Bölüm 29 : Ama Söz Verdin?

652 86 123
                                    

Evet, Felix onlardan birinin ona gelmesini bekliyordu. Arama sırasında Changbin'in sesini duydu, bu yüzden onun ya da Jisung'un gelmesini bekliyordu.

Ancak görmeyi beklemediği şey, sokağın sonunda bir arabanın durması ve öfkeli bir Hyunjin'in arabadan dışarı çıkmasıydı.

"HEY! SEN KİMSİN LAN!?" Felix'i tutan adam bağırdı ve silahını onlara doğru yürüyen adama doğrulttu.

Silah Hyunjin'i durdurmadı, Felix'e bir bakış bile atmadan yürümeye devam etti.

Changbin'i arayan adam, adam ondan ayrılır ayrılmaz Felix'i uzaklaştırdı ve Hyunjin'e doğru döndü.

"SENİ VURACAĞIM-" Adam sözünü bitiremeden Hyunjin ona ulaştı, silahı tutan elinin bileğini yakaladı, kaldırdı ve çevirerek silahın yere düşmesine neden oldu.

Hyunjin diğer elini kaldırdı, adamın boğazını tuttu ve onu hızla duvara çarptı.

Felix şu anda Hyunjin'in gözlerini göremediği için şanslıydı. Hyunjin'in gözleri korkutucuydu; kırmızı dışında hiçbir sevgi, hiçbir tatlılık, hiçbir yumuşaklık, hiçbir merhamet, hiçbir duygu taşımıyorlardı.

Bu Hyunjin Felix'in son 10 aydır gördüğü kişi değildi.

Hyunjin'in tuttuğu adam konuşmaya çalıştı ama Hyunjin'in eli boğazına sıkı dolanmış olduğundan bu mümkün değildi. Az oksijen yüzünden yüzü kızarmıştı, gözlerinin ve kulaklarının etrafındaki damarlar fırlamıştı, bedeni elinden kurtulmak için titriyordu, eli adamı itmeye çalışıyordu ama Hyunjin kımıldamadı. Bir santim bile.

"Kime dokunduğunu biliyor musun?" Hyunjin alçak bir ses tonuyla sordu, elini daha da sıktı.

Adam titredi ve alabileceği tüm havayı solumaya çalıştı.

Çetenin damgasını taşıyan belirli bir grup insana dokunmanın savaşa neden olabileceği söylendiğinde, bir kırmızı gül'e dokunursanız ne olacağı tahmin edilebilir.

Felix'i tutan adam kaşlarını çattı. Çocuğa baktı ve sessizce kapüşonlusunu boynundan indirdi.

Felix başına gelenleri anlayamayacak kadar donmuştu. Hyunjin'i böyle görmek... evet, korkutucuydu.

Adamın gözleri Felix'in boynundaki izi gördüğü anda büyüdü. Hızla çocuğun omzundan ayrıldı ve biraz geri çekildi. "Özür dilerim E-efendim." dedi sessizce ve geri çekildi.

"PATRON!" Sokağın diğer girişinden bir ses geldi ve bir saniye sonra farklı girişlerden 6 adam Hyunjin'e doğru gelmeye başladı.

"Hyunjin..." Chan dikkatini çekmek için Hyunjin'in kulağına fısıldadı "... Felix'in sana ihtiyacı var."

Ve bu Hyunjin'i anında geri getirdi.

Felix. Evet. Felix nerede? Siktir.

Hyunjin'in eli adamın boğazının etrafında gevşeyerek onun yere düşmesine ve şiddetli bir şekilde öksürmesine neden oldu.

Hyunjin arkasını döndü ve gözleri çocuğa baktığı anda, bir saniye önce hiçbir duygu barındırmayan gözleri endişe, kaygı, pişmanlık, acı ve aşkla doldu.

Felix'in yüzü kırmızıydı, ağlıyordu ve korkudan titriyordu. Kendi kapüşonlusunun manşetlerini sıkıca çekiştiriyordu.

Fiziksel olarak zarar görmedi. Hyunjin'in memnun olduğu tek şey buydu.

Hyunjin onu korkutmak istemeyerek sessizce ve yavaşça çocuğa doğru yürüdü.

Etraftaki tüm erkekler çocuktan uzaklaştılar ve  Hyunjin'in önünde eğildiler.

Benden Uzak Dur |HYUNLİX|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin