Bölüm 18: Sen de beni seviyor musun...?

797 105 46
                                    

"Hadi. İçeri girelim." Hyunjin sessizce fısıldadı, genç olanı bıraktı ve arabadan indi. Ancak tamamen dışarı çıkamadan tişörtünün çekildiğini hissetti. Aşağıya baktığında Felix'in elinin tişörtünün köşesini tuttuğunu gördü. Tamamen döndü ve çocuğa baktı. "Felix? İçeri girelim mi tatlım?" Yumuşak ve sakinleştirici bir sesle sordu.

Arabadayken tüm zaman boyunca Felix sessizdi. Tamamen sessizdi. Tek bir kelime bile söylemedi. Orada dimdik oturdu, pencereden dışarı baktı ve Hyunjin'in tişörtünü avucunun içinde tuttu.

Hyunjin biraz memnundu ama endişeliydi. Sevinmişti çünkü eğer Felix arabada ağlamaya ve paniklemeye başlarsa onu sakinleştirmek için pek bir şey yapamayacağını biliyordu ve endişeliydi çünkü Felix'in ağlaması gerektiğini, her şeyi dışarı çıkarması gerektiğini biliyordu, her şey yoluna girecekti. Acı bir şekilde.

Felix sonunda başını kaldırıp Hyunjin'e baktı ve Hyunjin o gözleri görünce kalbinin kırıldığına yemin edebilirdi. O küçük, ışıltılı gözlerde o kadar çok acı vardı ki. "Acıyor..." Hyunjin'e dalgın bir şekilde gözlerini kırpıştırırken ağzından küçük bir fısıltı çıktı.

Hyunjin hemen eğildi ve yüzünü ellerinin arasına aldı "Acıyor mu?" sesi biraz paniklemiş gibi geliyordu "Neresi ağrıyor bebeğim?"

Ah? Yani Hyunjin'in Felix'e bebeğim demesi bitmedi mi? Hayır.

Kaza olsaydı dururdu. Ama değildi. Hyunjin ona bu şekilde hitap etmeyi çok istiyordu. Felix gecenin bir yarısı ilk kez yanına gelip sırtına kıvrıldığında yapmak istemişti. İyi misin küçük bebeğim. O gece söylemek istedi ama söylemedi.

İlk görüşte aşk tuhaf bir şeydir. Tuhaf bir duygu. Gözleriniz bir anlığına bir insana takılır ve kalbiniz onun size ait olduğunu iddia eder.

Bir insana bu şekilde benim diyemezsin. Ama kalbiniz yapabilir ve onları tutamadığınızda acı çeker ve bağırır, çünkü kalbe göre o kişi sizindir, ama gerçekte öyle mi? Hayır. Ama o aptal kalp bunu anlıyor mu? Hayır, aynı zamanda. Büyüleyici derecede güzel ve aynı zamanda acı vericiydi.

Hyunjin, kapüşonlusunu ilk kez küçük ellerine aldığında, ona korku dolu gözlerle baktığında, ona ilk kez 'Hyung' diye seslendiğinde, Felix'e benim demek istemişti. Ama yapamadı.

Ama artık Felix onundu.

Yine de her seferinde bir adım atacak. Ona bu şekilde 'seni seviyorum' demeyecek ve onun erkek arkadaşı olacak. Ama Felix onundu. Sadece onun. Onun küçük bebeği.

"Göğsüm." Felix sakin bir sesle mırıldandı, Hyunjin'in gitmesine izin vermeye hazır değildi.

Hyunjin'in her zaman fark edemediği bir şey vardı; şu ana kadar tereddüt ettiği şey, Felix'in bu konuda bir kez bile tereddüt etmemesiydi.

Uzun zaman önce Hyunjin'in kendisine ait olduğunu iddia etmişti.

"Hyung..."

"Artık sarılabilir miyiz?"

"Odanda uyuyabilir miyim?"

"Seni özledim"

Felix, Hyunjin'i kendisine yakın tutmakta ve küçük şeyler talep etmekte hiçbir zaman tereddüt etmedi, sanki bu taleplere hakkı varmış gibi. Ve evet, tüm haklara sahipti. Hyunjin onundu. Ve Hyunjin ona 'Benim Felix'im' diyene kadar bekleyecek. Sonuna kadar bekleyecek.

"Göğsün mü?" Hala yanaklarını hafifçe ovuşturarak sordu. Genç olan hafifçe başını salladığında derin bir iç çekti.

Tabii ki göğüs ağrıları. Bir saatten beri gözyaşlarını ve ağlamalarını tutuyordu. Tabi ki acı verecekti.

Benden Uzak Dur |HYUNLİX|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin