Era seara, iar Emily dormea, dar dintr-o dată se trezi și se ridică din pat speriată. “De ce tot am acest coșmar?
De fapt am acest coșmar de când sunt mică, dar nu îl am în zilele în care îmi folosesc puterea.” își zise Emily în sinea ei.
Emily observă că era 5:00 dimineața. Era foarte întuneri afară, dar Emily auzi zgomote din interiorul palatului. Aceasta ieșise din cameră și își făcu o sabie din umbre. Sunetele se auzeau din bucătărie.” Se pare că hoțului îi e foame” își zise Emily în sinea ei. Emily intră în bucătărie și era pregătită să atace, dar Emily îl văzu pe Tyler aceasta își aminti că Tyler se trezea la 5 dimineața.
— Iar ai avut un coșmar? Întrebă acesta.
— Da.
— Se întâmplă tot mai des.
— Dar uneori nu se întâmplă. Zise Emily cu o voce de parcă nici ea nu credea ce zice.
Tyler observă că Emily avea o sabie în mână.
— Ai crezut că sunt un hoț?
— Se mai întâmplă.
Nina o sună pe Emily. Aceasta răspunse.
— Nina, de ce nu dormi?
— Mi s-a întâmplat ceva foarte rău. Dar tu de ce nu dormi?
— Păi….. după cum știi am coșmaruri. Acum eram cu Tyler.
— Ce faceți împreună la 5:30 dimineața?
— Vorbeam. Ce s-a întâmplat?
— Am un lănțișor magic.
— Și e un lucru rău?
— Pare bine dar dacă nu fac bine se încălzește.
— Dă-l jos.
— Nu pot.
— De ce?
— Magie Emily, magie. Sau mai bine zis un blestem.
Nina îi zise tot ce i se întâmplase. Emily credea că Nina glumea. După ce Emily închise se făcuse 8:00 dimineața.
— Ce s-a întâmplat?
— Nina. Inventează povești. Acum mă duc să mănânc.
Emily plecă iar Tyler se duse în camera cu arme, trebuia să ia Max o armă.
Când el ajunse în camera cu arme observă că nu doar lui Max trebuia să îi dea o armă. Trebuia să le dea arme și lui Ben și Nicolas (inclusiv Max).
— Ce neașteptat. Zise el.
— Toți trei ne ducem în aceiași misiune, dar avem nevoie de cel mai bune arme. Și tu faci cele mai bune arme. Zise Ben.
— Nu cunoașteți pe altcineva, nu-i așa?
— Cunoaștem multe persoane, dar tu ești unic. Zise Ben.
— Ziceți adevărul.
— Mergem în vacanță. Zise Max.
— Și aveți nevoie de arme?
— În caz de pericol. Zise Nicolas.
Tyler le dase arme băieților, iar aceștia plecaseră din camera cu arme.
CITEȘTI
Prințesa Apelor
Fantasi(A doua carte din Seria Regina Umbrelor. Cartea este scrisă în 2022) Emily află că are o soră mai mică și că aceasta și-a omorât propria mamă ca s-o aducă pe sora sa mai mare în regat. Emily încearcă să își apere regatul de sora sa, Cristina...