Part 18.

92 6 0
                                    


*Jungkook POV*

Lassan kinyitottam a szemem, hunyorogva a szobába beszűrődő napsugarak miatt. Láttam a függönyeimet, a szobám falait.

Lassan elmozdultam arról a helyről, ahol a matracon feküdtem, de azonnal megijedtem a mellettem fekvő férfitól, aki nyitott szemmel bámulta a plafont, mint egy holttestet.

-"Aish!! Joon!! Megijesztettél!! Ki fekszik azzal a halott arckifejezéssel valakinek az ágyán, mi??!!" - mondtam, miközben az egyik kezemet a mellkasomon tartottam, hogy lecsillapítsam száguldó szívemet.

Namjoon ugyanolyan üres szemekkel nézett rám, majd lassan felült az arcomhoz közeledve, amitől kicsit hátrébb húzódtam.

-"Jungkook... elájultál... és most megijedtél..." elhallgatott, és a homlokomra nézett. "És az arcod állandó ráncolása sincs meg..." zihálta drámaian, miközben az ölébe fogott száját mindkét kezével: "Mi történt veled barátom?!! Megszállott vagy??!! Hívjak papot??!!"

Megforgattam a szemem, felálltam. "fogd be Joon. Hagyd abba a túlreagálást... ez nem olyan nagy..."

-"Elnézést??!!!" Felállva azt mondta: „Egy ember, akit annyiszor megszúrtak és lőttek, de még mindig nem veszítette el az eszméletét, hirtelen elájult, ragyogó nappal! Gondolod, hogy ez még mindig nem olyan nagy üzlet??!!" Namjoon keresztbe fonta a karját a mellkasán, hunyorogva nézett rám: "Mi a faszt láttál, hogy így elájultál...?? És a szomszédnak magának kellett idehoznia??"

Ennek hallatán elkerekedett a szemem, és eszembe jutott az utolsó dolog, amit ájulás előtt láttam. Kiböktem: "Meztelenül??!!"

-"Hú?!" – kérdezte Namjoon döbbenten a hallottaktól.

Ekkor rájöttem, mit kérdeztem, a képek, amint Jimin meztelenül, és az utcán áthaladva a házamba visz, elárasztották az agyam, és gyakorlatilag meg kellett ráznom a fejem, hogy megállítsam őket. Nyilván Jimin nem jön ide meztelenül és visz engem....ugye?? Mi a fasz Jeon??!! Miért csinálná ezt te hülye segg!! De mi van, ha tényleg di-. állj meg!!

-Semmi...-mondtam és próbáltam megfordulni,hogy elkerüljem összeszűkült szemeit,de gyorsan megragadta a vállam és kényszerített,hogy ránézzek.

-Semmi...-mondtam és próbáltam megfordulni,hogy elkerüljem összeszűkült szemeit,de gyorsan megragadta a vállam és kényszerített,hogy ránézzek.

-"Várj várj várj... most azt mondtad... meztelenül??? Huh??? Mit titkolsz előlem te köcsög?!! Huh???!" – kérdezte kötekedő mosollyal és csillogó szemekkel.

Megpróbáltam kiszabadulni a szorításából, de tudtam, hogy nem fog elengedni, amíg el nem mondom neki, ezért felsóhajtottam: "Rendben... szóval... lehet, hogy egy pici, pici pici szerelmem van ,valakire... – majdnem motyogtam, de széles mosolya azt mutatta, hogy tisztán hallott engem.

-"Szerettél?!! Jeon Jungkook végre beleszeretett??!!-"

-"Nem egy döbbenet!! Egy pici, pici dörzsölés..."

-"Aah!" Azt mondta játékosan a karomra csapva: "Ez egy és ugyanaz. Szóval ezért ájultál el??!! Mintha láttad a zúzódásodat és elájultál???!!!" Mondta és nevetni kezdett: Ki csinál még ilyet manapság??!

- N-Nem..én... hm..hm láttam őt... meztelenül... ezért elájultam... - mondtam, és bárhova néztem, csak nem a szemeibe, amelyek most már kíváncsiságtól csillogtak.

-Ki az?!! Mondd, mondd!!!" Lesütöttem a szemem, de nyilván ez az intelligens zseni jól sejtette: "a szomszédod ugye??" Kérdezte, és amikor akaratlanul is elpirultam, még szélesebben elmosolyodott:

-"Igen tudtam!!" Szinte ugrálva mondta: "Abban a pillanatban, amikor megláttam, tudtam! Ő egy szó szerint angyal!! De az aurája olyan kibaszott szexi" - mondta körbenézett, de amikor szeme találkozott az enyémmel, látta, hogy csikorgatom a fogam. és ökölbe szorult a kezem.

Tudom, Jimin még nem az enyém, a pokolba is ő egy senki számomra, kivéve egy... pici, pici tony crush- t, de mégis, fiú... egy másik férfi így beszél róla, majdnem elkápráztatva. megölni valakit.

Namjoon rájött, és megadóan felemelte mindkét karját, és nyelt egyet: "W-woah woah, nyugi tesó! Már van valakim, csak dicsértem a jó választásodat." Azt mondta, majd leült: "Szóval... mit fogsz csinálni legközelebb??" – kérdezte, és hirtelen úgy viselkedett, mint egy tapasztalt ember.

-"Hú?!" – húztam össze a szemöldököm.

– Mikor kéred fel, hogy legyen a barátod? – kérdezte, és rám mutatta gödröcskés mosolyát.

Megforgattam a szemem a kérdésére: "Még nem is beszéltünk rendesen, még egyszer sem. Hogy várod, hogy azonnal odamenjek hozzá és kihívjam?"

-"Tsk tsk tsk.." megrázta a fejét. "Te egy olyan bunkó vagy, Jeon Jungkook. Gyerünk! Kelj fel és kérd meg az emberedet, hogy legyen hivatalosan az embered, mielőtt valaki más ellopja tőled!!" mondta. mozdítja az öklét, hogy megmutassa, hogyan kell felmenni? De... nem túl korai??

Épp vitatkozni akartam, de ismét felállt, most durván megragadta a vállaimat, egyenesen állva a szemébe. "Erős embernek kell lenned! Erős ember, Jeon Jungkook! Még el is ájultál. meztelenül látni... úgy értem, ki csinál még ilyet...

Motivációs beszédét egy kopogtatás szakította félbe az ajtómon, majd egy gyönyörű férfi kandikált be.

-"Bejöhetek ??" – kérdezte Kim Seokjin, a főnököm új asszisztense rám és Namjoonra nézve.

Namjoon ekkor elhagyta a vállaimat, és szó szerint megdermedt a helyén.

-"Ó! Jin shi? Hogy vagy itt??" – kérdeztem kicsit döbbenten, hiszen lehetséges, hogy Winny felhívja Namjoont, amikor elájultam, mivel tudja, hogy Namjoon az egyetlen barátom, de miért hívná Jint, amikor még én sem ismerem jól.

Jin egy aktával a kezében lépett be a szobába, átadta nekem." Főnök azt akarta, hogy a lehető leghamarabb odaadjam. A következő küldetésedről van szó Jungkook shii. Nagyon sajnálom, hogy hozzád kellett jönnöm , de sürgős volt átadni ezt a fájlt, ahogy a főnök mondta." – mondta bocsánatkérően mosolyogva, és egy kicsit meghajolt.

Csak megráztam a fejem, összevont szemöldökkel: "Oh... rendben van, ülj..?" - mondtam, és a szobámban egy kis egyszemélyes kanapé felé intettem. Egyszerűen megrázta a fejét egy köszönetnyilvánítással, és ránézett Namjoonra, aki mellettem volt, szó szerint megfagyott nála, mióta Jin belépett a szobámba. Jin rámosolygott és meghajolt neki: - Helló Namjoon shii... - mondta Jin édesen.

Namjoon még mindig csak bámulta Jint, mintha valaki megnyomta volna a szünet gombját. Le akartam forgatni a szemem, de aztán Jin szemei elkerekedtek Namjoonra nézve, és pánikba esett: "Úristen!! Namjoon shii!! Miért vérzik az orrod???" – kérdezte Jin aggódva, és még közelebb lépett Namjoon arcához.

Joonra néztem, és komolyan az orra vérzett, a szeme még mindig Jinre koncentrált. Tudtam, hogy beleszeretett főnökünk új titkárába, már az első naptól fogva, amikor csatlakozott, és talán ez volt az első alkalom, hogy Jin ilyen közelről mosolyogva üdvözölte. Egyetértek, Jin gyönyörű, de nem túl sok, ha csak emiatt vérzik az orra?

Jin gyorsan elővette a zsebkendőjét a zsebéből és elkezdte Namjoon vérét törölgetni, ekkor ez a hülye barátom tényleg elájult, arccal Jin vállára esett.

Megforgattam a szemem, miközben Jin valójában Joon miatt aggódott. De komolyra fordítva a szót, elájultam egy meztelen férfi láttán, ő pedig elájult attól, hogy... az emberét látta... úgy értem... hogy tudna nekem tanácsot adni ebben a kérdésben, amikor ő az én korbácsosabb nálam ilyen helyzetekben???

Mutated(Jikook)(Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora