AY BEN BÖLÜMLE GELDİMBöyle tüm ailenin toplandığı bir ortamdayız ve ben sürekli bölüm yazmaya çalışıyorum. Gerçekten şöyle ders derdi olmadan bölüm yazmayı özlemişim.
Güzel bir bölüm yazdım. Biraz daha kafamızdaki bulanıklığı giderecek heheh.
Seviliyorsunuuuuuz.
OOO
10.Bölüm
"HİSLER"
O gün Meriç Hangara gelememişti. Bense onu daha fazla beklemeden eve geçmek zorunda kalmıştım. Malum babam kıyameti koparabilirdi.
Eve girdiğimde annem büyük bir neşeyle "Hoş geldin bir tanem." diyerek yanaklarıma yapışmıştı. Hiçbir şey olmamış gibi davranmalıydım.
"Hoş bulduk canım ciğerim." Dedim. "Yine döktürmüşsün bakıyorum." Elinde ki makarna salatasına ithafen söylediğim şeyle kahkaha attı. "Aman ne döktürdüm. Alt üstü makarnanın üzerine yoğurt döktüm."
"Aman onu yapamayan da var. Hem yoğurt dökmek bile bir meziyet istiyor."
"Sen var ya sen sihirbaz dillisin. Hadi sofraya geç bak baban da içeride." Yanağına kocaman bir öpücük bıraktıktan sonra içeri geçtim. Babam koltukta oturmuş elinde kumanda haberleri kurcalıyordu.
"Selamunaleyküm."
"Aleykümselaam. Hoş geldin yavru kartalım." Yanına doğru sıvışıverdim ve kollarımı koca bedenine sardım. O da bundan istifade saçlarımın arasına kocaman kocaman öpücükler bıraktı. "Sen şampuanını mı değiştirdin?" Bu soruyla beraber gözlerim kocaman olmuştu.
Arkadaşlar ben bir miktar Meriç kokuyor olabilir miydim? Bence kesin kokuyordum.
"Evet." Dedim sanki başka cevap vermeye hakkım varmış gibi. "Sanırsın kıtlık geliyor millet gitmiş şampuana kadar stok yapmış."
"Cidden bu milletimizin insanını anlamıyorum ya." Diye dert yanmaya başladı. "Daha yeni haber dinledim süt ve un reyonlarını sıfırlamışlar."
"Hadi süt ve unu anlarım, yemek ürünü sonuçta ama şampuan yani. Şampuanı neden stoklarsın? Gittim erkek şampuanı almak zorunda kaldım."
"Oy oy ben sana kıyamam. Sen erkek şampuanlarına mı kaldın?" Bu koca adam benimle dalga mı geçiyordu? Ulan kıçımızı kurtaralım derken dalga geçilecek konuma getirmiştim kendimi.
Babam beni kolunun altına sıkıştırıp saçımı başımı birbirine katarken. "Bu kadar dert etme be kızım." Dedi. "Sonuçta ikisi de aynı işlevi görüyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yakın Mesafe
ChickLitAşka dair olan kriterlerim annem ve babamın yaşamış olduğu aşk yüzünden arşa çıkmışsa ne olmuş? Bu benim suçum mu? Ben ki Leyla Sare Alateş, Nam-ı değer Kartal Alateş'in aşkına nail olan Ecrin Alateş gibi şanslı olamayacaksam? Aşka inanmaya ne gerek...