6.Bölüm: TOPLANTI SALONU

278 42 13
                                    

Selam olsun benim şeker cumhuriyetim. Nasılsınız? Hayat nasıl gidiyor? Sınavlar nasıl geçti? İnşallah güzel puanlarla birlikte tatile girersiniz.

Bugün biraz çekişmeli biraz da gergin bir bölümle geldim. Maşallah bizimkiler de ateşle barut gibiler. Neyse ki... neyse söylemeyeyim de siz okuyuverin eheheh.

Seviliyorsunuuuuuz 😘😘

Seviliyorsunuuuuuz 😘😘

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

6.Bölüm

"TOPLANTI SALONU"

Saat 07.59 ve karşımda Meriç.

Gelmeyeceğimden korkmuş olacaktı ki sabah kalktığı gibi bana mesaj atmış üstüne üstlük 07.00 gibi peş peşe aramıştı.

Her ne kadar aramız bozuk olsa da tabii ki bu teklifini geri çevirmeyecektim. Sabah toplu taşıma ne kadar yoğun oluyordu siz biliyor musunuz? Hele ayakta kaldıysanız vay halinize.

"Günaydın." Dedi gülümseyerek. İnsanlık ölmemişti ya. Ben de "Günaydın." Dedim ve arabaya geçtim.

Arabanın içi ne kadar da güzel kokuyordu. İstemsizce şöyle derince bir nefes aldım ve ciğerlerimin şenlenmesine izin verdim.

"Sabahçı bir insan değilsin..." ağzının içinden söylediği şeyle gözlerimi araladım. "Sabahçı bir insan mı var Allah rızası için?" dedim. Bana öyle bir bakmıştı ki sanırsam o sabahçıydı.

"Bana sabahçı olduğunu söyleme." Dedim korkunç bir bakış atarak.

"Sanırsam öyleyim."

"Ay zevksiz."

"Ne yapayım? İşlerimi sabahları daha kolay halledebiliyorum. Ayrıca ne güzel işte, gün bir türlü bitmiyor." Listeye yeni yeni özellikleri ekleniyordu.

Meriç Arşın özellikleri

Egoist

Diktatör

Gergin

İşkolik 

Gizemli

+Zevksiz

"Biz insanlar gün bitmesi için dakika sayıyoruz."

Söylediğim şeyle gözleri kocaman oldu. "Hadi ama. Çalışmak o kadar da sıkıcı değil."

"Bilmem." Diyerek önüme döndüm. "Şu an eğlenceli olmayan kısmındayım."

"Tabii sen de haklısın." Benim bile bilmediğim ara sokaklara girerek hızlıca otobana çıkmıştı. "Monoton, sıkıcı, hödük bir yöneticin olduğu için pek işin zevkine varamadın."

Yakın MesafeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin