Felix'in uyandığında hissettiği panik tarif edilemezdi.
İlk önce kanepede değil de yatakta uyandığında kafası karışmıştı.
Bir ay önce bu evde en son uyuduğunda, Hyunjin onu tutarak yattı ama uyandığında boş bir yatak ve tam bir sessizlikle karşılaştı ve sonra ona gitmesi söylendi. Ve bu sefer Hyunjin onu tutarak uyudu ve yine boş bir yatak ve sessizlikle uyandı.
Odadan çıkmaya karar verdiğinde kalbi hızla çarpmaya başladı. Bir daha herkesin ona o soğuk gözlerle bakmasını istemiyor. Hyunjin'in onu tekrar itmesini istemiyor. Hyunjin'in onu tutmasını istiyordu.
Küçük adımlar atarak sessizce kapıyı açtı ve dışarı baktı...
"LOUIS'İ ÖLDÜRDÜĞÜMÜZDEN BU YANA BİR AYDAN FAZLA ZAMAN GEÇTİ VE ÇETESİ HÂLÂ ÇALIŞIYOR VE HAKKINDA HİÇBİR FİKRİMİZ OLMAYAN YENİ BİR LİDERE SAHİP OLUYOR! MUHBİRİN NE YAPIYOR!?" ani bağırış karşısında irkildi ve bunun Hyunjin'in sesi olduğunu fark ettiğinde kuru bir şekilde yutkundu.
"SEUNGMIN! PARİS OLAYININ DOSYASINI VE GÖRÜNTÜLERİNİ İSTİYORUM! HEMEN! HEMEN!"
"Evet patron"
Felix iliklerine kadar ürperdi. Ses, bu güce ve otoriteye sahipti. Dün gece duyduklarına hiç benzemiyordu. Korkunçtu.
Ve ateşli. Felix bunu kabul etmek zorundaydı.
Bu yüzden yutkundu ve aşağı bakmak için merdivenlere doğru yürüdü.
Aşağıyı görmek için uzanıp başını baktı ve gözleri dolarken ağzından çıkan tek şey "Siktir." oldu.
Hyunjin kanepenin ortasında oturmuş elindeki bir dosyaya göz atıyordu; dosyalar, dizüstü bilgisayarlar ve cep telefonları etrafına dağılmıştı. Ancak Felix'in aklını donduran görüntü Hyunjin'in dar beyaz bir gömlek ve üstüne siyah bir yelek giymesi, siyah pantolon ve güzelce parlatılmış siyah ayakkabılar giymesiydi. Bir bileğinde pahalı bir altın saat, diğerinde ise eski bir metal zincir.
Felix zinciri görünce gülümsedi ama hemen ardından irkildi.
"CHAN HYUNG! PARİS ÇATIŞMASI NEDENİYLE KATLANMAK ZORUNDA KALDIĞIMIZ TAM KAYIP!?"
"128 Milyar Sterlin"
Felix'in gözleri büyüdü. Chan'ın az önce söylediği miktarın ne kadar büyük olduğunu aklı bile tahmin edemiyordu.
"Eğer Louis'in çetesi bu silahlı çatışmaya ve esrar hırsızlığına karıştıysa muhbirinin derisini canlı canlı yüzeceğim Changbin."
"E-evet patron"
Ve Felix bunu sessizce Hyunjin'in odasına dönüp birkaç saat daha uyumak için bir işaret olarak aldı. Ama şans eseri Hyunjin onu gördü. Aslında ikisi de birbirini gördü.
Felix, Hyunjin'in gözleri kendisine dikildiğinde dondu ve kendisini hemen Hyunjin'in öfkesine hazırladı. Hyunjin'in hangi nedenle ona bağıracağını bilmiyordu ama kendisinin de bazı bağırışlar alacağından emindi.
Ancak Hyunjin'in gözlerindeki değişimi, onu yakaladıkları anda fark edebilseydi. Gözbebekleri nasıl genişledi? Gözleri bir anda nasıl da hayranlıkla doldu.
"Buraya gel." dedi Hyunjin yumuşak bir ses tonuyla, çok sessiz bir şekilde, küçük olana aşağı inmesini işaret ederek odadaki diğer tüm adamların onun varlığından haberdar olmasını sağladı.
Elindeki dosyayı kapattı ve Felix yavaşça aşağı inip Hyunjin'e doğru yürürken onu bir kenara koydu.
Felix, Hyunjin'in dosyayı sakladığını gördüğü anda tek isteğinin bir koala gibi kucağına oturmak olduğunu ve Hyunjin'in ona nazikçe sarılıp öpücüklerle onu hazırlamak olduğunu söylerse yalan söylemez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benden Uzak Dur |HYUNLİX|
Fanfic"Sadece benden Uzak durmanı istedim. Peki neden ben de aynısını yapamadım?" *** Adam ona bakıp durakladığında çocuğun gözleri doldu. "Hım... Merhaba?" O anda ağzından çıkan tek şey buydu. Silahını çıkarıp çocuğa doğrulturken adamın gözleri şeytani b...