Yüzünü yastığa gömdü ve hâlâ kendi kendine binlerce soru üzerinde tartışıyordu.
Ne yapıyordu? Kelimenin tam anlamıyla, yanında bir Suikastçı ile yatakta uyuyor. Bu insanlar suçluydu, sadece suçlu değil, onlar mafyaydı. Bu kelime kulağa daha korkutucu geliyordu.
Birkaç saat önce kelimenin tam anlamıyla onlarla oynuyordu. Silahlar evin her yerine rastgele yerleştirildi. Silahlardan korktuğu söylenemez ama... Ne yapıyordu?
Bu kahrolası dünyadaki herhangi biri arasından nasıl bir mafya liderine aşık olabilir?
Bekle...
O adama mı aşık oldu? Hyunjin'e mi?
Evet. Öyleydi.
Düşünceleri saatlerce devam etti ve uykuya dalmasını engelledi. Ve sonra bir ses duydu. Ana kapının açılıp kapanma sesiydi. Merakı artarken yataktan kalktı ve odadan dışarı baktı. Eve sessizce giren iki kişi vardı.
Jeongin ayakkabılarını çıkarırken neredeyse düşüyorken Hyunjin, "Jeongin Allah aşkına, çok. Herkes uyuyor." diye fısıldadı Hyunjin.
"Üzgünüm Patron." genç olan dikkatli olmaya çalışarak özür diledi.
Kim olduğunu anladığında Felix'in kalbi göğsünde atmaya başladı.
"Hyung..." sessizce seslendi ve ikilinin dikkatini çekti.
Hyunjin, büyük bol bir tişört ve şort giyen, Jisung ve Chan'ın odasının kapısında duran, şişmiş yanakları ve dağınık saçlarıyla çok minik ve tatlı görünen çocuğa baktı.
Hyunjin çocuğun hâlâ uyanık olduğunu görünce kaşlarını çattı. Kol saatine baktı ve sonra tekrar çocuğa baktı "Felix, saat 3'ü geçti, neden hala uyanıksın?" bir şey olup olmadığından endişelenerek genç olana sordu. Hasta mıydı? Dikişlerinden herhangi bir yeri mi acıyordu?
"Uyuyamadım." diye mırıldandı çocuk kısık bir sesle.
Hyunjin bu sözler dudaklarından çıktığı anda hemen ona doğru koştu "Ne oldu?" diye sordu, sesi biraz paniğe kapılmıştı. "Bir yerin acıyor mu? Hasta mısın? Ateşin var mı?" Hyunjin hızlıca sordu ve gencin ateşi olup olmadığını kontrol etmek için gencin yüzünü avuçlayıp alınlarını birbirine bastırdı.
Hyunjin bu kadar yaklaştığında Felix aşağıya baktı ve alınlarını birbirine dokundurdu.
"Seni özledim." sessizce mırıldandı, hâlâ aşağı bakıyordu ve Hyunjin hala yanaklarını avuçlarken gevşek elleriyle orada duruyordu.
Hyunjin başını kaldırdı ve genç olana dikkatle baktı, Felix'in ne kadar utangaç ve neredeyse kızardığını gördü.
"Ben odama gideceğim. İyi geceler Patron." Jeongin, biraz yalnız kalmak için ikisinden ayrılıp kendisinin ve Minho'nun ortak odasına girmeden önce mırıldandı.
"Seni çok özledim hyung." Felix tekrar mırıldandı ve Hyunjin ellerinin nasıl küçük yumruklara dönüştüğünü gördü, sanki gerginlikten bir şeyi tutmaya çalışıyormuş gibi.
Hyunjin sessizce "Uyu, Felix. Geç oldu." dedi ve üst kata kendi odasına çıkmak için arkasını döndü ama kapüşonlusunun hafif bir çekişini hissettiğinde hemen durduruldu.
Aşağıya baktığında Felix'in kapüşonlusunun köşesini avucunun içinde tuttuğunu gördü. Hyunjin, kendisine iri gözlerle bakan çocuğa baktı.
"Odanda uyuyabilir miyim?" büyüğüyle o yumuşak göz temasını sürdürürken kibarca sordu.
Bütün düşünceler kaybolmuştu. Aklındaki tek düşünce şuydu... Hyunjin'e aşık olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benden Uzak Dur |HYUNLİX|
Fanfic"Sadece benden Uzak durmanı istedim. Peki neden ben de aynısını yapamadım?" *** Adam ona bakıp durakladığında çocuğun gözleri doldu. "Hım... Merhaba?" O anda ağzından çıkan tek şey buydu. Silahını çıkarıp çocuğa doğrulturken adamın gözleri şeytani b...