Másnap Jimin magától felébredt, és az is elég korán. Lassan kiment megnézni Jungkookot, amint meditál az erkélyen. Őszintén szólva Jimin imádta Jungkook izmos hátát. De vajon beismerte volna? Természetesen nem. Így hát vállat vonva rosszindulatú gondolatait, elindult a konyha felé. Amikor kinyitotta a hűtőt, ez felkeltette Jungkook figyelmét.-"Hé! Felébredtél! Kell valami?" – kérdezte Jungkook, miközben felállt ülő helyzetéből, és ragyogó nyuszimosollyal elindult a konyha felé.
Jimin most próbálta figyelmen kívül hagyni a kedves emberi nyuszit. "Miért akar mindig adni nekem valamit?" - motyogta magában Jimin, majd kinyalta a vizet a hűtőből kivett kulacsból.
– Vissza tudnád tenni azt az üveget a hűtőbe? – kérdezi Jungkook udvariasan, kedves, úri mosollyal az arcán, amikor meglátta Jimint, hogy a tiszta polcon tartja az üveget.
Jimin, akinek még mindig tele volt vízzel a puffadt szája, néhány másodpercig Jungkookra nézett, majd a földre öntötte az összes vizet az üvegből.
Elmosolyodott a padlón lévő rendetlenségen, majd Jungkookra nézett, hogy lássa a reakcióját, de a mosolya azonnal leesett, amikor az előtte álló férfi csak visszamosolygott, és meg is hajolt egy kicsit, mielőtt azt mondta...
– El kellett volna mondanod, hogy nem tarthatod meg magadnak, Jimin shii. – mondta udvariasan, és gyengéden kivette az üveget Jimin kezéből.
Visszatöltötte, és nyugodtan betette a hűtőbe. Jimin mindvégig csak ráncolta a homlokát a rendkívül kedves férfira.
- "Megyek megfürödni Jimin shii." Jungkook kedvesen meghajolt és egyszerűen a mosdóba sétált.
-Jimin már nem tudott uralkodni a haragján. Szó szerint nem volt hozzászokva az ilyen kedves és nyugodt bánásmódhoz. Ez nagyon feldühítette. Így hát ledobta az evőeszközöket az asztalról, a földre, és erősen lélegzett.
-"Mi a fenéért olyan kibaszott kedves?!" Azt mondta erősen lélegezve, a fogait csikorgatva és ökölbe szorítva." Nem szeretem!! Nem szeretem!! KIRÁBAN NEM SZERETEM!!!"
- "AKARSZ VALAMI JIMIN SHII-t??? kérdezte Jungkook hangosan a mosdóból.
- "AZ ÉLETED AKAROM TE seggfej!! Gyere ki!!!" - kiáltott vissza Jimin dühösen és a mosdó felé ment.
- "MIÉRT BESZÉLSZ HANGOSAN JIMIN SHI??!!" – kiáltott vissza Jungkook, de a hangja még mindig aggodalmas volt.
-"MERT ÉN VAGYOK-" Jimin kiabálva próbált keményen kopogtatni a mosdó ajtaján, de az ajtónyitás megzavarta, mivel eleve nem is volt bezárva. Az erő arra késztette Jimint, hogy megbotlott a mosdóban, az arca egy szintben volt egy törülközőnek tűnő arccal. Lassan felnézett, hogy lássa, ez a törölköző Jungkook derekára volt kötve, aki ezen kívül semmi mást nem viselt, és Jimin orra a szó szoros értelmében megérintette a törölköző részét, eltakarva Jungkook férfiasságát.
Jimin felnézett Jungkook arcára, még mindig ugyanabban a helyzetben, míg Jungkook le Jiminre. Mindketten élénkvörösek voltak, de senki sem próbált félreállni. Végül Jiminnek megfájdult a nyaka, mert olyan sokáig nézett fel egy kényelmetlen szögben, és gyorsan felállt, és máshová nézett.
Jungkook is megköszörülte a torkát, és idegesen elmosolyodott: - Öhm... Jimin shii... nem gondolod, hogy nem illik belépni a mosdóba, miközben valaki fürdeni készül?
Jimin gúnyolódott: – Nem helyénvaló? Komolyan? Nem kapott valami más átokszót vagy ilyesmit? Azt gondolta.
Ezután Jungkookra nézett, most pedig észrevette a tetoválásokat Jungkook határozott mellkasán. Ahogy az várható volt, Jungkook teste jól felépített, mellizmai, hasizmai, bicepszei, minden tökéletes volt. De a váratlan tetoválások a felkarján és a mellkasán egészen a hasizmokig gyönyörűek voltak. A legkiemelkedőbbek a gyönyörű szárnyak voltak, amelyek közé fekete tintával dőlt betűkkel az "Aphotic" volt írva. Jimin nagyon kíváncsi volt, hogy ez mit jelent.
Nem mintha Jiminnek ne lenne tetoválása, de Jimin teste nem olyan jól felépített. Hasizma van, de nem ennyire határozott, teste inkább nőies, mint izmos. De Jungkook-nak olyan izmai vannak, amelyektől bárki nyáladzhat.
"Ahm..." Jungkook megköszörülte a torkát, visszahozva Jimint a valóságba. Jimin ekkor jött rá, hogy tényleg nyáladzik, olyan sokáig tátva a szája. Nyelt egyet, és félrenézett. Jungkook már látta Jimin testét, és semmiféle érdeklődést nem mutatott. Szóval miért kellene Jiminnek megmutatnia neki, hogy lenyűgözi Jungkook teste? Jobb? Ezért csak megköszörülte a torkát, és megpróbált egy gunyoros megjegyzést tenni Jungkookhoz. "Nem megfelelő" kérdés.
"Nos, nem gondolod, hogy nem zárja be az ajtót fürdés közben az helytelenebb Jungkook shii?" - mondta összehúzva a szemét, hogy csak Jungkook szemére koncentráljon, és nyilvánvalóan az örökké tartó nyuszi mosolyára.
Jungkook zavartan megvakarta a tarkóját. - Nos, épp ki akartam jönni, miután felvettem az inget, hogy megkérdezzem, mi a probléma. Bocsánatkérően mosolygott." De azt hiszem, most itt kérdezhetlek! Szóval mi a baj Jimin shii? Miért voltál dühös? kérdezte Jungkook kíváncsi őzikeszemeivel."
Jimin esküdni tudott, ezek az ártatlan őzikeszemek nem illettek a Jungkook mellkasán és felkarján lévő rosszfiú tetoválásokhoz. Hogy őszinte legyek, senki sem tudta elképzelni, hogy egy nyusziszerű, ártatlan mosolyú fiúnak ilyen részletes tetoválásai lehetnek a bőrén. Jungkook szó szerint olyan puhanak tűnik, de ezek a tetoválások egy másik történetet mondanak el.
De ki volt Jimin, aki megkérdőjelezte? Ha körülbelül egy éve ismerted volna Jimint, soha nem gondolhattad volna, hogy az édes és naiv Jimin könyörtelen sorozatgyilkossá válhat. De volt választása? Bárcsak megtette volna.
Szóval Jimin egyszerűen megfordul, és azt mondja: "Semmi." és kiment a mosdóból, és becsukta maga mögött az ajtót. Ezt nem akarja beismerni, de nagyon kíváncsi, hogy most jobban megismerje a másik férfit. És ha Park Jimin akar valamit, akkor így vagy úgy megkapja.
YOU ARE READING
Mutated(Jikook)(Befejezett)
ActionJimin alacsony vérmérsékletű bűnöző... Mr. Bad Boy, aki utálja az életet. Jungkook pedig az az ideális mesetípus, szerény és kedves úriember, hivatását tekintve író...... Mr. Tökéletes, aki szereti az életet. Mi történik, ha ezek ketten találkozna...