( A doua carte din seria Regina Umbrelor)
Emily se trezise. Ea nu înțelegea unde era pentru că era extrem de amețită. După ce își revenise observase că era în camera cu arme. Avea o întrebare în minte : De ce era în camera cu arme? După îi văzu pe Ben, Max și Nicolas.
Emily îi întreabă :
- De ce sunteți aici? Sau mai bine aș întreba : De ce sunt eu aici? Ce s-a întâmplat?
- Suntem aici să te protejăm în caz că cineva va vrea să te omoare. Ești aici în camera cu arme pentru că dacă vine cineva să te omoare, noi putem să luăm arme de aici. Și ca să îți răspund la ultima întrebare, tu ai leșinat, și Tyler te prins la timp înainte să cazi pe podea. Zise Max.
- Dar unde e Tyler și Lupi?
- Cine? Zise Ben.
- Lupul meu. Zise Emily.
- Tyler cu el, îi dă mâncare. Cică ia promis că îi dă mâncare. Zise Nicolas.
- Te-am întrebat unde sunt.
- La bucătărie. Zise Max.
- Cât am dormit?
- O săptămână. Zise Ben.
- O săptămână? De ce am dormit atât de mult?
- Așa e la noi, dacă leșini, leșini o săptămână. Zise Nicolas.
Emily nu mai voia să vorbească, voia să își vadă lupul. S-a ridicat din pat puțin amețită. Tot nu înțelegea de ce era în camera cu arme dar nu m-ai zise nimic. Noroc că bucătăria era aproape pentru că nu voia să meargă o grămada. Aceasta ajunse în bucătărie și îl văzuse pe Tyler și pe Lupi care dormeau. Emily nu ia deranjat pentru că probabil erau obosiți. Așa că s-a dus să vadă ce face Lila. Dar Lila deja era la bucătărie și o văzu pe Emily.
- Emily ce faci? Te-ai trezit? Am o întrebare : De ce ai leșinat?
În momentul acela Emily își aminti de ce leșinase.
- Păi..... Eram obosită. Nu dormisem de mult. Mințise Emily.
- Deci, erai obosită. Ești sigură?
- Da. Scuză-mă dar îmi este somn, mă duc să dorm.
- Dar abia te-ai trezit.
- Pa Lila.
Emily fugise repede în camera ei, se puse în pat și se prefăcuse că doarme.
CITEȘTI
Prințesa Apelor
Fantastik(A doua carte din Seria Regina Umbrelor. Cartea este scrisă în 2022) Emily află că are o soră mai mică și că aceasta și-a omorât propria mamă ca s-o aducă pe sora sa mai mare în regat. Emily încearcă să își apere regatul de sora sa, Cristina...