Bölüm 17 : Korkularla yüzleşmek.

833 117 65
                                    

"Şimdi nereye gidiyoruz!?" Genç olan heyecanla sordu, Jeongin ve Hyunjin'in arasına geniş bir gülümsemeyle baktı.

"Bu bir sürpriz." dedi Hyunjin sessizce, koltuğunun altından ilk yardım kutusunu ararken.

Felix somurttu ve kalabalık yolun tadını çıkararak pencereden dışarı baktı. Arabalar ve bisikletler hızla ileri geri gidiyor. Bisikletli çiftlerin nasıl kıkırdadığını ve birbirleriyle konuştuğunu görünce gülümsedi. Bisikletli bir adamla kız arkadaşının ona arkadan sıkıca sarıldıklarını görünce birdenbire kızardı.

Kıskançlıkla somurttu. O da bunu istiyordu.

"Felix, buraya bak. Kesiğini temizlemem gerekiyor." diye sordu Hyunjin, gençten sızlanmayı hak ederek.

"Daha sonra." dedi ve dışarı bakmaya devam etti.

Bir kumsalın yanından geçtiklerinde gözleri aniden hayranlıkla açıldı. Gözleri parlarken gözlerini kırpıştırdı. Güzel mavi deniz, milyonlarca yıldızın denize dağılmış gibi parlayan güneşi karşısında büyülendi. Su kıyıda dans ediyor, küçük dalgalar suda dalgalanıyordu. Çok güzeldi.

"Denizi sever misin?" Hyunjin, Felix'in gözlerinin dalgalara takılıp kaldığını görünce gülümseyerek sordu.

"Bunu daha önce hiç görmemiştim..." diye sessizce fısıldadı, güzel denizi hayranlıkla izlemeye devam etti.

Hyunjin gülümsedi, sonunda ihtiyaç duyduğu her şeyi çıkardı ve tekrar "Tamam şimdi buraya bak." diye sordu ve tamamen genç olana döndü.

"Bekle..." dedi ama daha da ilerlerken sahil aniden binalar ve ağaçlar tarafından kapatıldığında tekrar sızlandı. "Jeongin hyung!" hâlâ suyu görmek isteyerek şikâyet etti.

"Ne? Bu konuda hiçbir şey yapamam." Jeongin omuz silkti ve arabayı sürmeye devam etti.

"Ama-" büyük bir el çenesini sıkıca tutup yüzünü yana çevirdiğinde aniden sustu.

"Buraya bak dedim." dedi Hyunjin, Felix'in yüzünü sabit tutarken gözlerinin içine baktı, dudakları birbirinden birkaç santim uzaktaydı.

"Ü-üzgünüm hyung" Hyunjin'in tutuşu çenesini sıkılaştırdığında Felix kekeledi ve yutkundu. Onu incitecek kadar değil ama sahipleniciliğini gösterecek kadar.

Hyunjin'in gözleri morarmış dudaklarına kaydı ve tek istediği o dudakları öpmekti. Felix'i koltuğa doğru itmek, onun üzerine çıkmak ve Felix sızlanıncaya kadar onu deli gibi öpmek istiyordu. Onları ne kadar sert öptüğünde dudaklarının kırmızı ve şişmiş olduğunu görmek istiyordu. Onun ağır nefes aldığını, kulaklarının ve yüzünün kırmızı olduğunu, gözlerinin dolduğunu, dudaklarının tükürüğüyle kaplı olduğunu görmek istiyordu.

Hyunjin titrek bir nefes verdi, sonunda bakışlarını dudaklarından kaldıracak kadar güç topladı ve pamuğu almak için arkasını dönmeden önce "B-böyle kal." dedi. Zihninin Felix'e dair yarattığı imaj yakın zamanda hiçbir yere varmayacaktı.

Felix gözlerini kırpıştırdı ve kulakları kırmızıya dönerken gergin bir şekilde dudaklarını birbirine bastırdı. Hyunjin'in ne düşündüğünü biliyordu; sanki aklındaki her düşünceyi duyabiliyor, zihninde oluşan her görüntüyü görebiliyordu.

"Hareketsiz dur." dedi Hyunjin, pamuğu gencin aralık dudaklarına götürmeden önce arkasını dönerek, herhangi bir göz temasından kaçınarak.

Jeongin tüm bunlara dikiz aynasından tanık olarak gülümsedi. Felix'in nasıl yavaş yavaş Hyunjin'in duvarlarını kırdığını ve Hyunjin'in Felix'in gözünde nasıl yavaş yavaş zayıfladığını fark ettiğinde mutluydu.

Benden Uzak Dur |HYUNLİX|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin