"Ne oldu?"
"O-onlar... Onlar... S-sarılmışlar mı?" Changbin aptalca mırıldanarak Hyunjin'in odasından çıktı.
"Gördün mü? Yalan söylemiyordum?" Jeongin ellerini her yere fırlatarak kendini savundu.
"Siktir. Dur bir bakayım." diye mırıldandı Minho, başını gizlice Hyunjin'in odasına doğru uzatırken.
Hyunjin'in uyanma saati 20 dakika geçmişti, bu yüzden Minho onu kontrol etmeye gitti. Ama ah, adam şok oldu.
Felix tamamen Hyunjin'e doğru kıvrılmıştı, yüzü göğsüne gömülmüştü, elleri yavaşça tişörtünün üzerindeydi ve Hyunjin onu yakın tutuyor, neredeyse ona sarılıyormuş gibi tutuyordu. İkisi de huzur içinde uyurken bacaklar hafifçe birbirine dolandı.
Minho önündeki manzaraya baktığı anda gülümsedi."Chan hyung. Buraya gel." diye fısıldadı, Chan'a içeriye bakmasını işaret etti.
Hyunjin'e bakarken Chan'ın gözleri dolmuştu. Kardeşlerin ikisi de birbirlerine bakıp gülümsediler.
O kadar rahatladılar ki. Felix'in Hyunjin'in kollarında olması yüzünden değildi, çocuğu çok az tanıyorlar. Olamaz. Hyunjin'in kendini bıraktığını gördüler.
Bir defasında, 15 yaşındayken şöyle demişti...
"Eğer ölürsem Minho orada ve ölmezsem o zaman Minho'nun veya Chan hyung'un oğlu veya kızından herhangi biri bu sandalyenin sahibi olabilir. Bu kadar endişelenmene gerek yok baba."
"Hyunjin, bu sandalye ile ilgili değil, seninle ilgili. Neden hayatında bir partneri hak etmediğini söylersin? "
"Öyle mi söylüyorsun!? Cidden baba? .... Sen de annemi hak etmedin."
"Hyunjin..."
"KİMSENİN BENİ SEVMESİNİ İSTEMİYORUM! HİÇ BİRİNİ SEVMEK İSTEMİYORUM! BİR DAHA KİMSE BU KONUYU AÇMAYACAK. ANLAŞILDI MI?"
"Öyleyse tüm hayatın boyunca yalnız yaşamayı mı planlıyorsun?!"
"Aşkının ölmesini izlemektense yalnız yaşamak daha iyidir. Senin yüzünden ölmesi. Sırf sana aşık olduğu için. Sırf yanlış birine aşık olduğu için." diye mırıldandı çocuk üzgün bir şekilde ve babasının ona yönelik çağrılarını görmezden gelerek odasına doğru yöneldi.
Bunları söyleyemeyecek veya bunların anlamını anlayamayacak kadar küçüktü, bu yüzden babası bunların geçeceğini düşündü. Bu sadece bir aşamaydı. Ama Tanrım, Hyunjin ciddiydi.
Şu anda 24 yaşındaydı, üzerinden neredeyse on yıl geçti ve bugüne kadar kendisini her türlü bağlılıktan uzak tuttu. Her türlü duygu. Kimseyi sevmek istemediğini söylerken çok ciddiydi.
Tabii ki istiyor. Tabii ki birini sevmek istiyor. Hyunjin yumuşak bir insandır. Yumuşak, sakin ve tatlı bir insan, herkese sevgisini yağdırmaya her zaman hazır. Elbette seveceği bir partner istiyordu. 11 yaşındayken romantik filmler izlerdi ve kendisini her zaman aşkıyla şımartacağı tatlı ve sevimli bir çocuğun erkek arkadaşı olarak hayal ederdi. Kimi öpücüklere boğardı, konuşmalarını ve kıkırdamalarını dinlerdi. Birini sevmek istiyordu. Ancak bir gün sonra yapamayacağını anladı. Kendine bunu yapmasına izin veremez. Kimseyi sevemez.
Böylece bütün o romantik filmleri izlemeyi bıraktı.
Ve şimdi aynı çocuğun birisine bu kadar sevgiyle sarılmasını izlerken Chan ve Minho gülümsemeden ve bundan mutlu olmaktan kendilerini alamıyorlar.
"Bekle, kahretsin. Ben de bir göreyim." Seungmin onların arasında tökezledi ve telefonunu çıkarıp ikilinin resmine tıkladı.
Jisung kahvaltı hazırlarken "Hepinizi öldürecek. Ve Jeongin hyung yavaş yavaş öleceksin." diye uyardı onları.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benden Uzak Dur |HYUNLİX|
Hayran Kurgu"Sadece benden Uzak durmanı istedim. Peki neden ben de aynısını yapamadım?" *** Adam ona bakıp durakladığında çocuğun gözleri doldu. "Hım... Merhaba?" O anda ağzından çıkan tek şey buydu. Silahını çıkarıp çocuğa doğrulturken adamın gözleri şeytani b...