Selam ballı çöreklerimm🍯🍯
Nasılsınız? Nasıl gidiyor?
Duyduğuma göre bir kısmımızın sınavları başlamış🥺 Olsun olsun yazarınız sizin yanınızda. Derdiniz tasanız olduğunda bir harf uzağınızdayım😉Size kocaman sarılıyorum ve hep beraber yeni bölüme geçiyoruz🫂🏃🏻♀️
OOO4.BÖLÜM
"ŞİRKET"Meriç'in ağzından
"Şaka gibi." Dedi Woo. "Sana kafa atti ve kolundan tutup şutladı mı?"
"Kes sesini Woo." Dedim acıyla. Allah rızası için bu kıza böyle yumruk atmayı kim öğretmişti? Resmen burnumu kırıp elime vermişti.
Yüzümün ortasındaki buz torbasını aşağıya indirdiğimde kenarda duran küçük aynayı elime aldım ve burnuma baktım. "Sikmiş bırakmış." Sinirle aynayı koltuğun diğer ucuna fırlatmıştım bile.
"Hayatımda ilk defa bir kadının elinin bu kadar ağır olduğunu gördüm." Söylenerek buz kalıbını burnumun üzerine koyduğumda Sare'nin o an ki haşin bakışları aklımda canlanıyordu. Gerçekten türünün son örneği olabilirdi.
Bir kere sinirliydi. O küçücük bedeninde dolanan sinirle yapamayacağı şey yoktu.
"Sen ne dedin ki?"
"Sana ne?"
"Kızı kızdırdın kesin."
"Bok çuvalı mısın oğlum sen?"
"Ne alaka bro?"
"Merak ettim."
"Sorumu cevaplasana Meriç. Ne dedin kıza?"
"Sana ne dedim ya Woo." Ne bekliyordu? Her şeyi onun o çekik gözlerine baka baka anlatacağımı mı?
Gözlerimi kapattığım an aklıma Sare'nin düşmesi ne kadar normaldi? Bu kıza karşı tutumu düzeltmem gerekiyordu. Normalde bu kadar sinirli bir insan değildim ancak son gelişmelerden ötürü kafam hep atıktı.
"Lan!" Kutlu'nun sesi evin içerisinde yankılanırken içimden küçük bir küfür savurdum. Asıl çenesi düşük herif gelmişti.
"Abi hayırdır?! Kim düzdü seni?!"
Cevap vermeme kararı aldığımda Woo "Yengen." Demişti. Kafam geriye yaslıydı ve Woo'nun söylediğini duyduğumda öksürük krizine girmiştim.
Bok çuvalı!
"Abi?!" dedi Kutlu. "Manitan mı var lan senin?! Sen nasıl bir insan oldun ya. Bir de ben de kıza salak salak şeyler söylüyorum. Abi cidden bok mu var benden bir şey saklıyorsun?! Oradan bakınca o kadar mı güvenilmez bir insan olarak duruyorum?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yakın Mesafe
ChickLitAşka dair olan kriterlerim annem ve babamın yaşamış olduğu aşk yüzünden arşa çıkmışsa ne olmuş? Bu benim suçum mu? Ben ki Leyla Sare Alateş, Nam-ı değer Kartal Alateş'in aşkına nail olan Ecrin Alateş gibi şanslı olamayacaksam? Aşka inanmaya ne gerek...