14.Bölüm: AŞK KURŞUNU

211 37 25
                                    

Se-lam-laaaaar

Böyle gecenin bir körü bölüm atmakta adet oldu herhalde. Çoğunu uykudayken bu bölümü attığım için özür dilerim. Lütfen kusuruma bakmayınız. Sizleri sevdiğimi biliyorsunuz

💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

14.Bölüm

"AŞK KURŞUNU"

Meriç'in ağzından

"O elini kırarım duydun mu lan beni?!"

Fethi'ye ait bir mekandaydık. İsterseniz eşkıya diyebilirdiniz. Maalesef ki söylediğiniz hiçbir şey umurumda değil. Sare'yi bulana kadar gerekirse eşkıyaydım gerekirse maganda.

"Abi..."

"Abini siktirme bana!" Adamın kafası bar masasında ezilirken benim kafam çoktan atmıştı. Bir saniye bekleyecek halim yoktu.

"Söyleyeceğim tamam!" diye bağırdı. "Çık üstümden söyleyeceğim!"

"Abi üst kattakiler tamam. Konuşan yok ama biri adres verdi." Okan kan ter içerisinde aşağıya indiğinde kafamla ona onay verdim ve karşımdaki adama dikkat kesildim.

"Konuş." Diyerek üzerinden çekildiğimde etrafa ufak bir bakış atmıştı. "Kaçamayacağının sende farkındasın ibne. Etrafa bakınacağına konuş, beni kendine bulaştırma."

"A-abi her şeyin başında Fethi bey var."

"Benimle dalga mı geçiyorsun? Anasını satayım işin başında Fethi'nin olduğunu bilmesem buraya gelir miyim?! Göt!" Yani ben anlamıyordum. Bunlarının kafasının içerisinde beyin yerine mercimek mi vardı? Abicim az düşünmek ne kadar zordu ya? Hayır bir de mekana geldiğimden beri Fethi'yle ilgili bir çok şey söylemiştim.

Sadece sabır dileniyordum...sabır.

"Oğlum ya adam akıllı konuşursun ya da seni öyle bir duruma getiririm ki yemin olsun o Fethi denen boka muhtaç kalırsın."

"Sare hanımı biz kaçırdık." Dedi titreyerek. "Sizin arabanızla Nil hanımın babaannesinin oradan aldık. Anahtarlar arabanın üzerindeydi."

Titremesi çok doğaldı. Benimde karşımda bu sebepten ötürü ben olsam ben de titrerdim.

İşin içerisinde az buçuk Nil'in olduğunu tahmin edebiliyordum. Bu tahminim adamın "Nil hanım Sare hanımı bize baygın olarak getirdi." Demesiyle onaylanmıştı.

Sare ortadan kaybolduğu gibi Nil'de ortadan kaybolmuştu. Onu şu an bulamıyordum ancak bu bulamayacağım anlamına gelmezdi. Onun ifadesini bizzat kendim alacaktım.

"Yemin ederim benim işim sadece Sare hanımı evden almak ve sizin arabanızı otogara götürmekti."

"O kız kim? Biliyor musun...?" Elimi ensesine attığımda bakışlarını bakışlarıma sabitledim. Korkunç görünüyor olabilirdim ancak şu an diğer şeyler gibi bu da umurumda değildi.

Yakın MesafeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin