Part 8.

121 9 0
                                    


Abban a pillanatban, amikor Jimin kijött, Jungkook döbbent tekintetével találkozott, aki izgatottan nézte az étkezőasztalon lévő ételeket.

- "Wow Jimin shii! Soha nem tudtam, hogy ilyen jót tudsz főzni!" - mondta Jungkook izgatottan, mint egy gyerek, és gyorsan leült, és kiszolgálta magát, mintha rendkívül éhes lenne.

Jimin tudta, hogy Jungkook szándékosan cselekszik így, hogy enyhítse a feszültséget és a kínos helyzetet kettejük között, ezért egyszerűen az egyik székhez sétált, és leült, és magához vette a kaját.

-"Régóta nem készítettem semmilyen ételt, ezért sajnálom, ha nem jó"

-"Nagyon finomak Jimin shii!!" - mondta Jungkook széles nyuszimosollyal, vissza az őzike szemébe. Jimin nem tudott segíteni, de halkan visszamosolygott, és folytatta a sajátját.

Egy dolog volt, amit Jimin észrevett, hogy Jungkook és Jimin ízlése rendkívül hasonló. Mint ahogy Jimin megfigyelte ezt abban a pillanatban, Jungkook elkészítette neki az első étkezést. Jungkook beletette a sót és a többi paprikát, pontosan úgy, ahogy Jimin szerette. Ő maga is ugyanazt evett, szóval Jimin biztos volt benne, ő is ugyanazt szerette. Ezenkívül Jungkook nagyon szervezett ember volt. Szerette, hogy tiszta a háza és minden a helyén volt. Jiminnek ez nagyon régen tetszett, de most nagyon rendetlen és hanyag lett a ház tisztán tartása tekintetében. De hibáztathatod őt? Az elmúlt hónapokat az utcán töltötte.

– Nem szereted Taehyung shii-t, igaz? Jungkook kérdése kihozta Jimint a gondolataiból.

Abban a pillanatban, ahogy Jimin megértette a kérdést, a szemöldöke kissé összeráncolta a tányérját, és csak az ételével babrált. Egészen addig, amíg Jungkook kíváncsian nézett rá.

-"Nem... Nem ad jó hangulatot. Nem szeretem, ahogy rád néz." Jimin rájött, amit mondott, és gyorsan kijavította magát, amikor meglátott egy kis vigyort Jungkook arcán. "Úgy értem, nem jó neked!! Segítettél nekem, és hogy viszonozzam, azt akarom, hogy biztonságban legyél, és nem néz rád jó szemmel!! Úgy néz ki, mintha lecsapna -"

-"Taehyung shii feleségül vette Yeonseo shiit." – szakította félbe Jungkook, most a saját tányérját nézte, még mindig egy kis vigyorral az ajkán. Most felnézett a tágra nyílt szemű Jiminre, és felnevetett: "Ő egy nős férfi, egy 4 éves lányával." Jungkook nyuszi mosolyt vetett Jiminre.

Jimin láthatóan zihált, másfelé nézett: "Mi....h- hogy...Úristen!!! El kellett volna mondanod korábban!! Soha nem viselkedtem volna így vele szemben!!" - mondta Jimin csillogó szemeivel Jungkookra nézve, majd mulatságosan kuncogott az asztalra nézve. Ő maga sem tudta, miért, de nem tetszett neki az ötlet, hogy egy agglegény Taehyung legyen Jungkook közelében.

- "Tehát ha házas, akkor nincs gond azzal, ahogy rám néz, igaz?" – kérdezte Jungkook kötekedően.

- Én-én... m-lehet... én-nem tudom... - dadogta Jimin, kicsit megmozdult az ülésen, és megvakarta a tarkóját.

Jungkook csak kuncogott, és folytatta az evést, nem akarta Jimint dühössé tenni vagy feldühíteni. Jimin is folytatta az evést.

Ekkor megcsörrent Jimin telefonja. Jimin elővette a zsebéből, mert látta, hogy mindig csak ő hívja.

– Igen, Hobi...? - mondta Jimin, visszatérve halk hangjára.

Jimin! A következő célpontod ezen a hétvégén a városban lesz, körülbelül 3 nap múlva. Meg tudod kezelni ezt?" – kérdezte Hoseok a telefon túloldaláról.

Jimin egy kicsit összevonta a szemöldökét, majd Jungkookra nézett, aki már kérdő pillantást vetett rá.

- "Igen... teljesen rendben leszek a következő 3 napon belül. Küldje el nekem az illető adatait a lehető leghamarabb." – mondta Jimin a tányérjában lévő ételre nézve.

- "Ok Champ! Vigyázz! viszlát!" ezzel Hobi letette a telefont.

– Milyen ember Jimin shii? – kérdezte Jungkook összehúzott szemmel Jiminre, aki visszatért az utolsó falatokhoz.

jimin felállt az üres tányérral, és a mosogató felé indult a konyhában. Teljesen figyelmen kívül hagyva Jungkook kérdését. +

Jungkook is felállt, követte Jimint a konyhába. "Jimin-"

– Nem a te dolgod, Jungkook, úgyhogy maradj ki ebből. - mondta Jimin fagyosan, továbbra is a mosogató felé fordulva, miközben Jungkook közvetlenül mellette állt, és Jimin oldalprofilját nézte.

Jimin kezet mosott, miközben Jungkook csak az arcát nézte: "Még egy embert kell megölni?" kérdezte Jungkook összehúzott szemmel, de a hangja lágy volt, nem akarta feldühíteni Jimint.

Jimin megforgatta a szemét, és félresétált a konyhából. Jungkook gyorsan megmosta a kezét is, a szeme nem hagyta el Jimint.

- "Azt mondtam, hogy ez nem a te dolgod, Jungkook. Ne kényszeríts arra, hogy ismételgessem magam." - mondta Jimin kissé bosszúsan, és a kezei a csípőjére támaszkodva, hátát továbbra is Jungkook felé fordította.

Jungkook odament hozzá: "Ne csináld ezt Jim..."

-"És ki a fasz vagy te, hogy megmondod mit csináljak és mit ne??!!" – vágott rá dühösen Jimin, most már teljesen Jungkookkal szemben. Jungkook azonban meg sem rezzent, és egy kicsit közelebb lépett a döbbenetes Jiminhez.

A távolság nagyon kicsi volt köztük. Jimin még nem vette észre, hiszen csak Jungkookra meredt, aki lágy szemekkel, harag nélkül nézett rá, csak Jimin szemébe bámult, mintha gondolna valamire.... eszébe jutott valami.... megkérdőjelezve valamit. ...

- Nem érdemled meg ezt az életet Jimin... - suttogta Jungkook. Ekkor történt, amikor Jimin észrevette, milyen közel állnak egymáshoz, ahogy Jungkook lehelete végigsöpört az ajkán.

Ott egy pillanatra Jimin szíve megállt. Nem csak a közelségük miatt, hanem Jungkook szemének komolysága miatt is, mintha valóban érezné Jimin fájdalmát. Jimin nem tudott hátralépni, még csak mozdulni sem tudott. Csak nézz mélyen Jungkook csokoládébarna szemébe.

- Ez nem a te életed... - suttogta újra Jungkook, és most még közelebb lépett. Jungkook lassan átkarolta Jimin derekát, és lassan még közelebb húzta a testéhez. Jimin kezei automatikusan Jungkook határozott mellkasán pihentek, ő csak Jungkook szemét, majd az ajkát bámulta. Jimin öntudatlanul nyelt egyet, majd visszanézett Jungkook szemébe.

- Valami sokkal jobbat érdemelsz, megérdemled, hogy boldog legyél... olyan boldog... - suttogta Jungkook a legnagyobb őszinteséggel.

Jungkook lassan lehunyta a szemét és előrehajolt, Jimin a saját szemét is becsukta, mintha transzba esett volna és végül ajkaik találkoztak, egy lágy, de gyengéd csókban.

Mutated(Jikook)(Befejezett)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt