Hyunjin, tüm ekipleri ana salonda etrafını sararken, "Sonunda Rusya ile olan anlaşma yürürlüğe girdi." dedi.
Finans departmanı, silah ve patlayıcı üretim departmanı, ulaştırma departmanı ve acil servisin başkanları ve ekipleri.
Hyunjin büyük bir grup insanın arasında durup dosyaları karıştırıyor ve ileri geri yürüyordu.
"Tamam, yani üretimin halihazırda yaptığınızın 3 katı olması gerekiyor." diye bilgilendirdi ve ayakta duran gruba baktı "Siz bunu yapabilir misiniz?" diye sordu, güvence vererek.
"Evet patron. Kesinlikle. Daha fazla kişiye ihtiyacımız olacak ve fazla mesai birlikte bunu başarabiliriz." diye bilgilendirdi bölüm başkanı gülümseyerek.
Bugün bunu ne kadar çok yapıyorlarsa genelde gülümsemezler. Çünkü aslında hepsi gerçekten mutluydu, hem kendileri hem de Hyunjin için. Hyunjin'in bu anlaşmanın gerçekleşmesi için ne kadar çabaladığını biliyorlar. Ve bu anlaşma herhangi bir mafyanın şimdiye kadar elde ettiği en büyük anlaşma.
Onlar zaten Kore'deki en büyük mafyadır ve bu anlaşmanın başarısı onları daha birçok ülkedeki en büyük mafya olarak adlandırabilecek kapasitedeydi. Bu anlaşma bir altın madeniydi.
"Güzel." Hyunjin'i nadiren bu kadar mutlu görme şansı buluyorlar, bu yüzden onları da mutlu etti.
Ulaştırma departmanına doğru dönmeye başladı "Yapman gereken-"
Ön kapı aniden açıldığında sözü kesildi.
Odadaki tüm erkekler başlarını ani karışıklığa doğru çevirdiler.
Hyunjin, Changbin'in geldiğini görmek için o yöne baktı. Hyunjin yüksek sesle azarlamak üzereydi ama arkasında kimin olduğunu görünce hepsi durdu.
Mutlu, neşeli bir Felix. Ah, gülümsemesiyle çok sevimli görünüyordu.
Hyunjin'in gözleri çocuğa baktığı anda gülümsedi, elindeki dosyayı kapatıp masanın üzerine bırakırken gözleri hemen yumuşadı.
Tüm insanın gözleri nasıl da dolmuştu. Çetedeki herkes henüz Felix'i bilmiyordu, çoğu 'Liderin ortağının' zaten ellerinde olduğunu bile bilmiyordu. Tabii ki Hyunjin işini yarım bıraktığında gözleri büyümüştü. Bu, Hyunjin'in bu çocuğu gördüğü anda dosyasını sakladığı Rusya anlaşmasının toplantısıydı.
Sanırım bugün herkes sonunda Felix'i öğrenecek.
Felix odaya baktı. Çok kalabalıktı. Korkunç adamlarla dolu. Çantasının askısını kavradı ve tedirgin bir şekilde aşağıya bakıp Hyunjin'e doğru küçük adımlar attı.
Jisung gülümsedi ve hepsine el salladı, Felix'in arkasından yürüdü, çantası gevşek bir şekilde omzunda asılıydı. El sallamasına yanıt olarak hepsi onun gülümsemesine karşılık verdi ve hafifçe başlarını salladılar. Şu anda görevdeydiler, eğer içlerinden biri Jisung'a el sallamak için elini kaldırsaydı, Hyunjin onları bir örnekle vurarak öldürürdü.
Hyunjin gülümsedi ve çocuğa doğru yürüdü, ellerini pantolonunun ceplerine soktu.
Felix onun önünde durdu ve yukarıya baktı ve birdenbire odada bu kadar çok insanın bulunmasının ve ona bakmasının tüm tedirginliği yok oldu. O Hyunjin'di ve yalnızca ve yalnızca Hyunjin.
"Yani? Kazandım mı?" Hyunjin, içinde hafif bir sırıtış bulunan bir gülümsemeyle sordu.
Felix o kadar parlak gülümsedi ki Hyunjin anında o sevimli yüzün resmine tıklamak istedi. "Hayır. Kaybettin." diye duyurdu ve kıkırdadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benden Uzak Dur |HYUNLİX|
Fiksi Penggemar"Sadece benden Uzak durmanı istedim. Peki neden ben de aynısını yapamadım?" *** Adam ona bakıp durakladığında çocuğun gözleri doldu. "Hım... Merhaba?" O anda ağzından çıkan tek şey buydu. Silahını çıkarıp çocuğa doğrulturken adamın gözleri şeytani b...