Bölüm 37: Sonsuza kadar benim ol

615 85 35
                                    

Felix sabırla yatakta oturuyordu, bacaklarını gevşek bir şekilde çaprazlamıştı, dudakları biraz aralıktı, çenesi yukarıdaydı ve önündeki adama bakıyordu.

Partiden sonra Malikaneye doğru sessiz bir yolculuk oldu; şoför onları Malikaneye götürürken ikisi de sessizce arabanın arka koltuğuna oturdular.

Ulaştıkları anda Hyunjin hemen genç olanı elinden tuttu ve odasına götürdü.

Hyunjin, genç olana smokini rahat bir şeyle değiştirme şansı bile vermedi. Çıkarması gereken tek giysi ayakkabılar, çoraplar, ceketi, kravatı ve yeleğiydi.

Artık ikisi de gömlekleri ve pantolonlarıyla yatakta karşılıklı oturuyorlardı. Felix sessizdi, istediği için değil ama Hyunjin'in önünde olduğu, elinde temiz, ıslak bir bez tuttuğu ve dudaklarındaki kanı temizlediği için.

Her ne kadar Hyunjin arabada blazerinin koluyla dudaklarındaki kanı temizlemiş olsa da Felix'in büyük olanın kana bulanmış elini öptüğü için dudaklarında hala biraz kurumuş kan vardı.

Hyunjin, Felix'in çenesini parmağıyla yüzünden birkaç santim uzakta tutarak kanı dikkatlice sildi.

Felix hala kaybolmuştu. Aklı hâlâ biraz sersemlemiş durumdaydı. Partideki olayın, kanın, boğulup ölen birinin sesinin, silah sesinin, gözleri açık ölü yatan adamın kafasının ortasında kurşun yarası olan adamın, Hyunjin'in kanlar içinde olduğundan oldukça emindi. , tüm bunlar onu yanlış bir şekilde etkilemedi, travma geçirmedi ya da şoka girmedi.

Ama evet. Bu ona bir şeyler yaptı. Ne olduğunu bilmiyordu ama bu onu bir şekilde etkilemişti.

O da orada oturdu, baş döndürücü gözlerle, elleri gevşek, bacaklarının arasında uzanan Hyunjin'e baktı. Onu ayakta tutan tek şeyin Hyunjin'in çenesinin altındaki parmağı olduğunu yoksa düşeceğini hissetti.

Odaya girdiklerinden beri söyledikleri tek bir kelime bile yoktu. Sessizdi. Çok sessiz...

Hyunjin daha iyi değildi. Felix sanki kraliyet ailesi üyesiymiş gibi elini öptüğü andan itibaren Hyunjin'in kalbinde bir şeyler parladı. Felix'i arzuluyordu. Ondan herhangi bir şey. Dokunuşu, sesi, nefesi, sıcaklığı, kıkırdaması, dudakları, her şeyini. Çocuğun ruhuyla bir olmayı arzuluyordu.

Her ikisi de aralarında bir ateş yakıyordu ve Hyunjin bunu bastırmaya çalışıyordu, gençlerin iri, bulutlu gözlerine bakmamak için elinden geleni yapıyordu.

Felix'in gözlerine aniden ne olduğunu bilmiyordu ama o kadar... rüya gibi görünüyordu ki. Sanki bir yerlerde kaybolmuştu.

Hyunjin dikkatlice çocuğun alt dudağında kalan son kan lekesini de sildi ve çenesini yerinde tutarak bezi uzak tutmak için arkasını döndü. Ve Felix orada sessizce ve hareketsiz bir şekilde oturuyordu ve sadece büyüğün gözlerine bakıyordu.

Bezi yere düşürdü ve çocuğa döndü ama bir şey söylemek ya da ona bakmak yerine hemen dudaklarını birbirine bağladı, gözlerini kapattı ve çocuğu derinden öptü.

Felix orada kaldı. Hyunjin onu sertçe öperken gözlerini yavaşça kapattı. Kendini o kadar kaybolmuş hissediyordu ki. Dudaklarını Hyunjin'e ayırıp keskin bir nefes aldı. Hyunjin'in ne isterse yapmasına izin verdi.

Birkaç saniye sonra genç olan karşılık vermeyince Hyunjin, yanlış bir şey yaptığına dair suçluluk duygusuyla geri çekildi. Genç olanı sormadan öpmemeliydi. Kalbinde kalan suçluluk duygusuyla gözlerini açtı ve hâlâ çenesini tutarak genç olanın gözlerine baktı.

Felix yavaşça gözlerini açtı ve önündeki adama baktı. Gözleri sanki sarhoşmuş gibi daha da rüya gibi olmaya başladı. Dudakları hâlâ hafifçe aralıktı ve çenesi küçük bir kedi yavrusu gibi yukarı kalkmıştı.

Benden Uzak Dur |HYUNLİX|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin