Capitolul 3

9 3 2
                                    

      Emily ajunse la Ivy. După ce o căutase ore întregi o găsise. Când a dat fuga la Ivy să îi zică ce ia zis și Marei, Ivy find cu spatele n-o vedea pe Emily. Ea voia să o sperie pe Ivy. Dar nu avea timp așa că s-a dus la ea și ia zis :

     — Ivy am nevoie de ajutorul tău.

    Ivy find speriată și ne văzând-o pe Emily, s-a întors brusc și i-a dat un pumn în cap. Emily nu căzuse pe jos dar nici nu mai avea mult. Ivy o făcu pe Emily să fie amețită.

     — Bine, asta a durut.

     — Îmi pare rău, dar nu mă așteptam să te văd. Mi-a fost foarte dor de tine.

      — Parcă ziceai că nu am fost prietene niciodată.

      — Glumeam. Dar de ce ești aici?

      — A, da, aproape că uitasem. Am nevoie de ajutorul tău să mă strecor într-un castel și să vorbesc cu cineva.

    — Cu cine?

    — Asta e treaba mea.

    — Cu cine ți-a omorât mama, nu-i așa?

    — De unde știi?

    — E evident. Dar cine a omorât-o?

    — Prințesa Apelor.

    — Sora ta?

    — Stai e sora mea?

    — Da. Tatăl tău e Regele Apelor.

    — Bine, asta explică multe, dar de ce și-ar omorî mama?

    — Ca să vii aici, să te omoare și pe tine și să aibă ea ambele regate.

   — Dar ce-i cu ea, e nebună?

   — Toată lumea o știe ca Prințesa Apelor sau Mica răutăcioasă.

   Porecla i se potrivește.

    — Deci mă ajuți să vorbesc cu sora mea? Vai, ce ciudat e să zic sora mea, la orfelinat am fost obișnuită să fiu singură la părinți.

    — Știu, am fost cu tine. Da, normal că te ajut, dar de ce ai nevoie de mine?

    — Pentru că nu vreau să îl rog pe Tyler să mă ajute.

    — Să ghicesc, nu vrei să te facă nebună. De ce crezi asta?

    — Pentru că el era cu mine când am aflat și dacă i-aș zice că vreau să vorbesc cu fata care mi-a omorât mama. Sigur ar crede că vreau să mă răzbun.

    — Înțeleg. Știu că nu are legătură cu prințesa aia dar tu chiar ai leșinat și te-a prins Tyler?

    — Da, de ce întrebi?

    — Pentru că cineva va făcut o poză și acum toată lumea crede că sunteți împreună.

    — Uni oameni sunt pur și simplu sunt nebuni și nu au creier.

    Emily făcu iar un telefon din umbre care după câteva clipe nu mai era din umbre și îi dăduse lui Ivy.

   — Putem să mergem la palat trebuie să vorbesc cu Tyler despre ceva.

   — Sigur, acolo ne duceam trebuie să o luăm și pe Lila.

    Fetele erau în drum spre palat de unde trebuia să o ia pe Lila.

Prințesa Apelor Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum