Bölüm 35: Doğum günün kutlu olsun Hyung

684 89 188
                                    

"Felix! Hadi! Geç kalacağız! Saat zaten 6!"

Hyunjin, merdivenlerden inerken bir yandan da saatini takarak seslendi.

Saat akşamın 6'sıydı ve tüm gün boyunca Felix ya Jisung'la dışarıdaydı ya da mutfaktaydı. Hyunjin, parti için kıyafetlerini almak üzere onu dışarı çıkarmak istedi ancak bu bugün gerçekleşmeyecek gibi görünüyordu.

"Felix neredesin?" biraz daha yüksek sesle seslendi ve aşağıya uzandı.

Bir koruma "Efendi mutfakta, Patron." diye bilgi verdi.

Hyunjin mutfağa doğru yürüdü ama içeri girmek üzereyken bir koruma tarafından durduruldu. Buraya geldiği ilk gün Felix'e sürtük diyen koruma.

"Afedersin ne?"

Hyunjin inanamayarak adama kaşlarını kaldırdı. 'Kendi' koruması 'onun' mutfağına adım atmasını mı engelledi? Bugün biri vurularak öldürülücekti.

"Bugün lanet bir öldürülme arzusuyla mı uyandın?" Hyunjin sakin bir sesle sordu ve ah, adam pantolonuna işemek üzereydi.

"P-patron, özür dilerim. E-efendi, eğer onu dinlemezsem size hakkımda şikayette bulunacağı konusunda beni tehdit etti." kekeledi, sanki ağlayacakmış gibi bir sesle "P-patron Üzgünüm-"

Ama Hyunjin konuşamadan...

"Hyung onu rahatsız etmeyi bırak!" Felix mutfağın içinden bağırdı "Ona seni durdurmasını söyledim!"

Hyunjin içini çekerek başını salladı "Felix, alışverişe gitmemiz gerekiyordu?"

Aniden, Felix korumanın arkasından kafasını çıkardı ve dişlek bir gülümsemeyle Hyunjin'e doğru ilerledi "Kendi başına git. Ben gelmiyorum." diye cıvıldadı.

Hyunjin kaşlarını çattı "Ama sana kıyafet almamız lazım? Nasıl yalnız gidebilirim?"

"Öyleyse ne istersen al. Şimdi git." diye emretti büyüklere ve kıkırdayarak mutfağa geri döndü. "Ah! Ve saat 10'da geri gel!" Felix bağırdı.

Hyunjin, Konağın ana kapısına doğru yürürken başını sallayarak iç çekerek kıkırdadı.

Hyunjin kapıdan çıktığı anda, koruma sonunda tuttuğu nefesini rahatlattı. Oh Felix o günün intikamını alıyordu.

Belki de o kadar masum değildir.

***

Merdivenlerden inerken Minho, Etkinlik Yönetimi ekibinin başkanına "Evet, tema Kırmızı ve Siyah güller olacak." dedi. "Ve pastanın da bu temadan olduğundan emin ol. Ayrıca babamın eski arkadaşlarını da bilgilendirmeyi unutma. Bu Patron'un 25. Yaş günü, bu yüzden muhteşem olmalı, tamam mı?" ekledi.

"Evet efendim." diye yanıtlayan adam her şeyi not etti.

"Jisung!" Minho mutfağın dışına çıktığında seslendi.

Çocuk başını mutfak duvarından dışarı çıkardı. Minho'yu görünce gülümsedi ve mutlu bir şekilde adamın yanına atladı ve sevimli bir şekilde gülümseyerek onun önünde durdu.

"Evet hyung?" diye sordu.

Minho gülümsedi "Hazırlık için parti mekanına gidiyorum, bir şeye ihtiyacın olursa beni ara. Tamam mı?" dedi ve çocuğun saçlarını karıştırdı.

Jisung başını salladı ve dudaklarını bükerek bir öpücük istedi.

Minho gülümsedi ve öne doğru eğilerek çocuğun suratına tatlı bir öpücük kondurdu, onun kıkırdamasına ve kızarmasına neden oldu.

Benden Uzak Dur |HYUNLİX|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin