu. Neler olduğunu görmek istedi ama artık ses olmadığına göre, ilk başta seslerin geldiği yere nasıl gidebilirdi.
Aniden geri dönüp eve gitmeye karar verdi...
"Ah Oliver. Biz Kristalleriz, bizimle dalga geçip bu şekilde kaçabileceğini mi sanıyorsun? Aptalsın."
Solgun ses yakın bir yerden geliyordu, gerçekten çok yakından.
Çocuk sesleri takip etmeye karar verdi ve sesler yükseldikçe ve netleştikçe gülümsemesi daha da genişledi.
"Görüyorsun ya, bugün benim çetenin lideri olarak babam olmadan toplantı yaptığım ilk günüm. Yani bir fareyi öldürmek, kazandığım bir başka ikramiyeden başka bir şey değil." Adam devam etmeden önce biraz güldü "Şimdi söyle bana, nereden vurulmak istiyorsun? Sikin mi? Taşakların mı? Gözlerin mi? Göt deliğin mi? Sahip olduğun tek seçenek bunlar."
Çocuk bu sözler karşısında gözleri dolarken olduğu yerde durdu. Sadece adamın az önce söylediği şey yüzünden donmuştu, yani bu da bir nedendi, aynı zamanda donmuştu çünkü ses çok netti, sanki adam konuşurken omzunun üzerinde duruyormuş gibi.
Soluna döndüğünde kapalı bir kapı gördü. Yutkundu çünkü duyduğu sonraki sözler buradan bir an önce çıkması gerektiğini doğruluyordu.
"Oh dur bekle, gözlerini seçeneklerden çıkar. Seni öldürecek, bu çok kolay olur. Tamam sikin mi, taşakların mı yoksa deliğin mi? 1,2,3 Ben siki seçiyorum." Ve yüksek sesli bir silah sesi daha duyuldu ve ardından bir saniyeden daha az bir süre çığlık attıktan sonra, tahmin ettiği gibi, birinin adamın ağzına bez tıkmasıyla boğuldu.
Felix korkuyla titredi. En tuhaf zamanlarda tuhaf yerlerde dolaşmayı her zaman sevmişti ama görünüşe göre bu onun için sonuncuydu.
Birinin kapıya doğru ilerlediğini duyduğunda kuru bir şekilde yutkundu ve gözleri korkuyla doldu.
Bacakları donmuştu, bir parça bile hareket etmeyi reddediyordu. Kapının açıldığını görünce gözleri korkuyla parladı. Ah kahretsin, 19 yaşında öleceğim. Ben çok gencim, siktir diye düşündü ve kendini son anlarına hazırladı, sessizce, kolay bir ölüm için dua etti. Hala acı içinde çığlık atan adamı dinlerken.
"Evet patron, diğer tüm düzenlemeler yapıldı-" kapı açıldığında siyah saçlı, uzun boylu, ince bir adam ortaya çıktı ve elleri tamamen kana bulanmış olduğuna bakılırsa o odadaki en iğrenç işi yapmış gibi görünüyordu. Yüzü ve kıyafetleri kan lekeleriyle kaplıydı ve kıyafetlerinde küçük et parçaları vardı. İnsan eti.
Adam ona bakıp durakladığında çocuğun gözleri doldu.
"Hım... Merhaba?" O anda ağzından çıkan tek şey buydu.
Silahını çıkarıp çocuğa doğrulturken adamın gözleri şeytani bir şekilde karardı. "H-hayır hayır, sadece ortalıkta dolaşıyordum. Yemin ederim hiçbir şey duymadım ben-" söylemeye çalıştığı şeyi tamamlayamadan başının arkasına güçlü bir darbe geldi. Muhtemelen bir silah kabzası olduğunu düşündü ve her şey anında karardı.
Bugün ne kadar harika bir seçim yaptı.
Evet bu hikayeden pek emin değilim ve nasıl ilerleyecek bir fikrim yok ama neden olmasın dedim ve bölümü attım. Umarım beğenirsiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benden Uzak Dur |HYUNLİX|
Fanfic"Sadece benden Uzak durmanı istedim. Peki neden ben de aynısını yapamadım?" *** Adam ona bakıp durakladığında çocuğun gözleri doldu. "Hım... Merhaba?" O anda ağzından çıkan tek şey buydu. Silahını çıkarıp çocuğa doğrulturken adamın gözleri şeytani b...