Bölüm 4: Pizzacı Çocuk?

1.1K 133 94
                                    

"Baba?" Hyunjin, altın renkli, güzel el yapımı kulpları olan büyük, uzun kapıyı açarak seslendi.

"Hyunjin? Evet, içeri gir." Yaşlı adam dizüstü bilgisayarından başını kaldırıp baktı. Hyunjin'in arkasından içeri giren Jeongin'i işaret ederek "Dışarıda kalabilir." dedi.

Hyunjin, babasının önündeki sandalyeye oturarak "Hayır, o benimle kalacak. Sorun değil." diye bilgi verdi.

Bay Hwang bunun üzerine omuz silkti ve dizüstü bilgisayarını kapatarak tüm dikkatini oğluna çevirdi.

"Beni mi görmek istedin?"

"Evet. Sadece nasıl hissettiğini bilmek istedim." yaşlı adam kaşlarını oynatarak alaycı bir şekilde sordu. "Bütün çetenin Lideri olmak nasıl? Hm?" Oğluna aptalca gülümsedi.

Onun tatlı ve sevimli davranışlarına aldanmayın, o acımasız bir adamdır. Hyunjin'in hiç hoşlanmadığı bir tür acımasızlık.

Jeongin psikopat olmak için eğitilirken örnek aldığı kişi Bay Hwang'dı.

Ve evet, burada herkes bugün olduğu gibi olmak üzere eğitildi. Davranışlarından düşüncelerine kadar. Her şey onlara kodlanmıştır. Ama ilginç olan şu ki, kodlanmak istedikleri şeyi seçenler onlardı.

Jisung'un bir suikastçı olmasının en profesyonel olmasının bir nedeni var; neden Changbin normal bir sokak serserisi olarak geçmiş yaşamda artık düşünmeden veya tek kelime etmeden en küçük emirleri dinleyen ve itaat eden kişi oluyor; neden Seungmin tek kelime etmiyor? Sahaya çıkmamak, perdenin arkasından onlara yön vermek ve yerinde stratejiler sunmak en çok ağzını oynatmasına izin veriliyor.

Peki Jeongin için? 11 yaşındaki çocuk, konağın bodrum katına şakacı bir şekilde gizlice girip Bay Hwang'ın ona tatlı bir şekilde gülümserken düşmanlarından birini nasıl yavaşça parçaladığını gördüğünde biraz fazla büyülenmişti. O küçük çocuğun içindeki küçük psikopat o gün kıkırdadı.

Hyunjin babasının davranışına biraz güldü ve başını salladı "Evet, iyi. İyi hissettiriyor. Yani, bu çeteyi 5 yıldır yönetiyorum, resmi bir lider olarak değil ama evet, yine de farklı hissettiriyor. Daha güçlü, Bilirsin."

"Evet."

"Ama beni çağırmanın tek sebebinin bu olmadığını biliyorum, değil mi?"

"Ah hayır. Dün bunu sana vermeyi unuttuğum için seni çağırdım." dedi Bay Hwang ön çekmecesinden bir şey çıkarıp Hyunjin'e gösterdi.

Altın bir bıçak. Liderin Bıçağı. Üzerine Kristal kazınmış çok güzeldi. Hyunjin'in büyük büyükbabasından büyükbabasına, büyükbabasından babasına ve şimdi de Kristal'in lideri olarak ona geçen bir bıçak.

Hyunjin gülümsedi ve bıçağı aldı, gururlu gözlerle ona hayran kaldı. Kendisiyle gurur duyuyordu. Bıçağı cebine koymadan önce, "Teşekkürler baba. Bununla ilgileneceğim." diye mırıldandı.

"Ve Minho hakkında-"

"Baba. Sana daha önce yüzlerce kez söyledim. Minho benim sorumluluğumda ve küçük kardeşime güveniyorum-"

"Ben de amcana güvenmiştim-"

"Birincisi, o benim 'amcam' değil. İkincisi, bunu sana son kez söylüyorum..." sesi korkutucu derecede ciddileşti. "Kimse benim kardeşlerimi seninkilerle kıyaslamayacak. Minho ve Chan hyung, Liderlik pozisyonu için ağabeylerini öldürmeye çalışan o sik kafalılara benzemiyor. Benim Minho'm öyle değil. Anladın mı?" dedi adam, gözleri babasının gözlerine dik dik bakarken.

Hyunjin gülümsemesini geri çekti. Minho ve Chan için Hyunjin'in bu yönünü gören kişinin kendisi olduğu gerçeğini seviyor.

Bay Hwang sevgiyle gülümsedi "Evet. Özür dilerim." Hyunjin içini çekti ve gülümsemesine karşılık verdi.

Benden Uzak Dur |HYUNLİX|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin