Epilógus

125 5 2
                                    

*4 évvel később*

-"Szóval Mr. Jeon Jungkook... ez a 2. könyve az Aphotic után, és az olvasói reakciói igazán lenyűgözőek! Ha választanod kell egyet az "Aphotikus" és a "Mutated" közül, mint a kedvenced, melyik lenne az lenni?" – kérdezte a riporter, és minden tekintet Jungkookra szegeződött.

A terem tele volt fényképezőgépek villanásával és az emberekkel, akik kedvenc írójukat csodálták. Nemcsak az írásban volt jó, hanem a megjelenésében is, sok lányt és még fiút is nyáladzott. Nem volt világhírű, de rajongói követése Amerikában lenyűgöző volt.

Jungkook csak kuncogott: "Őszintén szólva, jelenleg a harmadik könyvemen dolgozom, és azt hiszem, ez tetszik a legjobban."

-"Jeon úr!!" Egy másik riporter felállt: "Ön jól ismert író volt Amerikában, és most, miután kiszivárgott a házasságod híre, mindenki haldoklik, hogy lássa a házastársadat. De soha nem kísér el sehova. Van valami konkrét ok a távolléte mögött ?"

-"Nos..." Jungkook lágyan mosolygott, miközben gyönyörű férjére gondolt. "Ő nem szeret reflektorfényben lenni, és még én sem. Bár ő kényszerített arra, hogy megmutassam az arcom az olvasóimnak, Szerintem még nem tetszik neki az ötlet, hogy megmutassa magát a világnak."

-"Jungkook shii.. Személyesen olvastam a Mutated című könyvedet, és sajnálom, hogy egyáltalán nem voltam elégedett. Miért nem tartóztatják le és büntetik meg a sorozatgyilkost? Úgy értem, tudom, hogy ő volt a kettő közül. főszereplők, de nem gondolja, hogy Johnnak meg kellett volna adnia magát, Willamnek pedig el kellett volna engednie?

Jungkook felnevetett, amikor a furcsa nevekre gondolt, Jimin azt akarta, hogy a történetének szereplői legyenek. Igen, Jimin elnevezte magát Johnnak, John Cena ihlette, és Jungkookot, Willamnek nevezte el. Hogy őszinte legyek, eleinte Jungkookot Ronaldónak akarta nevezni, de Jungkook könyörgött neki, hogy ne javasoljon ilyen rendkívül lenyűgöző neveket, és végül a William nevet kapták.

Jungkook a riporterre nézett, aki pimaszul vigyorgott rá: "A szerelem őrült, barátom, olyan dolgokra késztet, ami nem jó neked. Emberré tesz, nem is gondoltad volna, hogy az leszel. Az én történetemben , William annyira szereti Johnt, hogy harcol az egész világgal, hogy biztonságban tudjon maradni. Azt se felejtsük el, hogy John CSINÁLT, tehát a másik gyilkos személyiséget kellett volna megbüntetni, nem az ártatlan Johnt... Ez az oka, William nem akarta Johnját feleslegesen szenvedni. - mondta Jungkook, és önelégült pillantást vetett az arrogáns riporterre, tudta, hogy a riporter az egyik beképzelt seggfej, aki szereti megalázni a körülötte lévőket.

- De Jungkook shii... a történet nem elégített ki... egyáltalán... - folytatta szárazon kuncogva a beképzelt riporter. - Meglep, hogy ennyi embernek tetszett ez a furcsa történeted.

Jungkook elmosolyodott, és annak a riporternek a személyi igazolványára nézett, „Joy Danther". Jungkook kuncogott a vicces nevén.

-"Nos, nem azért vagyok itt, hogy mindenkit kielégítsek odakint, most már igen? Remélem, megérti Mr. Rózsaszín Párduc... Ó, elnézést, úgy értem, Mr. Joy Danther."

Joy a fogát csikorgatta, míg Jungkook önfejűen elmosolyodott, és egyenként, udvariasan válaszolt a többi riporternek.

A sajtótájékoztató végén Jungkook udvariasan meghajolt mindannyiuk előtt, és éppen ki akart menni a teremből, de Joy ismét hamiskás mosollyal jött eléje: "Jungkook shii.. rosszul értelmeztél, szerintem megsértődtél Elnézést kérek, amiért elrontottam a hangulatát azzal, hogy elmondtam a véleményemet."

– Egyáltalán nem Mr. Panth- uh- Danther. Jungkook kuncogott: "Egyébként vicces neved van. Egyébként egyáltalán nem vagyok megsértődve. Teljesen a te véleményed, ha nem tetszenek a könyveim, ha nem vagy megelégedve velük, akkor teljesen rendben vagyok vele. " - mondta Jungkook a saját hamis mosollyal.

Mutated(Jikook)(Befejezett)Where stories live. Discover now