Part 35.

67 3 0
                                    


-"Mi a fenét gondol, hogy csinál??!!" - mondta dühösen Namjoon, mivel több mint 5 perc telt el azóta, hogy Jungkook bement a lakásba Jiminnel. A rendőrök és a tűzoltók biztosak voltak abban, hogy ha a következő 5 percben nem jönnek ki, az épület biztosan fel fog robbanni.

-"Nyilvánvalóan Jimin megmentése!! – mondta Taehyung, miközben még mindig felnézett. Elküldte lányát és feleségét Siával együtt, akik Seokjint kórházba vitték. Nagyon megverte Jimin, de istenem ő maga is ügynök volt, szóval ez nem volt valami teljesen új a számára.

– De miért a faszért nem kér segítséget a két idióta?

Namjoon mondatát az épületből érkező hangos robbanás, valamint Jungkook lakásából hatalmas mennyiségű tűz szakította meg.

Namjoon szeme elkerekedett és Taehyungé is.

-"NEM!!!!" – kiáltotta Namjoon, és az épület felé rohant.
____________________________________

-"KÜLÖNBÖZŐ HÍREK!! A KÉT ÉVE ÓTA KERÜLT ELŐ A SOROZATGYILKOS TEGNAP A GREEN HOME APARTMANOKBAN MEGHALT TŰZROBANÁSBAN. NEM CSAK Ő, DE EGY LAKÁSTULAJDONOS IS MEGHALT LAKÁS UGYANAZON RÉSZÉN .MINDIG NEM ISMERHETŐ, MÉG A SOROZATGYILKOS NEVE SEM TISZTÍTHETŐ. AZ ÜGYET EGY ISMERT ÜGYNÖK, KIM NAMJOON ÉS CSAPATA KEZELI. ÚGY VAN, HOGY A "SJOONAMONE WHOJONNAMONE TULAJDONOSA.

-"Jaj!! Miért változtattad meg??!!" – panaszkodott Yoongi. "Az én nevemet is bejelentették volna a csapatban!!" Dühösen nézett Siára, aki most lazán, keresztbe tett lábbal ül mellette a kanapén, teljesen figyelmen kívül hagyva a képernyőt, miközben csatornát váltott.

-"Egyáltalán nem érdekel Kookom és Jiminie-m haláláról szóló álhír, úgyhogy a francba." – mondta pókerarccal, Yoongi pedig tágra nyílt szemekkel, sértődötten gúnyolódott.

Yoongi Tae felé fordult, aki a lányával és a feleségével játszott a földön. "Taehyung!! Miért kell itt tartanunk ezt a gyereket??!! Miért nem küldjük el Kookkal és Jiminie-vel együtt Amerikába?!" – kérdezte Yoongi most Siára nézve.

Sia csak a szemét forgatta: "Szíves tájékoztatásul, Mr. Extraordinally Genius, nem nászútra mennek oda, hanem Jimin kezeléséért, és Dr. Seojoon barátja, aki a DID specialistája fogja ott kezelni. Hányszor emlékeztetnem kell erre a feledékeny seggét?" – mondta bosszús tekintettel, miközben Yoongi zihált a lány által okozott megaláztatástól. Miközben a Kim házaspár és lányuk csak nevetett a rosszkedvű Yoongin és Sassy Sián.
____________________________________

– Biztos, hogy el akarod hagyni Jungkookot? – kérdezte Jin. Az arca megsérült, vállcsontja is eltört, de szerencsére semmi komoly. Ő és Namjoon úgy döntöttek, hogy találkoznak Jungkookkal a kórházban, ahol titokban tartották Jimint Seojoon segítségével.

Tegnap Jungkooknak valahogy sikerült kiszöknie az épületből egy eszméletlen Jiminnel a karjában. Nyilvánvalóan tudja, hogyan kell megszökni és túlélni a legnehezebb helyzeteket is, végül is ő volt az egyik legjobb titkosügynök valaha. Elment Seojoon hyunghoz, és tájékoztatta erről a többi barátját. Arra is kérte Namjoont, hogy Yoongival együtt vegye a kezébe a nyomozást, és tájékoztassa a sajtót, hogy két holttestet találtak a leégett lakásban. Szerencsére egyetlen testnek sem volt tiszta rálátása Jimin arcára a képeken, mivel az a padló nagyon magas volt, így a személyazonosságuk még mindig biztonságban volt, ha el akarták hagyni ezt a helyet. Namjoon biztosította Jungkookot, hogy itt mindennel foglalkozik, és szabadon mehetnek Amerikába Jimin kezelésére.

Most Jungkook, Namjoon és Jin Jimin szobája előtt vártak a kórházban, és arra vártak, hogy Seojoon a barátjával együtt, aki egészen Amerikából érkezett, kihozza a normális Jimint, hogy meggyőzzék és végül elutaznak Amerikába megfelelő kezelésre egy jól ismert elmegyógyintézetben.

- Igen, Hyung... - mondta Jungkook, és benézett a szobába, ahol Jimin aludt. "Ez a legjobb hely, ahol Jimin kezelhető, és biztonságosan új életet kezdhet. Ez minden, amit szeretnék." Jungkook mosolygott Jinre és Namjoonra, majd újra Jinre nézett." És hyung... Sajnálom, hogy ezt az egészet át kellett élned. Az én Jiminem nem rossz, tényleg... ő csak..." Jungkook nyelt egyet. , nem kaptam a megfelelő szavakat, de Jin és Namjoon megértő mosolyt vetettek rá.

-"Jól van Jungkook ah...Tudom, hogy a mi Jiminünk nem ilyen. Csak egy kis segítségre van szüksége, aztán megteszi..." Jin szavai megszakadtak, amikor meglátták Seojoont egy másik férfival jönni fehér orvosköpenyben.

Jungkook gyorsan Seojoonhoz ment, aki mosolyogva megveregette a hátát, míg a másik orvos kezet fogott vele. "Ne aggódj Jungkook ah."- mondta Seojoon, majd a barátjára nézett: "Felix szakértő ebben. Tudja, hogyan lehet könnyen megcsinálni a másik személyiség frontját. Szóval ne aggódj, rendben?"– mondta Seojoon, majd Felixszel együtt mosolygott, és mindketten beléptek a szobába, ahol Jimin pihent.

Jungkook, Namjoon és Jin a szobán kívülről figyelték őket.

Jimin aludt, és amint Felix leült mellé a zsámolyra, megpróbálta halkan felébreszteni Jimint. Jimin lassan kinyitotta a szemét, és körülnézett a szobában, majd Felixre és Seojoonra.

Felix halványan mosolygott rá: "Park Jimin shi. Hogy érzed magad?" – kérdezte nyugodt és megnyugtató hangon.

Jimin felült, és homlokráncolva nézett Felixre: "Ki vagy?!" – kérdezte Jimin hidegen, és azonnal tudták, hogy még mindig a gyilkos, Jimin.

– Felix doktor vagyok. És itt vagyok...

-"Hol van Jungkook?!! Hol van, mi?!! Veletek hagyott idióták??!! HOL A FASSZÁBAN VAN??!!" – kérdezte Jimin teljes dühében, és már majdnem felkelt, amikor Seojoon visszatartotta.

-"Itt van Jimin shi. A szobán kívül. Azt akarja..."

- "Találkozni akarok vele!! MOST!! HÍVJÁTOK JUNGKOOKOT!!! JUNGKOOK!!!" – kiáltotta Jimin, Jungkook pedig mindent megtett, hogy ne szaladjon élete szerelméhez.

– Kérem, nyugodjon meg Mr. Jimin. Addig nem jön ide, amíg nem válaszol néhány kérdésemre. Szóval kérem, működjön együtt. - mondta Felix, mire Jimin csak a fogát csikorgatva nézett rá.

Amikor Jimin újra leült, még mindig a homlokát ráncolta, és makacsul az ölébe nézett, Felix folytatta, és egy bólintást fogadott Seojoon jóváhagyásának.

– Ismeri Winny Mr. Jimint? – kérdezte, figyelmesen figyelve Jimin arckifejezését, de nem mutatott semmit.

-"Nem." Egyszerűen mondta, és Félix tudta, hogy nem hazudik. Felix valójában megpróbálta rávenni a másik Jimint, hogy jöjjön ki, hogy beszélhessenek vele, és meggyőzzék, hogy blokkolja a gyilkos Jimint, mert Amerikába kell őket vinni.

Felix ránézett, Seojoon és mindketten egymásra néztek, nagyon jól tudva, hogy Jimin biztosan nem egy könnyű eset. Felix mégis felsóhajtott, Jiminre nézett, majd folytatta.

– Ismered Jamest vagy Siát? – kérdezte, ismét figyelmesen Jimin arcát nézve.

-"Nem--- várj.... Sia?.... Taehyung húgáról beszélsz?? Mi van vele?? Vajon ő... Elszökött az én Jungkookommal???!!!! Huh? ?!! MONDJ EL!!!! Jimin dühösen megragadta Felix gallérját, mindössze néhány másodpercre attól, hogy megölje, ha nem válaszol neki.

Mutated(Jikook)(Befejezett)Where stories live. Discover now