Felix uyandığı anda gördüğü her şey siyah olduğunda berbat durumda olduğunu biliyordu.
Karanlıktı. Tamamen karanlık.
Gözleri bağlıydı.
Hareket etmeye çalıştı. Ama yapamadı. Bağlanmıştı.
Çığlık attı ama ağzına tıkılan bez yüzünden boğuk bir sesten başka bir şey çıkmadı.
Son bir kez hareket etmeye ve herhangi bir ses çıkarmaya çalıştı ama hemen pes etti. Kendini topallayarak biraz hıçkırdı ve zihinsel olarak gülümsedi. Evet, kendini öldürmenin yüzlerce yolunu ya da onu öldürebilecek binlerce durumu düşünmüştü ama bunların hiçbirinin bir çete tarafından kaçırılıp işkenceye uğramayı içermediğinden emindi.
Sessizce, biraz mutlu bir şekilde ağladı, artık onun için her şey en azından bitecek, belki acı verici bir şekilde ama en azından bitecekti.
En iyisinin uykuya dalmaya çalışmak olduğunu düşündü, çünkü eğer onu bu şekilde, bacakları ve elleri sandalyenin bacaklarına ve kollarına bağlı şekilde ölüme terk ettilerse, o zaman uykuya dalmak ve uykuda ölmek en iyisiydi. Daha acısız.
Ama ağlamayı bırakıp burnunu çektiği anda yüksek bir ses duydu. Bunun kapı olduğunu tahmin etti.
Çocuk, odaya giren birinin sert vuruş sesini duyunca ürperdi. Bekle... Birden fazla kişi vardı. Tahmin etmeye çalıştı ama yerden keskin bir esneme sesi geldiğinde bu imkansız hale geldi. Bir sandalye. Önünde biraz uzakta duran bir sandalyeydi.
Birkaç çift gözün derisini kazdığını hissedebiliyordu ama tek yapabildiği yenilgiyle başını öne eğmekti. Alacağı acı ve dayanılmaz işkenceye kendini hazırlamak için elinden geleni yapıyordu ama adamın kıyafetlerindeki deri parçalarını hatırladığında ve bunları almak için neler yaptığını hayal ettiğinde tek yapabildiği ağlamaktı. Daha fazla ağlamak.
Ve sanki bugün evren onun düşmanıydı çünkü birisi göz bağını sert bir şekilde çekip gözleri ışığa alıştığı anda gördüğü ilk yüz aynı adamdı.
Yang Jeongin
• 21 yaşında.
• Koreli.
• Liderin sağ kolu.
• Küçük bir Psikopat.
• Çetenin kasabı.
• Silah departmanı başkanı.Korkulması gereken bir adam.
Sözlük hazırlayanlar izin verseydi çete üyeleri 'Acımasız' tanımını Yang Jeongin adıyla başlatacaklardı.
Mevcut Lider ile en iyi arkadaş olarak büyüdü ve Kristalin Lideri olan Patronu için herkesi çıplak elleriyle parçalara ayıracak.
Emirleri yalnızca ve yalnızca Liderden alır.
_________________________________________
Felix adamın gözlerine baktığı anda korku onun sırtına yayıldı. Bakışlarında hiç merhamet yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benden Uzak Dur |HYUNLİX|
Fanfic"Sadece benden Uzak durmanı istedim. Peki neden ben de aynısını yapamadım?" *** Adam ona bakıp durakladığında çocuğun gözleri doldu. "Hım... Merhaba?" O anda ağzından çıkan tek şey buydu. Silahını çıkarıp çocuğa doğrulturken adamın gözleri şeytani b...