Bölüm 54: Seni Seviyorum

503 74 18
                                    

3 yıl sonra...

"Lanet olsun, sonunda bitti bu saçmalık!" Çocuk inledi ve şapkasını çıkardı.

Diğer çocuk kıkırdadı "Jisung 2 gün zar zor ders çalıştın, sanki zirvedeymişsin gibi davranıyorsun." ve hafifçe gülerek yorum yaptı.

"Öyle mi? Harika dövüşlerimle insanları öldürmekle meşguldüm" dedi saçını titreterek "Aptal kanunları çalışmaya vaktim olmadı" dedi ve ellerini uzattı, arada esneyerek "Hyunjin hyung zorla Beni üniversiteye gitmeye ikna etti ve sonra bu bok çukurunda yalnız kalma diye beni seninle birlikte lanet bir Hukuk Üniversitesi'ne girmeye zorladı! Kardeşim, yaşamama izin verir misin?" gözlerini devirdi "Ayrıca ben de geçtim yani hayatta kazanıyorum" diye güldü.

"Geçtin mi!? Kardeşim, Minho hyung tam anlamıyla mütevelli heyetine tüm üç yılı hiçbir ödev vermeden, neredeyse hiç devam etmeden atlatabilmen için para verdi!?" Felix gözlerini devirerek konuştu.

"Evet. Bu benim adamım!"

Zamanın bu kadar hızlı geçmesi çok komikti.

Zaten altı yıl oldu.

Felix'in o terk edilmiş binaya girmesinden bu yana altı yıl geçmişti. Hiç korkmadığı korkunç bir adamla tanışalı altı yıl oldu. İlk arkadaşını edindiğinden bu yana altı yıl geçti. Bir aile bulduğundan bu yana altı yıl geçti.

İlk kez aşık olmasından bu yana altı yıl geçti.

Ve o zamandan beri her gün aynı adama aşık oluyordu.

"Hyung gelmeyecek mi?" Felix diğerine sordu, somurtarak ve etrafına bakarak Mezuniyet kepini kafasından çıkardı.

Jisung telefonunu çıkardı ve mesajları okudu. "Açıkçası" dedi sadece "O meşgul kıçların mezuniyetimizde geleceğini gerçekten düşündün mü?"

Jisung'un küçük homurdanması, birisinin kulağını çimdikleyip çekiştirdiğini hissettiğinde kesildi. "Aa-!" diye sızlanarak arkasını döndü.

"Aa? Büyüklerin hakkında böyle mi konuşuyorsun?" Minho genç olanı azarladı, şakacı bir şekilde gözlerini ona doğru kıstı ve kulağını daha da çekiştirdi.

Felix, Minho'yu gördüğü anda yüzü aydınlandı. Minho buradaysa Hyunjin de kesinlikle burada olmalıydı. Gözleri parlarken gülümsedi ama tam etrafına bakmak üzereyken...

Omzunun arkasından bir elin geldiğini, çenesini kavradığını hissetti ve daha cevap veremeden el hemen yüzünü çevirdi ve bir sonraki nefeste dudakları başka bir çift yumuşak, sıcak dudağa bağlandı.

En sevdiği dudakları.

Adamın onu öptüğünü görünce gözleri ani hareketten dolayı bir anlığına döndü ve öpücükte gülümsedi ve gözlerini kapatıp adamı öpmeye karşılık verdi.

Hyunjin öpücükte gülümsedi, gözleri kapalıydı, yanakları pembeydi ve hâlâ genç olanın çenesini tutuyordu.

Birkaç saniye sonra geri çekildi ve genç olanın dudaklarını gagalayarak onu gülümsetti.

Bu gülümseme Hyunjin'in kalbini eritmeyi başarıyordu.

Hyunjin çocuğun çenesini eliyle tutmaya devam etti, yüzünü birkaç santim uzakta ona bakmasını sağladı Hyunjin tatlı bir sesle "Beni sevdiğini söyle" diye sordu ve burunlarını birbirine sürterek diğerinin tatlı bir şekilde kıkırdamasına neden oldu.

"Seni seviyorum!" Felix, Hyunjin'in kucağında hareketsiz kalırken, küçük bir kedi yavrusu gibi orada asılı kalırken ve Hyunjin'e iri gözlerle bakarken sevimli bir surat somurtmasıyla mırıldandı.

Benden Uzak Dur |HYUNLİX|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin