Bölüm 11: Suçluysan sorun yok.

961 135 178
                                    

Çocuk yatağına oturup pantolonunu çıkarmaya çalışırken acıyla inledi. Gözlerinden yoğun yaşlar aktı ama gözyaşlarının bacağındaki ağrı yüzünden olmadığından emindi. Kalbi acıyordu.

Burnunu çekip burnunu kırıştırdı ve yumruklarıyla gözyaşlarını sildi.

Ve bu görüntü, dairesinin dışından, pencereden, kollarını göğsünde kavuşturmuş, korkuluklara yaslanmış halde onu izleyen adam için biraz fazla sevimliydi.

Kendini korkuluktan çekip kapının kilidini açmak için bir ataç çıkarmadan önce biraz gülümsedi.

Sessizce kapıyı tıklattı ve gördüğü ilk şey, yatağın köşesine bastırılmış, uzaklaşmaya çalışan dehşete düşmüş bir Felix oldu.

'Kahretsin. Birinin kapısını açmaya çalıştığını duyunca korkmuş olabilir' Hyunjin bunu daha önce düşünmediği için kendine küfretti.

"Hey. Benim, çocuk." Yumuşak ve sakin bir ses tonuyla söyledi ve Felix'in gözle görülür şekilde rahatladığını gördü.

"H-hyung?" Tekrar burnunu çekti, hâlâ biraz korkuyordu. "B-beni öldürmek için mi buradasın?" masumca sordu ve Hyunjin'in kalbi çok acıdı çünkü genç olan, söyledikleri konusunda mağlup ve ciddi görünüyordu. Sanki öldürülmeyi istiyormuş gibi.

Kapıyı arkasından kapattı ve yatakta oturan ve ona bakan gencin yanına yürüdü.

"Felix" Hyunjin korkmuş çocuğa bakarak içini çekti. "Neden sürekli benim seni öldüreceğimden bahsediyorsun?" diye mırıldanarak sordu.

Felix dudaklarından derin bir hıçkırık çıkarken aşağıya baktı "Ç-çünkü çok korkuyorum, yoruldum ve-" burnunu çekti ama yanağında yumuşak bir el hissettiğinde sustu. O gün bulduğu rahatlığın aynısını o gözlerde bulmak için yavaşça büyük, yaşlı gözlerle baktı.

"Acıtıyor mu?" diye sordu Hyunjin, başparmağıyla genç olanın yanağını usulca okşayarak.

Çocuk dudaklarından küçük bir çığlık dökülürken başını salladı.

Hyunjin küçük daireye baktı, daha çok tek kişilik bir odaya benziyordu, başka bir şey değildi. Bir köşede küçük eski bir yatak, diğer köşede ise ahşap bir çalışma masası vardı. Odada banyo ya da tuvalet yoktu, bu yüzden dairede herkes için ortak bir banyo olabileceğini tahmin etti.

Ah çocuk, son 2 yıldır böyle mi yaşıyorsun? diye düşündü, hâlâ dalgın bir şekilde çocuğun yanağını kırıştırıyordu.

"Küçük ve kötü olduğunu biliyorum, ama bunu karşılayamam..." çocuk, Hyunjin'in gözlerinin dairesinde dolaştığını görünce burnunu çekti. Kendini gizlemek için pantolonunu bacaklarının üzerine koydu.

Hyunjin aşağıya baktı ve sonunda tüm dikkatini çocuğa yöneltti. Yüzünü iki eliyle tutarak yukarı bakmasını sağladı. "Burası senin evin. Güneşte ve yağmurda sana çatı sağlıyor ve sen de onu korumak için çok çalışıyorsun. Buna kötü deme." dedi çocuğun gözlerinin içine bakarak.

Hyunjin sonunda ellerini çocuğun yüzünden çekti ve bacaklarına baktı, hemen pantolonu yakaladı, kaldırdı ve yere düşürdü.

Felix iç çamaşırıyla orada otururken irkildi ve kendini biraz açıkta hissetti ama rahatsızlık hissetmedi. Belki Hyunjin onu daha önce tamamen çıplak gördüğü için mi? Ya da belki Hyunjin yaralarını tedavi ederken neredeyse tüm vücuduna dokunduğu için? Ya da belki sırf Hyunjin olduğu için. Hyunjin, o sıcak gözleri ve yumuşak dokunuşlarıyla, o güvenli hisle.

"Sana yaralanıp yaralanmadığını sorduğunu ve bana 'Hayır hyung' dediğini hatırlıyorum..." Hyunjin, uyluktaki kesikleri, morlukları ve özellikle kurşun yarasını analiz ederek söyledi. "...Ama bu bana kurşun yarası gibi geldi Felix." dedi biraz alaycı bir şekilde.

Benden Uzak Dur |HYUNLİX|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin