"Ve sonra... Bunu yap! Bak! Gördün mü!?"
Genç olan, son adamı öldürdüğünde en büyük gururlu gülümsemeyi sergiledi.
Hyunjin onun önünde otururken, gülümseyerek ama genç olana ya da söylediği hiçbir şeye pek dikkat etmeden, onları yüzüstü yatağa yatırdı ve tabletinde oyun oynadı. Aklı, gencin gözden kaçırmış olabileceği herhangi bir şüpheli eylem veya tepkiyi aramak için geçmişteki pek çok olaya gidiyordu.
Ve eğer dürüst olmak gerekirse, aslında bir avuç bulabilirdi. Ve bazı şeyleri fark ettikçe kalbi daha da battı. Boğazının daha da sıkıştığını hissetti.
Felix'i kutsal gördüğünü en son hatırladığı zaman bodrumlarında yaralar içinde ve ağlarken Hyunjin'in Jeongin'in arkasından geldiğini gördüğü zamandı. Bu son seferdi.
Felix, Hyunjin'in neler yapabileceğini bilmesine rağmen ondan asla korkmadı. Bağırdığında bile.
Suçluysan sorun değil. Bu sıradan bir insanın söyleyeceği bir şey değildi.
Hyunjin kafasına silah doğrulttu ve o çekinmedi bile. Bu, normal hayattaki bir insanın her gün deneyimlediği bir şey değildi.
Felix asla silahlardan rahatsız olmadı. Felix, Hyunjin'in kıyafetlerinde kan gördü ve bu onu bir an bile tedirgin etmedi.
Felix, Hyunjin'in gözlerinin önünde birini öldürdüğünü gördü. Bir kişinin kan tükürdüğünü gördü. O kişinin boğazının ikiye bölündüğünü gördü. O kişinin bedeninin titrediğini ve yavaşça öldüğünü gördü ve gözleri hiç seğirmedi bile.
Bu korkunç manzaraların hiçbirinden gözünü bile ayırmadı.
Hyunjin yalnızca üç şey ortaya koyabildi...
Birincisi, ya sadece kanı yüzündendi. Çünkü o Louis'in oğluydu. Çünkü kanında bu vardı.
Veya Felix, Jeongin gibidir. Kafası biraz hasta.
Veya eğitimli bir casustu.
Ve Hyunjin son noktaya inanmak istemedi. İlk söylenenler ne kadar temelsiz gelse de Hyunjin bunun gerçek olmasını istiyordu.
Nasıl olabilir? Hayır. Bu olamaz. Olan biten her şey nasıl sadece bir oyunmuydu... Nasıl?
Hyunjin ona annesinden bahsetti. Hyunjin kollarında ağladı. Onu teselli etti, bütün gece kucağında tuttu. Bütün bunlar nasıl yalan olabilir?
Hyunjin'in kıyafetlerini tutan küçük yumruk. İstediği sarılmalar. Ona verdiği gülümsemeler. Her gece onun yanına kıvrılma şekli. Ona verdiği öpücükler. Bütün bunlar yalan olamazdı.
"Gördün değil mi!?" Küçük olanı Hyunjin'in düşüncelerine daldığını görünce aniden bağırdı.
Hyunjin hızla gözlerini kırpıştırdı ve düşüncelerinden sıyrılarak "E-evet..." diye mırıldandı.
Küçük olan somurtarak yukarıya bakarken "Bakmıyordun." diye şikayet etti.
Bütün bunlar yalan olamaz. Çok masum ve zararsız görünüyor. Bu olamaz.
Hyunjin gülümsedi ve genç olan daha fazla sızlanmaya fırsat bulamadan aniden tabletini elinden alıp yastığın üzerine fırlattı.
"Hey!" Felix hemen doğrulup otururken bağırdı ama tekrar tabletine uzanamadan Hyunjin ellerini beline uzattı, onu yakaladı ve kucağına çekti, iki bacağını da bir tarafa koydu ve yanlamasına oturmasını sağladı.
Felix ani hareket karşısında bağırdı ve destek için büyük olanın omuzlarını tuttu. Yavaşça kucağına yerleşti ve pembe yanaklarıyla baktı, "Hyung..." diye fısıldadı, sanki büyük olanı azarlıyormuş gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benden Uzak Dur |HYUNLİX|
Fanfic"Sadece benden Uzak durmanı istedim. Peki neden ben de aynısını yapamadım?" *** Adam ona bakıp durakladığında çocuğun gözleri doldu. "Hım... Merhaba?" O anda ağzından çıkan tek şey buydu. Silahını çıkarıp çocuğa doğrulturken adamın gözleri şeytani b...