Lila era singură în biblioteca palatului, căutând o carte despre cum să omori oameni. La biblioteca acea puteai găsi orice carte, despre orice. Lila o văzu odată, dar atunci nu avea nevoie de ea.
Aceasta căută acea carte pentru că voia să fie ca Nicolas și voia să fie de ajutor. Lila știa că toți aveau ani de antrenament, dar poate acea carte o ajuta, poate că ar fi ca Nicolas într-un an. Lila era de ore întregi în bibliotecă, dar nu găsise cartea, nici nu întrebase bibliotecara (nici nu avea de gând să o întrebe).
Nicolas intră în bibliotecă. Întrebă bibliotecara dacă avea o carte despre cum să otrăvești oameni (Nicolas căută acea carte pentru că poate într-o zi îi v-a fi de folos). Lila îl văzu pe Nicolas și zâmbi. “Poate Nicolas știe unde e cartea pe care o caut.” își zise Lila în sinea ei. Nicolas era uimit să o vadă pe Lila la bibliotecă. Acesta se duse la ea și îi zise :
— Nu credeam că vii la bibliotecă. Cu ce ocazie ai venit?
— Caut o carte. Tu?
— La fel. Dar spre deosebire de tine, eu am găsit-o. Zise Nicolas și luă cartea de pe raft. Ce cauți?
— Văzuserăm într-o zi o carte care se chema “Cum să omori oameni”, dar acum n-o mai găsesc.
— De ce cauți cartea?
— Pentru că vreau să fiu de folos.
— Omorând oameni?
— Tu nu faci același lucru?
— E adevărat, dar eu îi omor dacă am un motiv bun. Mie mi-a luat ani ca să fiu așa cum sunt acum. De ce începi abia acum? Trebuia să începi cu ani în urmă.
— Nu știam să lupt.
— Zice fata care l-a înjunghiat pe cel mai bun luptător din regat.
— De unde știi că eu am făcut asta?
— Eu țineam portalul deschis. Eu nu aș fi avut curaj să îl înjunghii pe Tyler. Cred că m-ar fi urî.
— Tu și Tyler sunt mai nou cei mai buni prieteni?
— Da. Acum hai să îți arăt unde e cartea pe care o căutai.
Nicolas se duse în partea cealaltă a încăperii și luase de pe un raft cartea pe care o căută Lila.
— Caut cartea asta de vreo 5 ore. Și tu ai găsit-o în mai puțin de 10 minute.
— Ai stat la bibliotecă 5 ore? Ce trist. Eu iau cartea pe care o caut și după plec.
— Vreai să ne antrenăm împreună? Zise Lila cu o voce de parcă ar fi fost uimită de ce zice.
— Sigur. Nu m-am mai antrenat de mult cu cineva. De fapt nu m-am mai antrenat de mult. Știu tot ce e de știut. Dar te voi putea antrena.
— E un loc special unde să mă pot antrena?
— E o cameră de lupte, dar acolo poți se luptă între ei și tu cum ești începătoare nu cred că ar trebui să mergi acolo.
Bianca o văzu pe Lila și se duse la ea.
— Hei Lila. Mă gândeam să mergem să ne distrăm, cum făceam în lumea normală.
— Nu acum Bianca. Mă duc cu Nicolas să mă învețe să lupt. E foarte important.
— Dar în lumea normală să stăm împreună era cel mai important lucru pentru tine.
— Acum nu mai e.
“Ce se întâmplă cu Lila? Lila niciodată nu refuza să stăm împreună. Pare ciudat de fericită. Ei nu îi place să se lupte. Dar vrea să se lupte când e Nicolas cu ea.” își zise Bianca în sinea ei.
CITEȘTI
Prințesa Apelor
Viễn tưởng(A doua carte din Seria Regina Umbrelor. Cartea este scrisă în 2022) Emily află că are o soră mai mică și că aceasta și-a omorât propria mamă ca s-o aducă pe sora sa mai mare în regat. Emily încearcă să își apere regatul de sora sa, Cristina...