Trecuse luna care o aveau la dispoziție să se pregătească pentru începerea războiului. Toți se antrenase și deveni extrem de buni l-a luptă, l-a tras cu arcul și l-a lupta cu săbii. “De parcă nu erau extrem de buni l-a luptă și la toate celelalte.” își zise Emily în sinea ei. Chiar și Emily învățat cum să își controleze noua putere sau ce mai era și aia. Învățase de la Tyler și Nicolas să lupte mult mai bine. Nicolas o învățase și pe Lila să lupte, chiar dacă ea nu venea. E mai bine să fii pregătit, decât să nu fii pregătit. Peste câteva ore trebuia să înceapă războiul. Dar când? Sau o întrebare mai bună: Unde începe războiul? În acel moment Emily primi un mesaj. Nu după mult timp Emily îi chemase pe toți cei care vor veni să lupte pentru regat. Toți se întâlnită în camera cu hărți. Acolo era o masă mare pe care Emily puse harta regatului.
— Avem o oră și un loc unde va avea loc războiul. Nu e o oră fixă. E între 10 - 12 dimineața. Și chiar aici va trebuii să mergem. Zise Emily arătând spre un câmp din colțul hărții. Plecăm spre acest câmp în câteva minute. Pregătiți-vă, luați-vă săbii, arcuri și pistoale! Luați-vă multe gloanțe, să nu rămânem fără gloanțe! Luați-vă și multe săgeți!
Trecuse și acele minute, iar toți soldați își făcu apariția în curtea palatului. După acea toți se duse pe acel câmp. Trecuse mult timp până au ajuns pe câmp, Cristina o aștepta pe Emily cu soldații ei. Când o văzu pe Emily Cristina zise :
— Nu puteai să te miști mai repede?— Să știi că tu mi-ai zis locul acesta. L-ai ales să fie mai aproape de regatul tău și mai departe de regatul meu.
— Da, ai dreptate. Data viitoare va fi mai aproape.
Emily nu mai zise nimic. Dintr-o dată soldații Cristinei atacă soldații lui Emily și începu războiul.
Emily prinse soldații Cristinei într-o cușcă de umbre, apoi făcu niște săbii din umbre și le băgase în cușcă. Când își retrase puterea, acel soldat era mort. “De ce să fac asta dacă pot să mă fac nor de umbră?” își zise Emily în sinea ei. În următoarea secundă Emily se făcu un nor de umbră, trecuse pe lângă câțiva soldați și după câteva secunde aceștia căzură la pământ morți.
Nicolas trăgea cu pistolul, dar soldați se mișcau și nu nimerea prea bine. Din spatele lui Nicolas mai trase cineva cu pistolul și la fiecare glonț folosit cădea un soldat la pământ. Nicolas se uită în spate să vadă cine împușca atât de bine. Era chiar Lila. Nicolas zâmbi.
— Ai ținta foarte bună.
— Mă antrenez din copilărie, și în plus, am învățat de la cel mai bun.
Lila înainta spre Nicolas. Acesta observă că Lila trăgea foarte bine și mergând. Și începură amândoi să tragă spre soldați. Tyler trăgea și el cu pistolul, dar în aceiași timp lupta și cu sabia când văzu că cineva se apropia de el.
După câteva ore…
Aproape toți din armata Cristinei spusese omorâți. Nicolas și Lila nu prea mai aveau în cine să tragă. Doar Emily mai avea energie. Fiind transformată în norul de umbră nu trebuia să se
miște. După alte zeci de minute, războiul fusese câștigat de Emily și soldați ei. Emily se uită bucuroasă în stânga și îi văzu pe Nicolas și Lila fericiți. Când Emily se uită în dreapta unde trebuia să fie Tyler, observă că Tyler nu era acolo. Emily, confuză se uită în față, poate îl zări. Când se uită în spate încremeni. Într-o baltă de sânge era Tyler căzut la pământ.Războiul fusese câștigat, dar Tyler putea fi pierdut.
(Următoarea carte se cheamă Două Regine.)
CITEȘTI
Prințesa Apelor
Fantasía(A doua carte din Seria Regina Umbrelor. Cartea este scrisă în 2022) Emily află că are o soră mai mică și că aceasta și-a omorât propria mamă ca s-o aducă pe sora sa mai mare în regat. Emily încearcă să își apere regatul de sora sa, Cristina...