Part 20.

78 5 0
                                    


Délelőtt 10 óra volt, és mindannyian itt reggeliztek, Sia-nál, Jimin is beleértve. Nos, ez most teljesen normális Jimin számára, hiszen szinte ennek a családnak a tagja. Mint mindig, Jungkook nem volt ott az étkezőasztalnál, de Jimin jól bírta, hiszen nincs ebben semmi új. Jungkook alig töltött velük időt.

Amint befejezték a reggelit, Sia a szobájába húzta Jimint. Gyakran megmutatta neki a vázlatait, és akkor is elment hozzá, amikor táncórákat tartott a környékbeli gyerekeknek. Szóval a lógás teljesen normális volt ezeknek a kettőnek.

De a mai nap egy kicsit más volt. Sia leültette az ágyra, háttal a szekrény felé, és leült vele szemben, a szekrény felé fordulva. Szegény Jimin nem tudott a 23 éves, homlokráncolt izomnyuszi jelenlétéről, aki a szekrényben rejtőzködött, és arra várt, hogy Sia elkezdje a beszélgetést.

- Ah... Jiminie... igazából... beszélni akartam veled valamiről... - mondta idegesen mosolyogva. Látta, ahogy Jungkook kikukucskál a szekrényből, és hála istennek, Jimin hátat fordított neki. Sia nagyon szeretett volna dühös pillantást vetni Jungkookra, mert túlságosan lelkes volt, amikor szó szerint jelezte, hogy folytassa a beszédet, és szinte teljesen kijött a szekrényből.

7

"Ó! Oké...? Persze... mondd el?" Kérdezte. Siát valóban a saját húgának tekintette, mivel nem volt neki. Az idegesség az arcán azt mutatta, hogy valami nyugtalanítja, amiről beszélni szeretne. Jimin pedig mindent megtesz, hogy segítsen neki.

-"Igazából... az egyik barátom... látott egyszer, amikor hazajött... valahogy belédszeretett, és beszélni akart veled. Érdekel?" – kérdezte, és kíváncsian nézett Jiminre. Jungkook minden figyelmét összpontosította, és a füle éber volt.

– Ó! Úgy tűnt, Jimin meghökkent. Idegesen vakarta a tarkóját.

-"Úgy értem... teljesen rendben van, ha nem érdekel!! Megmondom neki, hogy nem vagy meleg!!" – mondta Sia, és próbálta ellazítani Jimint.

-"Nem, nem! Nem ez a baj... haha... ez rendben van, én meleg vagyok, nem ez a probléma." – mondta kínosan felnevetve.

Jungkook már majdnem táncolni készült a zumbán a megkönnyebbülés miatt, ami ezt meghallotta, de aztán Jimin folytatta.

12

"Öhm... igazából... arra gondoltam... Nos... ha ő a barátod, akkor olyan 13 éves, igaz? Nem túl fiatal..."

+

"Aah!! Nem nem... úgy értem igen!! De... ő... hm..." Sia Jungkookra nézett, aki 2-t, majd 3-at jelzett az ujjaival, feléje 23-as szájjal. " ah!! 23!! Ő 23 éves!! Egyáltalán nem fiatal!!" – mondta kínosan nevetve Jiminre nézve, akinek most tágra nyílt a szeme.

-"23?? Van egy 23 éves barátod?" kérdezte Jimin döbbenten.

Sia nagyon akarta, hogy a föld elnyelje anélkül, hogy nyomot hagyna maga után. A lány ismét Jungkookra nézett segítségért, aki pedig a „Barátom" szót üvöltötte a mellkasán.

-"A barátom??!!" Jiminre nézve kibökte: "én- én... az övé-övé!! A barátja??!! Jungkook barátja??!! Jungkook barátja!! Igen!! Jungkook barátja!!" Kínosan felnevetett: "Haha!! Jungkook barátja!! Ő Jungkook barátja, így ismertem meg őt tudod. Igen!!!" – mondta, mintha magának is megpróbálná elmondani.

-"Ó! Oké..." - mondta Jimin egy apró mosollyal, és megértően bólintott egy kicsit.

-"Szóval?? Találkozni akarsz vele??" – kérdezte ismét kíváncsian Sia, kíváncsian várva Jimin válaszát, akárcsak Jungkook.

Mutated(Jikook)(Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora