Jimin kijött a szobájából, hallotta az emberek fecsegését Jungkook lakásának előcsarnokában. Összeráncolta a szemöldökét, amikor meglátott, hogy egy lány Jungkook vállára támasztja a fejét, miközben mindketten a kanapén ültek. Jungkook védelmezően tartotta őt, és mindannyian nevettek Jin viccein. Tae az ölében feküdt a lányával, aki nevetett, és visszavetette a fejét az apja vállára. A felesége is mellette ült, és szívből nevetett.Jimin elindult feléjük, összeráncolta a homlokát, és tőrrel dobálta az ismeretlen lányt, aki olyan közel ült a Jungkookjához.
Mindannyian észrevették őt, és elhallgattak, azonban Jimin mindvégig csak bámulta Siát. Amint ott állt előtte, felkelt, és Jungkook is.
- Jimin... - mondta halkan, miközben a férfi arcát és megjelenését nézte. Nem hitte el, hogy ennyire megváltozott. Annyira másképp nézett ki, teljesen ellentétes azzal a Jiminnel, akit ismert.
-"Ki vagy te?" – kérdezte Jimin hidegen.
Jungkook és Sia egymásra néztek, majd Taehyung segítségére volt: "Ő a hugom!" Felállt, és odaadta a lányát a feleségének.
Jimin gyanakodva nézett Siára. "Név?" – kérdezte ismét hidegen.
– Sia! – mondta ezúttal Jin, és idegesen mosolygott Jiminre.
Jimin dühösen nézett rá, majd Jungkookra. Szúrós tekintetével visszanézett Siára: "Ha Te vagy Taehyung húga, miért nem ülsz le vele a barátom helyett?"
Most ez arra késztetett mindenkit a szobában, hogy Jungkook felé kapta a fejét, aki tágra nyílt szemekkel pislogott. Mindenki kérdő pillantást vetett rá, még Taehyung kislánya is.
-H-Hát... ő egy nagyon jó barátom... - mondta idegesen Jungkook. Mindannyian nagyon akartak nevetni Jungkook jelenlegi helyzetén.
– Hány éves, hogy egy 27 éves barátja legyen? – kérdezte Jimin nagyképűen, és felülről lefelé Siára nézett. Nos, Sia ezen felnevetett, mert megsértődött.
-"19 éves vagyok." – mondta egyszerűen Sia.
Jimin szárazon kuncogott, és ismét Jungkookra nézett. "Egy 19 éves gyerek barátja vagy?"
– Nos, ő egy 22 éves gyerek barátja. – mondta Sia vállat vonva, mire Jimin a pimasz megjegyzésre a nyelvével megbökte az arcát.
Mindannyian érezték a pimasz harcot kettejük között, így Jungkook kitisztította a hangját Taehyungra nézve. "Tae!! Miért nem viszed el hercegnőt..."
-"Hercegnő??!!" – kérdezte Jimin hitetlenkedve.
Jungkook lelkileg a falba verte a fejét, mert olyan hülye volt ebben a helyzetben. Sia annyira szeretett volna nevetni, amikor látta, hogy Jimin ilyen féltékeny. Nagyon tetszett neki ez a Jimin.
Mielőtt Jungkook bármit is beszélhetett volna, Jimin a gallérjával megrángatta, és a hálószobába vonszolta: "Pokolian sokat kell magyaráznod Jeon Jungkook." – mondta fogcsikorgatva, miközben még mindig vonszolta.
Jungkook esdeklő szemekkel nézett a barátaira, miközben mindannyian csak nevetni akartak, mert végre minden jobb lett.
____________________________________
Namjoon bement a rendőrkapitányság főbejáratán.
Amint Jungkook befejezte a hívást, felszállt az első járatra, és visszajött a városba, mivel Jungkook által beszélt hangnem alapján tudta, hogy az esetek, amelyekről Jungkook beszél, fontosak.
Nem akarta jobban aggódni Jungkookot azzal, hogy megkérdezi tőle, és úgy döntött, hogy maga is rájön az esetek fontosságára.
Nem is mondta Jinnek, hogy egy nappal korábban jött. Egyszerűen otthagyta a csomagjait a közös lakásukban, és eljött a rendőrkapitányságra, hogy elvégezze ezt a munkát.
Elindult az irodája felé, ahol egy másik tiszt, a legmegbízhatóbb barátja már várta, mivel Namjoon közölte vele, hogy ma sürgősen szüksége lesz rá.
– Hé tiszt. Min Yoongi rendőr – mondta, megrázta Namjoon kezét, majd megölelte, mint a barátokat. Namjoon visszaölelte. Namjoon tudta, hogy az egyetlen ember ezen az osztályon, aki bármilyen ügyben információt szerezhet, az Min Yoongi. Ez az ember számítógépes zseni volt, és úgy ismerte a számítógépeket, mint a tarkóját. Ő volt az egyetlen, aki tudta, hogyan kell feltörni az irodájuk fő számítógépét, és megnyitni a forrást bármely számítógépen.
– Azt akarom, hogy keresse meg Lee Tarmin gyilkossági ügyének aktáját, ami körülbelül egy éve történt. - mondta Namjoon, mire Yoongi gyorsan leült az irodai székre, és a számítógépben kereste a rekordot, már feltörte a fő számítógépet, amin az összes tok és fájl el volt mentve. Namjoon mögötte állt, és a képernyőt is nézte. – A lehető leghamarabb szeretném az ügy minden részletét.
Yoongi kereste a nevet, de nem kapott eredményt. "Joon, nincs gyilkossági ügy Lee Taeminnel kapcsolatban egy évvel ezelőtt. Valójában még csak kísérlet sincs gyilkossági ügyre ezzel a névvel kapcsolatban." – mondta Yoongi a képernyőre nézve.
Namjoon a homlokát ráncolta a képernyőre nézve. Annyira biztos volt benne, hogy Jungkook mondta ezt a nevet. Megkérte Yoongit, hogy nézze meg újra, de megint nem találtak senkit Lee Taemin néven.
Megsimogatta a homlokát és tárcsázta Jungkook számát. Éppen fel akarta hívni...
-"Megvan!" – mondta Yoongi. Namjoon gyorsan a képernyőre nézett. "Lee Taemin és Eun Jo Sung gyilkossági ügye. Mindkettőjüket 17 évesen, ugyanazon a napon gyilkolta meg ugyanaz a gyilkos. De Joon...."
Namjoon összevont szemöldökkel nézett a képernyőre, az áldozatokra vonatkozó információkkal.
-„Nem egy éve, de...
6 évvel ezelőtt...."
YOU ARE READING
Mutated(Jikook)(Befejezett)
ActionJimin alacsony vérmérsékletű bűnöző... Mr. Bad Boy, aki utálja az életet. Jungkook pedig az az ideális mesetípus, szerény és kedves úriember, hivatását tekintve író...... Mr. Tökéletes, aki szereti az életet. Mi történik, ha ezek ketten találkozna...