Capitolul 16

18 3 0
                                    

Ultimele zile în lumea normală au fost minunate pentru Emily. Venise ziua să plece înapoi la palat. Sinceră să fie, Emily voia să plece, dar îi plăcea în lumea normală. Dacă cineva ar pune-o să aleagă între cele două lumi nu ar știi. Probabil că dacă ar alege probabil lumea normală pentru că putea trăi mai mult. Dar nu putea alege, în lumea umbrelor era regină. Emily se purta ca o prințesă încăpățânată. Pentru ea ar trebui să fie o regină încăpățânată, nu o prințesă, dar nu trebuia să fie așa încăpățânată.

Emily era pregătită de plecare. "Oare aș putea să fac un portal să pot veni aici când vreau eu?" se întrebă în sinea ei. Emily era curioasă să afle ce făcuse Lila cât ea și Tyler au fost plecați. "Oare de ce nu am întrebat-o pe Lila dacă vrea să vină aici?" se mai întrebă Emily. Aceasta avea o grămadă de întrebări. Emily nu îl văzu pe Tyler. "Oare a plecat fără mine?", dar nu putea face asta, ea e regina. Fata îl căutase pe Tyler în toată casa.

Nu îl găsi. S-ar fi dus în camera în care stă, dar nu știa unde e. Emily intră în fiecare camera să vadă unde e Tyler. Dacă era.

Emily nu îl găsi. Nu era nici Mihai. Lui Emily îi era frică. Rămase singură într-o casă extrem de mare. Oare unde era? Se întreabă Emily în sinea ei.

{} {} {} {} {} {} {} {} {} {} {} {} {} {} {} {} {}

Tyler și Mihai era la un lac în mijlocul pădurii. Mihai a zis că vrea să îi zică ceva acestuia. Băieților le era frig. Tyler nu știa ce voia să îi arate Mihai.

- Mihai, de ce suntem aici? Trebuie să plec cu Emily azi.

- Vreau doar să vezi asta.

Mihai aruncă o frunză, iar lacul se făcu verde.

- Asta e tot? Că trebuie să plec.

- Da, du-te acum.

Tyler plecă în grabă și se duse la casa lui Mihai. Tyler o văzu pe Emily pe canapea. Emily se ridică în picioare și se duse la el.

- Mi-am făcut griji.

- De ce? Ce s-ar fi întâmplat dacă eu nu mai veneam?

- Aș fi rămas în lumea asta. Regatul meu nu e aici. Nu te-ai pregătit de plecare?

- Dar nu mi-am adus nimic.

- Oh.

Tyler deschise portalul, iar Emily întră în el. Emily observă că făcu portalul în camera lui Emily. Acesta se duse în camera cu arme. Lui Emily îi era foarte somn, așa că se puse în pat la somn.

Prințesa Apelor Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum