Trecuseră câteva zile decât Tyler plecaseră. Emily se uita în fiecare seară pe geam crezând că Tyler va veni atunci.
Emily îl văzu pe Tyler în camera ei. Când să se ducă la el aceasta dispăru. “Am halucinații. Nu e bine.” își zise Emily în sinea ei. Emily se duse la geam și îl văzu pe Tyler venind pe jos cu Ben și Max. “Oare am altă halucinație?” se întrebă Emily în sinea ei.
Aceasta ieșiră din palat și observă că Tyler nu dispăru. Deci era real. Emily fugise spre el și îl îmbrățișă. Tyler aproape că își pierdu echilibrul. Ben și Max se uitau la ei, apoi se uită unul la altul și apoi iar la ei. Emily se îndepărtă puțin de Tyler și îi zise :
— Ce dor mi-a fost de tine. Unde ai fost?
— În pădure.
— Stați cam mult în pădure.
— Nu cred. Nu am mai fost în pădure de când am venit din lumea normală.
— Te-ai dus atunci în pădure?
— Da. Mai stau și eu pe afară.
— Mi-am făcut griji.
— De ce? Crezi că nu mă descurc?
— Nu, adică ba da. Cred, dar te-am căutat prin palat și nu te-am găsit. Am crezut că ai demisionat. Mi-a zis și Nicolas, dar el o zicea în glumă. Probabil.
— Sunt sigur că dacă aș pleca nu ar fi mare lucru.
— Aș fi fost foarte tristă dacă tu ai pleca.
— Poate după te vei bucura că ar scăpa de mine. Oricum nu scapi așa ușor de mine.
Ben și Max râdeau iar Emily și Tyler se întoarse și acesta le zise:
— La ce râdeți?
— Nu contează. Zise Max.
— Ziceți, că vrem și noi să râdem. Zise Emily zâmbind.
— Nu ați înțelege. Eu și Ben ne aminteam lucruri de când eram mici.
— Vă cunoașteți de mici? Zise Emily.
— Da. Eu și Max suntem cei mai buni prieteni.
— Ce frumos. Zise Emily.
Tyler îi șopti lui Emily :
— Au râs tot drumul spre palat. Sunt foarte enervanți.
Emily îl prinse pe Tyler de braț și s-au dus în palat. Ben și Max observă că rămase în urmă și fugiră puțin până la Tyler și Emily. Max îi șopti lui Ben :
— Tyler și Emily par să fie făcuți unul pentru altul.
— Nu mai vorbi că poate te aud. Cred că ai dreptate. Dar ei sunt doar prieteni.
— Dar pentru cât timp?
Ben îi dase o palmă peste cap lui Max.— Taci. Știi să taci?
CITEȘTI
Prințesa Apelor
Fantasy(A doua carte din Seria Regina Umbrelor. Cartea este scrisă în 2022) Emily află că are o soră mai mică și că aceasta și-a omorât propria mamă ca s-o aducă pe sora sa mai mare în regat. Emily încearcă să își apere regatul de sora sa, Cristina...