Bölüm 42 : Efendim

463 77 41
                                    

"Eğer işler aleyhime dönerse. Masumiyetimi kanıtlayamazsam, benden asla nefret etmeyeceğine söz ver."

Adam odanın zeminine oturmuş, dizlerini kucaklamış, karşı duvara yaslanmış, başını öne eğmiş, karşısında yerde oturan adama bakarak acı bir gülümsemeyle sordu: silahını elinde gevşek bir şekilde tutuyordu.

Cevap vermeyince...

"Hey? Benden asla nefret etmeyeceğine söz ver, Jeongin?" gözünden bir damla yaş akarken gülümsedi.

Jeongin dudaklarından küçük bir hıçkırık çıkarken başını daha da aşağıya eğdi "Bunu neden yaptın...?"

Seungmin gülümsedi "Yapmadım. Biliyorsun."

Jeongin cevap vermedi, sadece sessizce burnunu çekerek gözyaşlarının akmasına izin verdi.

Hepsi biliyordu ki, eğer Seungmin'e karşı bir şey bulurlarsa Jeongin'in ne düşündüğü veya Hyunjin'in ne düşündüğü önemli değildi, Seungmin'i öldürecekti.

Kısa konuşmanın ardından ikisi de sustu. Çok uzun süren sessizlik. Küçük odanın kapı sesiyle bozuldu ve her iki adamın da dikkatini çekti.

Hyunjin orada öylece duruyordu ki... yıkılmış görünüyordu.

"Herkes dışarı!" Bu odanın İşkence ekibindekilere emir verdi. Ama sorun şu ki onlar o kadar iyi dinleyici değiller.

"Üzgünüm patron ama onunla kalmamanı öneririm-"

Hyunjin onu saçından yakalayıp yüzüne yaklaştırıp gözlerinin içine ölü gibi baktığında adamın sözü kesildi.

"Ve ben söylediğimde gitmeni öneririm!" Hyunjin alçak bir sesle "Burada asıl psikopatın kim olduğunu unutma! Bana karşı aşırı akıllı davranmaya çalışma!" Uyardı.

Onlarla başa çıkmanın tek yolu buydu. Acının ne olduğunu bilmiyorlar, hiçbir şeyden korkmuyorlar, Hyunjin'den ve hatta Bay Hwang'dan bile. Yaptıkları tek şey saygı duymaktı.

Böylece adam, Hyunjin bir hareketle saçını bırakmadan önce basitçe başını salladı. Adam odadaki diğer adamlara gitmelerini emretti ve dışarı çıktı.

Bütün erkekler odadan çıkıp kapıyı kapattıkları anda Hyunjin, yerde karşılıklı oturan iki adama da iri gözlerle baktı.

"Felix hiçbir şey bilmiyordu..." diye mırıldandı ve Jeongin'in yüzünde ani bir gülümseme gördü ve bunu fark ettiğinde hemen düştü.

Seungmin, Hyunjin'in sanki hâlâ ona inanmasını istiyormuş gibi iri gözlerle bakmaya devam etti.

Jeongin bunu fark ettiği anda hemen ayağa kalktı, silahını çıkardı ve Seungmin'in kafasına dayadı.

Seungmin uyuşuk ifadelerle adama baktı ve yavaşça gözlerini kırpıştırdı. Artık bir şey söylemenin faydası olmadığını biliyordu, bu yüzden sadece gülümsedi.

Seungmin ona gülümsediğinde, Jeongin'in gözlerinden istemeden bir yaş aktı.

Silahını adamın kafasına daha da dayadı "Patron! Dur!?" bir çığlıkla bağırdı.

Hyunjin en iyi iki arkadaşına baktı ve gülümsedi "Jeongin..." dedi ve "Seungmin hiçbir şey yapmadı..." dedi.

Jeongin'in gözleri dolarken başını adama doğru çevirdi ve sanki bu sözleri bekliyormuş gibi anında silahını odanın diğer ucuna fırlattı.

Kendini hemen yere bıraktı ve neredeyse kendini Seungmin'in üzerine atarak şiddetli bir şekilde hıçkırdı ve ağladı.

Seungmin usulca gülümsedi ve çocuğu kucaklayıp sırtını ovuşturarak "İyiyim Jeongin." dedi, Hyunjin ve onun çocukluğundan beri Hyunjin her ağladığında kullandığı aynı sevgi dolu ses tonuyla.

Benden Uzak Dur |HYUNLİX|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin