Capitolul 21

4 3 0
                                    

    Emily se ducea în camera cu arme, să vadă de arme mai erau pe acolo. Trecuse câteva zile de când Bianca venise la palat și nu era așa de obișnuită cu luxul. Când Emily ajunse în camera cu arme îi văzu pe Tyler și Bianca.

   — Ce faceți aici?

   — Eu aici lucrez.
 
   — Eu am venit să iau o armă.

   — O… e bine.

   — Văd că porți coroana. Ești obligată?

   — Nu, dar o regină trebuie să poarte o coroană. Și e extrem de grea.

   Tyler râse preț de câteva clipe. Emily îi zâmbi apoi își întoarse privirea spre Bianca.

    — Cum e la palat? Îți place?

    — Să zicem. Nu sunt obișnuită cu acest loc.

    — E normal. Zise Emily. Ești doar de câteva zile aici.

     — Voi știți de ce Lila nu mai intră aici? A stat cu mine de când am venit. Să știți că nu îmi place ca oameni să mă urmărească.Așa că aș sta în camera cu arme toată ziua.

    — Să știi că nu trebuie să stai în camera asta. Lila e cu Nicolas. Se plimbă pe aici pe undeva. Zise Tyler.

    — Lila stă cu Nicolas? Măcar se cunosc?

    — Pare ciudat. A început dintr-o dată să stea cu Nicolas. Nicolas e un om grozav, de ce ar sta cu Lila?

    — De ce vă băgați în viața surorii mele? E viața ei. Ea s-a băgat în viața voastră?

    — Da. A vrut să nu mai stau cu Tyler.

    — A încercat să mă omoare.

    — Asta e sora mea.

    — Serios? Te porți de parcă ar fi un lucru bun. Din cauza ta a făcut asta. S-a simțit singură și mi-a zis că nu-i place că eu stau cu Tyler mai mult decât cu ea. Și a încercat să îl omoare pe
Tyler pentru ca ea să stea mai mult cu mine.

     — Cred că ai înțeles greșit povestea. Lila a vrut să ia plicul pe care trebuia să ți-l dau ție. L-am luat înainte ca ea să vadă și a încercat să mă omoare. Motiv jalnic de a omorî un om.

    — Ce plic? Zise Emily.

   Tyler scoase plicul din buzunar și îl dase lui Emily.

   — Trebuia să ți-l dau când vei fi veselă. Din câte mi-a spus tatăl tău.

   — De la tatăl meu?

   — Da.

   Emily luă plicul și se duse în camera ei.

Prințesa Apelor Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum