Bölüm 26: Büyük Bebeğim

750 98 34
                                    

Yere oturup çenesini yatağa dayayıp yaşlı adamın huzur içinde uyumasını izlerken gülümsedi.

Üniversiteye hazırdı ve gitmek üzereydi ama Hyunjin'i uyurken bırakmak istemiyordu.

"Uyumaya git hyung." diye fısıldadı genç olan, büyük olanın saçını buruşturup elinden geldiğince dokunmaya çalışırken sessizce burnunu çekiyordu.

Hyunjin yaklaştı ve başını genç olanın göğsüne bastırarak sessizce burnunu çekti.

Felix bir anlığına gerildi, yaşlı olanı bir daha böyle göreceğini hiç düşünmemişti. Ama sonra, usulca gülümseyerek o da yaklaştı ve kollarını adamın büyük bedenine doladı, burnunu saçlarına daldırdı, gözlerini kapadı ve derin bir iç çekti.

"Hiçbir yere gitme lütfen..." Hyunjin'in cılız bir sesle konuştuğunu duyunca gözlerini açtı.

"Yapmayacağım. Burada seninle kalacağım. Her zaman. Söz veriyorum." diye güvence verdi ve Hyunjin'in uykuya dalmadan önce göğsünde başını salladığını hissetti.

Anılara gülümsedi ve elini kaldırıp büyüğün yanağına koydu.

"Sen Benim misin?" diye sessizce sordu kendi kendine ve büyük olanın yanağını sevgiyle buruşturdu.

"Hım?"

Hyunjin'in cevabını duyduğunda gözleri büyüdü. Hyunjin'in uykusunda mırıldanmış olabileceğini düşündüğü anda Hyunjin elini kaldırdı ve şimdi yanağının üzerinde sert bir şekilde duran küçüğünün elinin üzerine koydu."Seninim..."

Genç adamın elini yumuşak bir şekilde yanağının üzerinde tutarak uykulu bir şekilde mırıldandı.

Felix yanakları kızarırken gözlerini kırpıştırdı. Hyunjin onu duydu mu? Oh hayır.

Aniden, kızararak ve utanarak elini büyük olanın elinden çekti.

Hyunjin, sıcaklık kaybı nedeniyle kaşlarını çattı ve gözlerini hafifçe açarak hızla göz kırparak sabah ışığına alışmaya çalıştı. Felix'in ona geniş gözleri ve kırmızı yüzüyle baktığını gördü.

"Senin değil miyim?" diye sordu, hala oldukça uykuluydu ve yaptığı tüm ağlamalardan dolayı biraz şişmiş gözlerle Felix'e bakıyordu.

Felix'in kalbi göğsünde deli gibi atarken, Felix ona geniş gözlerle bakmaya devam etti.

"Ü-üniversiteye gideceğim hyung." dedi Hyunjin'den bakışlarını kaçırarak ve yerden kalkmaya devam ederek "K-kahvaltın mutfakta ve-" Hyunjin, aniden bileğinden tuttu ve onu aşağı çekti.

Tökezledi, yatağa düştü, ellerinden destek alarak yüzünü Hyunjin'in yüzünün hemen üstünde tuttu. Yutkundu ve yaşlı olana baktı, gözleri büyümüştü ve kulakları kırmızıydı.

Bu pozisyonda ikisinin de tek istediği birbirlerini deli gibi öpmekti. Felix, Hyunjin'i boğmak, göğsüne oturmak, yüzünü avuçlamak ve içindeki tüm hayatla onu öpmek istiyordu. Ve Hyunjin genç olanı başının arkasından yakalayıp aşağı çekmek ve onu yavaş ve yumuşak bir şekilde öpmek istedi.

Her ikisi de artan kalp atışlarıyla birbirlerine bakmaya devam ettiler. Hyunjin sessizce genç olanın elini tuttu ve tekrar kendi yanağına koydu.

"Ben senin degil miyim?" bu sefer açıkça sordu, Felix'in elini yanağında tuttu ve ona neredeyse köpek yavrusu gözleriyle ve hafif bir somurtuşla baktı.

Felix'in bu noktada burnunun kanadığından emindi. Hyunjin çok sevimli görünüyordu. O kahrolası bir mafya, korkutucu aurasını koruyamıyor mu? Felix artık buna alışmıştı ama bu? Bu her an hayatını elinden alabilir.

Benden Uzak Dur |HYUNLİX|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin