Yüzünde hüzünlü bir ifadeyle orada oturuyordu. Üniversiteden döndüğünde aldığı haber hiç hoşuna gitmedi.
Genellikle evine gider, üstünü değiştirir ve biraz temizlenirdi ve sonra Jisung'la video oyunları oynamak veya Hyunjin'in yatağında uyumak için bu eve gelirdi ve birkaç saat sonra ders çalışmak ve ödevlerini yapmak için geri dönerdi.
Ancak bugün Jisung, üniversiteden hemen sonra ona bir haberleri olduğunu söyleyerek onu evlerine sürükledi. Ve bu haberden memnun değildi.
Herkes çantalarını topluyor, bir odadan diğerine geçiyordu, Felix ise kanepede oturup onlara mutsuz bir bakış attı.
Hepsi Rusya'ya gidiyordu. Hepsi. Geçen sefer Chan, Jisung ve Changbin buradaydı ama bu sefer hepsi gidiyordu. Adil değil.
"Ah, hadi ama, öyle surat yapma. Beni bu kadar mı seviyorsun?" Jeongin bebek sesiyle bunu söyledi ve Felix'in ona gözlerini devirmesine neden oldu.
Üstelik Hyunjin evde değildi. Sadece diğer altı kişi eşyaları topluyor ve düzenliyordu. Malikanedeydi. Yani ayrılmadan önce Felix'le buluşmayacak mıydı?
Jeongin gelip küçük olanın yanındaki kanepeye oturdu. "Ah, tatlım." Jeongin dalga geçerken Felix ona sinirli bir bakış attı.
"Ah! Senin için bir şeyim var!" Jeongin aniden heyecanla gülümsedi ve elini arka cebine çekip çıkardı..... Muşta mı?
"Sana bir doğum günü hediyesi vermek istedim. Bu benim en sevdiğim hediye, işte bu senin için!" Jeongin saf bir mutlulukla kolunu genç olana doğru uzatarak silahı tuttu.
Felix adamın elindeki silaha geniş gözlerle baktı.
Bu muştalar normal olanlara benzemiyordu, sanki Jeongin gibi biri için özel olarak tasarlanmış gibiydi.
Keskin ve sivri uçluydu ve sivri uçları biraz kavisliydi. O kadar keskin ki, eğer birine bununla yumruk atarsanız, o kişinin derisinin parçalanma ihtimali %100 garantiydi. Tehlikeli görünüyordu.
Ve Felix'in yutkunduğu tek şey bazı küçük kalıcı kan lekelerinin olmasıydı.
Jeongin'in bununla kaç kişiyi öldürdüğünü sadece hayal edebiliyordu.
"Evet, üzerinde kan lekeleri olduğunu biliyorum ama temizledim, yemin ederim, geçmiyorlar ve dün daha da düzgün bir şekilde temizledim, çünkü bunu sana hediye etmek istedim." diye çok samimi bir ses tonuyla bilgilendirdi. Jeongin genç olana doğum günü hediyesi vermek konusunda ciddiydi.
Felix silahla adam arasında gözlerini kırpıştırdı "İstemiyor musun?" Jeongin aniden sordu, sesi biraz üzgündü.
"H-hayır, demek istediğim, teşekkür ederim." dedi Felix ve kendisini kötü hissetmesini istemediğinden hızla silahı adamın elinden kaptı.
Şu ana kadar hepsini biraz anlamıştı ve Jeongin aralarında en tatlı olanıydı, sadece, o biraz... Çılgın. Hyunjin'in dediği gibi başı ağrıyor.
Bu onun en sevdiği muştaydı ve bunu Felix'e doğum gününde vermek istiyordu. Gerçekten çok tatlıydı. Sadece biraz tehlikeliydi.
Felix gülümsedi "Bu yüzden hyung her zaman senden uzak durmamı söylüyor." kıkırdadı, silahı çantasına koydu ve büyük olana baktı.
"Haklı. Aslında benden biraz uzak durmalısın, herkes beni kontrol edemez." Jeongin biraz ciddi bir ses tonuyla söyledi ve sonra genç olana gülümsedi.
Felix başını eğdi "Seni kontrol ediyor mu?" diye sordu tamamen kafa karışıklığı içinde. Jeongin'in tehlikeli olduğunu biliyordu ama onun... Bu kadar tehlikeli olmasına imkan yoktu, değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benden Uzak Dur |HYUNLİX|
Fanfic"Sadece benden Uzak durmanı istedim. Peki neden ben de aynısını yapamadım?" *** Adam ona bakıp durakladığında çocuğun gözleri doldu. "Hım... Merhaba?" O anda ağzından çıkan tek şey buydu. Silahını çıkarıp çocuğa doğrulturken adamın gözleri şeytani b...