Part 31.

74 5 0
                                    


Jimin becsapta az ajtót és az ágyra dobta Jungkookot. "Hercegnő??!! Tényleg??!!" – kérdezte Jimin bezárva az ajtót, majd visszafordulva Jungkookra meredt.

Jungkook idegesen kuncogott, de aztán elkerekedtek a szemei ​​és nagyot nyelt, amikor látta, hogy Jimin leveszi az ingét. Jimin a nadrágját is le akarta venni, amikor Jungkook felpattant.

-"JIMIN!! Kiabált, és megdöbbent magában, amiért úgy viselkedett, mint egy tinédzser, aki látja, hogy a szerelme megváltozik. Jungkook teljesen vörös volt és dühösen elpirult.

Jimin úgy nézett rá, mintha ez egy normális dolog lenne. – kérdezte egyszerűen, levette a nadrágját is, most már csak a boxerében maradt.

Jungkook a testét takarva nyelt egyet, egészen addig, amíg az arcát, amely már teljesen be volt takarva ruhákkal, most már takaróval is. "N-Nem fogjuk ezt megtenni... Inky Pinky Ponky, ugye?"

Jimin pislogott rá, mintha franciául beszélt volna hirtelen: - Inky Pinky mi? – kérdezte Jimin a homlokát ráncolva.

Jungkook nyelt egyet: - Tudod... hm... e- ezt? Jungkook Istenhez imádkozva, Jimin megérti, mire gondol.

Nos, Jimin megtette, és elmosolyodott. Elkezdett a teljesen bebugyolált Jungkook felé kúszni, mintha ő lenne az étele.

-"Nem, mondd el?" - mondta Jimin, és közelebb húzta az arcát Jungkookhoz.

-"M-Mit tervezel csinálni?" – kérdezte Jungkook nyelve.

-"Mmm..." Jimin úgy tett, mintha azt gondolná: "Semmi sokat... Csak arra gondoltam, hogy kibassz... úh!"

Jimin szavait egy meglepett zihálás szakította félbe, amikor Jungkook megfordította őket Jiminnel, most már Jungkook alatt, és Jungkook arckifejezése teljesen megváltozott, ajkán egy pimasz vigyor.

- Mindig fordítva lesz kicsim... - mondta Jungkook mély hangon, amitől Jimin felnyögött, és borzongás futott végig a gerincén. Imádta, ahogy Jungkook éhes domináns szemekkel néz rá, néhány másodpercre attól, hogy követelje őt.

Jungkook lehajolt, hogy megragadja az ajkait, Jimin pedig lehunyta a szemét, várva, hogy Jungkook ajkai tapintsanak az övén. De aztán Jungkook eszébe jutott, ahogy Jimin reagált, miután néhány nappal ezelőtt megcsókolta. Eszébe jutott, hogy Dr. Seojoon azt mondta neki, hogy még ne terhelje túl Jimin agyát az emlékekkel. Így hát Jungkook szomorúan összeráncolta a szemöldökét, és gyengéden megpipálta Jimin ajkát, amitől Jimin kinyitotta a szemét, és kissé zavartan nézett rá.

-"Bármennyire is akarlak most... jobban szeretlek, mint az életem, Park Jimin. És azt akarom, hogy ezt lassan tegyük, mivel most hirtelen a barátodnak nyilvánítottál. Azt hiszem, megérdemled, hogy várj szerelem, mivel ez a bejelentés még engem is meglepett." - mondta kuncogva, majd halkan mosolygott a fiatalabbra. Felállt és kiment a szobából, Jimin mosolyogva hagyta magát, amiért olyan szerencsés, hogy most olyan ember van az életében, mint Jungkook.

____________________________________

Jungkook ebédet készített a konyhában. A többiek már elmentek néhány órával ezelőtt. Hirtelen megcsörrent a telefonja, és Namjoon hívott.

-"Helló-"

-"Gyere a főhadiszállásra!! Basszus!!" – mondta Namjoon a másik oldalon pánikszerűen.

-"Huh?! Mi történt hyung?!-"

-"Jungkook nincs időnk!! Gyere azonnal!! És hagyd magadnál Jimint!! Gyere csak!!!" – mondta újra Namjoon.

Jungkook azt mondta "oké" és letette. Gyorsan a szobájába ment átöltözni. Jimin még mindig az ágyán feküdt, most a takaró alatt, és a telefonját használta. De amikor meglátta a siető Jungkookot, aki fekete pólót és fekete nadrágot viselt, összeráncolta.

-"Mész valahová??" – kérdezte Jimin felülve.

-Igen! Namjoon hyung hívott. Találkozni akar velem. Sürgősen.-mondta Jungkook a haját fésülve és a tükörbe nézett.

-"Namjoon Hyung... visszatért a városban??" – kérdezte Jimin jobban a homlokát ráncolva.

-"Igen! Nem tudom hogyan... holnap kellett volna jönnie... Aish!! Csak megyek és megnézem mi a fene folyik itt." Jungkook mondta és megcsókolta Jimint a halántékán: - Vigyázz, mindjárt visszajövök. - mondta mosolyogva Jungkook mielőtt elment.

Jimin egy apró mosolyt viszonzott neki, majd bólintott, és látta, hogy Jungkook elmegy. Ekkor leesett a mosolya, helyette a homlokát ráncolva váltotta.
____________________________________

Jungkook elérte a főhadiszállást és bement az épületbe, azonnal Namjoon irodájába rohant.

Kinyitotta az ajtót, és látta, hogy Namjoon Yoongi és Dr. Seojoon vár rá. Mindannyiuk arcán aggodalom és stressz ült ki.

-"Mi a baj?" – kérdezte, és egyenként nézte őket.

Namjoon felsóhajtott és leültette. Jungkook zavartan nézett rájuk.

Namjoon adott neki egy aktát olvasni. Jungkook kinyitotta és olvasni kezdett. Az akta Jimin születési anyakönyvi kivonatát és egyéb iratait tartalmazta. De... ami felkeltette a figyelmét, az az örökbefogadási bizonyítvány. A homlokát ráncolva Namjoonra nézett, aki bólintott neki.

"Igaz, hogy Jimin árva volt, de ez 7 éves koráig volt. 7 éves korában egy busani házaspár örökbe fogadta. Azonban... hamarosan meghalt a nevelőanya, és az apja alkoholista lett, Jimint hibáztatta, amiért szerencsétlenséget hozott és megölte a feleségét. Amikor Jimin 9 éves volt, az alkoholista férfi meghalt egy autóbalesetben. Jimin ismét árvaházba került. Egy év múlva, ahonnan 10 évesen újra örökbe fogadták. Az új szülők azonban rendkívül sértődtek

és csak egy szolgálót akartak a családjuknak és a saját fiuknak. Jimint egy mocskos kártevőként kezelték abban a házban, minden nap bántalmazták, és még iskolába sem küldték rendszeresen. Szerencsére a szomszédok panaszkodtak a fiú rossz állapota láttán, és 13 éves korára megmentették. Ismét egy házaspárhoz küldték, ezúttal a kormány, akik tudatlanok voltak, és egyszerűen bent tartották, mert a kormány pénzt adott nekik. azért. Figyelmen kívül hagyták, és úgy kezelték, mint valakit aki nem is létezik.

Röviden tehát a kis Jimin élete tele volt nyomorúsággal. Soha nem tapasztalhatta meg a szülők, de még a testvérek szeretetét sem. Teljesen egyedül volt, és nem volt kit hívnia a családjának. Valójában bántalmazták, ami miatt a gyermek a legnagyobb rettegésben és traumában élt. És a legrosszabb az volt, hogy háromszor örökbe fogadták, így reményt kapott egy szebb jövőre, de ezek az elvárások és remények csúnyán összeomlottak.

Így a 13 éves Jimin teljesen feladta az életet vagy a boldogságot. Nem voltak barátai, vagy senki, aki számára fontos volt, így a zaklatók mindig őt tették az első célpontjukká.

Nos, ekkor érkezett Lee Taemin az új átigazolási tanuló az iskolájába. Ez volt az első alkalom, hogy a kis Jimin boldognak érezte magát. Taemin pezsgő és boldog gyerek volt. Kedves és bájos természete miatt mindenki kedvelte. 2 évvel volt idősebb Jiminnél, de így is a barátja lett. Hamarosan legjobb barátok lettek, és Jimin elkezdett boldog lenni. Taemin mindig védte és biztonságban tartotta. Apránként Taemin az egész világa lett, és élete csak egy személy, Lee Taemin körül kezdett forogni. Észre sem vette, amikor keményen beleesett Taeminbe.

Jimin félénk volt és introvertált, főleg azért, mert Taemin kívül senki sem szerette őt az iskolában. Ezért a félénk Jimin nem tudta összeszedni a bátorságát, hogy megkívánja Taemint, aki mindene lett számára.

Végül, amikor 15 éves volt, Taemin pedig 17 éves volt, Valentin-napon Jimin úgy döntött, hogy megkéri Taemint. Izgatott volt és rendkívül boldog aznap. Boldogsága azonban összetört, amikor meglátta Taemint, amint megkéri egyik osztálytársát, Eun Jo Sungot. Ezután látta, hogy ők ketten csókolóznak. Ekkor megpattant benne valami.

-A 15 éves Jimin gondolkodás nélkül elővett egy éles szerszámot az iskolájuk laboratóriumából, és leszúrta Lee Taemint és Eun Jo Sungot, mindkettőjüket a helyszínen megölve. - mondta Namjoon és Jungkook már nagyot lélegzett.

Mutated(Jikook)(Befejezett)Where stories live. Discover now