2 yıl sonra...
İSPANYA
"B-bekle! Sen ne-" çocuk, iki kişinin onu tuttuğunu ve onu bir yere sürüklemeye çalıştığını hissettiğinde paniğe kapıldı.
"SEN KİMSİN! BIRAK BENİ!" diye bağırdı, onların elinden kurtulmaya çalışırken.
"B-BIRAK BENİ!"
***
Çocuk derin, ağır nefesler alarak ağlamayı durdurmaya çalıştı.
"L-lütfen.." diye bağırdı "Ben artık onlarla birlikte değilim..." ve daha çok ağladı.
Aylardır sokaklarda yaşarken, bir gece, küçük bir restoranın önünde, her gün kullandığı yerin yakınında uyurken aniden bir minibüse bindirildiğinde, ondan hayatı için dilenmekten başka ne yapmasını beklersiniz?
"B-beni bıraktılar!" bir çığlık attı ve hemen ardından acıklı çığlıklar atarak başını eğdi.
"Kapa çeneni Orospu!" Odadaki iki adamdan biri bağırdı.
Çocuk titreyerek orada kaldı. Ayak bileklerine ve bileklerine dolanan iplerle mücadele etmeyi uzun süre önce bıraktı. Şimdi orada kaldı ve ellerinin uyuştuğunu ve arkasından bağlanmaktan dolayı acı çektiğini ağladı.
"H-hepsi beni ölüme terk etti..." diye mırıldandı kendi kendine, başını öne eğerek sessizce hıçkırarak ağlıyordu.
Ve bu şekilde bağlı olarak öleceğini düşündüğünde...
"Ah bak, burada kim var."
Tanıdık bir ses herkesin dikkatini çekti. Çok tanıdık bir ses.
Adam küçük, eski odaya girerken yüzünde kendini beğenmiş bir ifadeyle "Merhaba Lix bebeğim" diye selamladı.
"S-Seung..."
İşte oradaydı. Aynı adam. Lee Seung Soo.
Çocuğa ve durumuna bakarak gülümsedi.
Felix'in üzerinde eski, kirli, kullanılmış, yırtık kumaşlar vardı. Üzerinde delikler olan kirli, büyük bir kapüşonlu ve bol, kirli bir alt. Her ayağına iki farklı eski terlik giyiyordu. Bir dilenciye benziyordu.
İspanya sokaklarında yaşıyordu. İnsanların ona atacağı şeyleri yiyordu. Sefil bir hayat yaşıyordu. Birkaç yıl önce Kore'de olduğundan çok daha perişan haldeydi... Hyunjin'le tanışmadan önce yaşadığından bile kötüydü.
"Kendine bak!" adam güldü, çocuğun önünde durup kollarını göğsünde kavuşturdu. "Çok iğrenç görünüyorsun. Ew" daha da güldü, iğrenç bir yüz ifadesi takındı.
Felix yanaklarından daha fazla gözyaşı süzülürken sadece yukarı baktı "S-Seung..." diye hıçkırdı.
Adam sadece gözlerini devirdi "Saçmalığı, ağlamayı bırak. Sadece bana bilgi ver. Hwang Minho nerede? Yeni yerleri neresi? Peki İspanya'da ne yapıyorsun?" sıkılmış bir ifadeyle "Hadi ama. Sana harcayacak bütün günüm yok" diye sordu.
Felix ağladı ve başını salladı "Bilmiyorum!" diye bağırdı "H-hepsi beni terk etti! Hyunjin hyungun ölümünden beni suçladılar ve beni kapıya attılar!" öfkeyle ayaklarını tekmelemeye çalıştı, şiddetle ağladı.
Seung şaşkınlıkla kaşlarını kaldırdı "Gerçekten mi? Lanet olsun! Sonuçta hepsi duygusuz" güldü "Sana kelimenin tam anlamıyla 'bebeğim' ve 'Lixie' ve 'efendim' diyorlardı," alay etti ve tekrar güldü.
Felix başını eğerek daha fazla gözyaşının akmasına izin verdi.
"Ah! Peki 'En İyi Arkadaşına' ne oldu? Jisung'a ne oldu?" alaycı bir ses tonuyla "O da mı seni bıraktı?" diye sordu. soruyu sorarken güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benden Uzak Dur |HYUNLİX|
Fanfic"Sadece benden Uzak durmanı istedim. Peki neden ben de aynısını yapamadım?" *** Adam ona bakıp durakladığında çocuğun gözleri doldu. "Hım... Merhaba?" O anda ağzından çıkan tek şey buydu. Silahını çıkarıp çocuğa doğrulturken adamın gözleri şeytani b...