"Ama Jeongin hyung dedi ki; sen, o ve Hyunjin hyung en iyi arkadaşlarsınız?" oğlan büyük olanın yatağında yuvarlanarak sordu."Ne demek 'Ama'yı kastediyorsun? Biz en iyi arkadaşız!" Seungmin, kanepede otururken bıçak koleksiyonunu temizlerken kırgın bir ses tonuyla bağırdı.
Felix üstünü değiştirdikten sonra Hyunjin'in yanına gittiğinde şaşırtıcı bir şekilde koruma tarafından Hyunjin'in çalışma odasına girmesi engellendi ve ona 'Patron meşgul ve şu anda kimseyle buluşmayacak' dedi.
Bu durum kafa karıştırıcıydı ve dürüst olmak gerekirse onu biraz incitmişti ama büyük olanın gerçekten meşgul olabileceğini düşündü ve her zamanki gibi Seungmin'in odasına geldi.
İkisi gerçekten yakınlaştı. Seungmin gerçekten de Felix'te küçük bir erkek kardeş görmeye başladı. İkisi de özgür olduklarında, tıpkı şu anda olduğu gibi, büyüklerin odasında oyun oynar ya da sohbet ederlerdi.
"Ama sen ve hyung birbirinize karşı her zaman çok pasaklısınız ve ikiniz de Jeongin hyung'a karşı yumuşak ve tatlısınız." diye kıkırdadı küçük olan, Hyunjin ve Seungmin'in neredeyse birbirlerine el atmaya hazır oldukları Hawaii'deki farklı olayları hatırlayarak. Küçük tartışmalar ve ikisinin de kelimenin tam anlamıyla Jeongin'i bebekleştirdiği olaylar.
"Çünkü..." son bıçağını da yere koyarak yatağında tembelce yuvarlanan çocuğa baktı "... Jeongin hassas bir bebek, onunla ilgilenilmesi gerekiyor" dedi ve küçük olanı dikkatle dinledi.
"Yani sen ve hyung da en iyi arkadaş mısınız?" küçük olanı sordu.
"Hm. Ama o sürtük, ona böyle seslendiğimi söyleme ona..." dedi parmağını dudaklarının üzerine şakacı bir şekilde bastırarak, hafifçe gülerek "...beni ne kadar sevdiğini asla kabul etmeyecek" güldü, başını sallayarak.
"Ama siz ikiniz nasıl en iyi arkadaş oldunuz!? Çünkü Jeongin hyung bana nasıl olduğunu anlattı-"
"Yani sana acıklı hikâyesini anlattı mı?" Seungmin kıkırdayarak sordu ve genç olanın hafifçe başını salladığını duydu.
"Chan hyung'un hangi pozisyonda olduğunu biliyor musun? Finans departmanı başkanı?" diye sordu ve Felix başını salladı "Babam da o pozisyondaydı, bu yüzden ben küçükken, 4 yaşlarındayken, her zaman babama beni buraya, bu Malikaneye götürmesi için sızlanırdım, o kadar yavaş ki Bay Hwang bana izin verdi. Babamla düzenli olarak buraya geliyordum.Onlar işlerini yapıyorlardı ve ben de Hyunjin hyung ile oynuyordum çünkü Chan hyung karate, piyano gibi birden fazla derse gidiyordu ve ben bunu bilmiyorum bile. O çok küçük yaşlardan beri çok aktif bir çocuktu. genç yaştaydı ve Minho annesinin çocuğuydu bu yüzden her zaman teyzesine bağlı kalırdı ama Hyunjin hyung ve ben her zaman şu ya da bu konuda birbirimizle kavga ederdik" bulanık anılara kıkırdadı.
"Bu benim oyuncağım! Sen kendi oyuncağını getir!"
"Ama benimle paylaşabilirsin!"
"İstemiyorum!"
"Kabasın!"
"Senin değil!" '
"O zamanlar ben 4, Hyunjin hyung da 7 yaşındaydı ve diyebiliriz ki ikimiz de birbirimizi o kadar sevmiyorduk, en azından eskiden öyle derdik ve oynayacak kimsemiz olmadığı için birlikte oynardık."
' "Seungmin, düzgün oyna!"
"Ben düzgün oynuyorum, sen oynamıyorsun!"
"Ben senin hyungunum, bana sesini yükseltme!"
"Ah tamam, hyung!"
"AHH-"
Seungmin güldü "Çok sinir bozucu ve sinir bozucuyduk, aman tanrım" daha çok güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benden Uzak Dur |HYUNLİX|
أدب الهواة"Sadece benden Uzak durmanı istedim. Peki neden ben de aynısını yapamadım?" *** Adam ona bakıp durakladığında çocuğun gözleri doldu. "Hım... Merhaba?" O anda ağzından çıkan tek şey buydu. Silahını çıkarıp çocuğa doğrulturken adamın gözleri şeytani b...