Emily, Tyler și Bianca ajunse la palat. Emily era înjunghiată în două locuri mai avea și părul tăiat, iar vârfurile șuvițelor ei erau puțin arse. Nicolas îi văzu pe toți trei și descuiase ușa camerei în care era Lila. Bianca era uimită de cum arăta palatul. Ea ajunse la ușa camerei în care era Lila.
— E e aici?
— Uită-te să vezi.
Bianca deschise ușa și se văzu reciproc cu Lila . După câteva clipe care s-au uitat una la alta, Lila fugise la ea și o îmbrățișă.
Bianca își pierdu echilibrul și cele două surori căzură pe jos. Emily știa cât de dor îi era Lilei de Bianca dar nu se aștepta să cadă pe jos amândouă.
— Gata Lila, știi că nu îmi plac îmbrățișările.
Amândouă se ridicase de pe podea. Emily credea că Lila va exploda de bucurie.
— În ce cameră o să stea Bianca? Zise Emily.
— E o cameră liberă lângă camera lui Lila. Zise Tyler.
— Acolo va fi camera mea. Se auziră o voce.
Toți își întoarse privirea și o văzu pe Cristina. Toți rămase uimiți.
— Nu poți sta aici! Du-te la palatul apelor. Zise Emily.
— E și palatul meu.
— Nu e adevărat. Tu ai un palat și eu am unul. Fiecare cu palatul ei.
Emily o luă pe Cristina de braț și o duse afară. Când Emily îi dăduse drumul Cristinei aceasta căzu pe jos.
— Să nu te mai văd la palatul meu.
Cristina îi aruncă lui Emily o privire ucigătoare.
— Nu credeam că te vei purta așa cu sora ta.
— Nu cred că ești sora mea.
Cristina plecă de acolo. Când se întoarse pe holul palatului, Emily observă că toți se uitau la ea, uimiți.
— Te cunosc de mult timp și nu cred că ești tu asta.
— Emily pe care o știai nu mai există. Fata din fața ta e noua Emily. Nu mai sunt blândă.
— Ce a pățit? Îi șopti Lila lui Tyler.
— Nu știu. Poate vrea să se schimbe.
CITEȘTI
Prințesa Apelor
Fantasía(A doua carte din Seria Regina Umbrelor. Cartea este scrisă în 2022) Emily află că are o soră mai mică și că aceasta și-a omorât propria mamă ca s-o aducă pe sora sa mai mare în regat. Emily încearcă să își apere regatul de sora sa, Cristina...