İki hafta oldu. Felix yeni evine taşınalı iki hafta oldu, iki haftası sağlıklı beslenip huzur içinde uyuyordu. Sağlıklı görünmeye başladı, kolundaki bazı derin yaralar ve kesikler ya da uyluğundaki kurşun yarası gibi yaraları bile neredeyse iyileşmişti ama artık atlayabiliyordu.
Dolabını açtı ve buraya taşındığından beri ilk kez kıkırdadı.
'"Bundan hoşlandın mı?"
"Bu benim yeni evim mi? Çok büyük ve... Çok güzel."
"Hepsi senin, çocuk."
Güzel açık mavi ve beyaz iç mekanları, tatlı gri perdeleri ve ona uygun büyük yumuşak bir kanepesi olan bir ev, büyük düz ekran televizyon ve video oyunlarıyla dolu bir oturma odası, bir mutfak, büyük bir masa, çalışma lambası ve tüm kırtasiye malzemelerinin bulunduğu bir çalışma odası, yumuşak çift kişilik yataklı ayrı bir yatak odası, tek bir düğmeyle hem sıcak hem de soğuk su sağlayan cam duvarlı güzel bir duş. Bir rüya gibiydi. Hyunjin'in onun için gerçekleştirdiği bir hayal.
Felix'in bu evde en sevdiği iki şey, yatak odasında dokunduğu ilk şey olan dolabıydı. Sol tarafında tam boy aynası olan büyük ahşap kapılardan oluşuyordu ve içinde 20 çift yeni kıyafet ve alt çekmecesinde 12 çift ayakkabı vardı ama bu en iyi kısmı değildi, en iyi kısmı üzerine yapıştırılmış yapışkan nottu.
Bunların hepsini senin için kendim seçtim.
Hyunjin.Bu onun en sevdiği kısımdı.
Ve en sevdiği ikinci şey ise yatağının üzerindeki battaniyeydi. Hyunjin ile yattığı battaniyenin aynısıydı. Hyunjin'in yatağının üzerine düzgünce katlanmış battaniyesi serilmişti.
Son iki haftadır bu battaniyenin içinde uyuyor ve Hyunjin'in onun için seçtiği kıyafetleri giyiyordu, elbette içten dışa gülümsüyordu.
Sonunda yumuşak yeşil bir kapüşonlu ve kirli beyaz bol kesim pantolonu seçerek üstünü değiştirmeden önce son kez gülümsedi.
O eve gitmek ve Jisung'la ya da evde olan herhangi biriyle video oyunları ya da kart oynamak için yola çıktı.
Sonunda ulaştığında zili çaldı ve parmağını çaprazladı ama Chan kapıyı açarak ona gülümsedi ve onu hayal kırıklığına uğrattı.
Felix son iki haftadır yaptığı gibi somurttuğunda Chan kıkırdadı.
"Hâlâ dışarıda mı?" genç olan daha da somurttu. İki uzun hafta oldu, Hyunjin'i özlüyordu.
"Evet." Felix ayaklarını biraz yere vurduğunda Chan kıkırdadı "O hala dışarıda."
"Ama iki hafta oldu!" sızlandı ve dramatik bir şekilde kanepeye düştü.
Hyunjin Paris'teydi. Felix'e yeni evini gösterdiği gün ayrıldı. Seungmin, Minho ve Jeongin'de Changbin, Jisung ve Chan'ı geride bırakarak onunla birlikte gittiler.
Hyunjin oradaki işleri halletmenin ve geri dönmenin bir hafta süreceğini söyledi ama zaten iki hafta oldu ve Felix sinirlenmeye ve üzülmeye başlamıştı.
"Peki ne zaman geri gelecek?" Büyük kanepede yuvarlanarak sızlandı.
Küçük olan hepsiyle gerçekten rahatladı. Chan çok tatlıydı, Jisung onun yaşındaydı bu yüzden oldukça çabuk bağlandılar ve Changbin çok düşünceli ve şefkatliydi, hatta Minho'dan ayrılmadan önce ona yemek yapabilmek için şifalı ot çorbasını bile öğrenmişti.
Felix hayatında insanların olduğunu hissediyordu. Onun diyebileceği insanlar. Onun insanları. Onun arkadaşları. Onun ailesi.
Bu evin kapıları ona özgürce açıktı, zamanının çoğunu burada Hwang malikanesinde olmayan, evde olan herkesle geçiriyor. Meşgullerse sessizce kanepeye oturur ve bekleyen ödevlerini yapar ya da Hyunjin'in odasında kestirir ve sonra birlikte yemek yerdi. Burası onun diğer evi gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benden Uzak Dur |HYUNLİX|
Fanfic"Sadece benden Uzak durmanı istedim. Peki neden ben de aynısını yapamadım?" *** Adam ona bakıp durakladığında çocuğun gözleri doldu. "Hım... Merhaba?" O anda ağzından çıkan tek şey buydu. Silahını çıkarıp çocuğa doğrulturken adamın gözleri şeytani b...