Part 16.

87 7 0
                                    


Jungkook hason feküdt, még mindig csukott szemekkel, és mint mindig, a homlokán még mindig szembetűnő volt a homlokán. Megpróbált egy kicsit mozogni, de aztán súlyt érzett a hátán. Megmozdult, de a súlyt még mindig érezni lehetett.

Kicsit felmordult, és megmozdult, hogy elcsússzon jelenlegi helyzetéből. Lassan kinyitotta a szemét, alkalmazkodva a szoba fényéhez, és ránézett a „dologra", ami alig néhány pillanattal ezelőtt a hátán volt. Összehúzta a szemét, amikor meglátott egy arcot, egy emberi arcot, hát egy gyönyörű emberi arcot, alig néhány centire tőle.

Megpróbált fókuszálni, pislogott a szemével, és amikor valóban meglátta az arcot maga előtt, szemei ​​elkerekedtek, és majdnem kiesett a üregéből. Mindkét kezével eltakarta a száját és a mellette alvó fiúra nézett, aki jelenleg az, akit utál, várj.... rajta pár pillanattal ezelőtt ??

Jimin szemben állt vele, vagyis Jimin háta az ablak felé volt. Jimin egy kicsit megmozdult, még mindig álmában, és a hátára feküdt, ekkor Jungkook szíve kihagyott egy ütemet. Elakadt a lélegzete, amikor látta, milyen lélegzetelállítóan néz ki Jimin. Úgy nézett ki, mint egy szó szerinti angyal, akinek a napsugarak most közvetlenül gyönyörű és tökéletes arcára hullanak.

Jungkook megdermedt, és a szeme Jimin arcán járt. Először a frufruja, ami a homlokára tapadt, majd a szeme, aminek hosszú és gyönyörű szempillái voltak, majd az aranyos gombos orra, Jungkook észre sem vette, a cuki orr kis mosolyt csalt a hideg és rendesen összeráncolt arcára. Aztán jött Jimin ajka, olyan gömbölyűek és .... csókolhatóak voltak? Megnézték, kérik-e Jungkookot, hogy ragadja meg őket az övében.

Észre sem vette, hogy rendkívül lassan közelíti az arcát Jiminéhez. Nem akart csókolózni... csak akarta... közelről nézni Jimin gyönyörű vonásait. Lassan, nagyon lassan közelítette arcát Jiminhez, és a fiatalabb fiú fölött lebegett. Csak néhány centiméter, és az arcuk összeér. Jungkook észre sem vette, hogy Jimin teste fölött lebegett, és éppen meg akarta érinteni az orrukat. Jungkook kezei Jimin fejének két oldalán, lábai Jimin csípőjének két oldalán, és mindezen felül Jungkook még mindig csak a boxereiben volt. Jungkook csak azon volt, hogy közelről nézze az előtte álló szépséget, ennyi.

De ekkor kinyílt a szobája ajtaja, és Winny bekukkantott. Abban a pillanatban, amikor meglátta, mi történik, elkerekedett a szeme, és sikoltozott és tapsolt, mint egy rajongólány, megdöbbenve Jungkookot és felébresztve Jimint. És mielőtt rájöttek volna, Jungkook pánikba esett és megcsúszott, aminek következtében Jiminre esett, pontosabban, az ajkai a másik dundi ajkaira estek.

Mindketten tágra nyíltak a szemük, miközben Winny úgy ugrált, mint egy gyerek, embertelen hangokat hallatva. Úgy tűnik, James és Sia már elmentek, ő pedig eljött megnézni Jimint, mivel nem találta őt a vendégszobában. Nos, most már tudta, hol van.

Jimin gyorsan lelökte magáról Jungkookot, aki leesett az ágyról a földre.

- "MI A SZÉSZ??!!" Jimin nagy levegőt vett, és megérintette az ajkát: "MI A ISTEN VOLT EZ???!!!"

Jungkook egy kicsit összerándult, mert a kemény talajon való ütközéstől fájt a feneke. Aztán Jiminre nézett, és dühösen nézett rá, amiért meglökte, ismerős homlokráncolásával vissza a homlokára: "Nos, nem szándékosan estem rád! Rád voltam..."

-És szerinted mi a fenét csináltál velem???!!-vágott vissza Jimin.

– Közelről meg akartam nézni a gyönyörű arcodat. Jungkook tényleg erre gondolt, de aztán miután rájött, hogy mit gondol, megrázta a fejét, és valami másra gondolt: "H-Hát... én-én..." Aztán észrevette, hogy Jimin az ágyán fekszik, és összevonta a szemöldökét. tovább"várj... Mit gondolsz, mi a fenét keresel az ágyamon??!!" – kérdezett vissza.

Most Jimin volt a sor, hogy ideges legyen. Ránézett a matracra és a falakra, és rájött, hogy szó szerint Jungkook ágyán van, Jungkook szobájában. Ez azt jelenti, hogy ők ketten egy ágyban aludtak tegnap éjjel?

- Hát... - szakította félbe kettőjüket Winny, és igyekezett elnyomni a mosolyát.

Elnézést, hogy megzavarlak benneteket, de kész a reggeli. Megkaphatod, ha... mosolyogj, "nem eszitek meg egymás arcát rögtön reggel..." kuncogott, és gyorsan kiment a szobából, az ajtó zárva.

A két fiú a szobában dühödten elpirult, Jimin pedig sietve felállt és kiment a szobából. Nem csak a szobát, nos, sietve elhagyta az otthont. Winny meg akarta akadályozni, de aztán rájött, hogy biztos félénk, ezért úgy döntött, hogy később inkább a saját otthonába viszi a reggelijét. Elmosolyodott arra gondolva, hogyan esett Jungkook Jiminre, és hogyan ütköztek össze az ajkuk a rémülettől tágra nyílt szemekkel.

Közben Jungkook azon gondolkodott, hogy mi történt. Tényleg nem akarta megcsókolni Jimint. Nos, technikailag ők sem csókolóztak, csak az ajkuk összeért. Nem számít igaz?

Aztán eszébe jutott, ahogy Jimin olyan gyönyörűen nézett ki, amikor a napsugarak a tökéletes arcára szálltak, és Jungkook szíve ismét kihagyott egy ütemet. Jungkook szeme elkerekedett egy kicsit, és a kezét a mellkasára tette. "M-Mi volt ez? Miért áll le a szívem, ha a a-arra a csimpánzra gondolok??!!" – mondta csalódottan, és meghúzta a haját. Gyorsan megrázta a fejét, és végigsimított az arcán. Gyorsan elővette a telefonját és keresgélt.

"A szív leállt, a légzés egyenetlenné vált, ha valakire néztek." Erre a mondatra keresett Jungkook a Google-on.

A keresési eredmények furcsák voltak:

- "Szívleállás..." nah...

- 'Szívroham.. .' dehogy...

- "Gyenge pulzus..." hagyd abba...

- 'Vonzónak talált valakit.....'...Várj csak...??!!

Jungkook rákattintott az utolsó linkre és kinyitotta.

-'Kihagyott egyet a szíved, és leállt a légzésed, mert milyen gyönyörűek voltak? Akkor gratulálok barátom!! Szerelmes vagy!!-'

Mutated(Jikook)(Befejezett)Where stories live. Discover now