"Vissza a jelenbe"*Taehyung lakásában*
- Szóval ezért utálja Sia... - mondta Tae lenézett, Jin pedig csak bólintott.
-"Folytattuk a keresést, de nem találtuk Jimint sehol. Sia nem akart abban az otthonban lakni, és Jungkook sem, így Jungkook jött ide, teljesen más identitással. Miközben én és Namjoon elvittük Siát Amerika, ahol a szüleim élnek.Ott én és Joonie gyakran meglátogatjuk őt, és próbáltuk megértetni vele, hogy ez nem Jungkook hibája, de még mindig utálja őt.Mindenért őt hibáztatja, mert azt hiszi, ha otthagyta volna veszélyes szakmáját , a szülei még éltek volna." – mondta Jin, és lenézett.
-"Amikor Jungkook napokkal ezelőtt megtalálta Jimint, nem tudta elhinni, hogy ez az ő Jiminje, mert nagyon megváltozott. Még aznap felhívta Seojoont, aki eljött és felöltöztette Jimint, mivel megkéselték és eszméletlen volt. Én és Namjoon voltunk. Amerikában, szóval fogalmunk sem volt róla.Mikor visszajöttünk, meglepetésszerűen meglátogattuk Jungkookot, ekkor jöttünk rá, hogy Jimin teljesen elvesztette az emlékezetét.Van egy másik múltja, ahol éppen az elmúlt 2 év eseményeire emlékszik vissza Ezt leszámítva Dr. Seojoon azt mondta, hogy ne idegesítse őt. Azt is mondta, hogy hamarosan el kell vinnünk a klinikájára, hogy átmenjen a beavatkozáson." Jin folytatta.
-"Miután idejött, Jungkook teljesen megváltozott, türelmesebb, alázatosabb lett, teljesen olyan úriember, akire Jimin valaha is vágyott. Legtöbbször főz, ha kihagyja a Winny déli napját, és krikettet néz, hogy emlékezzen a sajátjára. James Hyung. Nos, Jimin számára az egész személyiségét megváltoztatta. Sokszor próbált beszélni Siával, de még csak nem is akarja látni az arcát. Még most is csak azért jött ide, hogy lássa Jimint."
Tae lenézett, és a homlokát ráncolta. Nyilvánvalóan szomorú volt a múltjuk tudatában, de volt egy pont, amit a legjobban utált.
____________________________________
Közben Jungkook a szobájában ült és a múltján gondolkodott. Az ő Winny Noonája, James Hyung, Sia, Jimin, hogyan töltöttek boldog időt, mint egy szerető család.
Most nincs senkije, nincs kit családjának nevezni. De gondoskodni fog arról, hogy megvédje Jimint és Siát, bármi is történjen.
Elővette a telefonját és felhívta Namjoont.
-"Helló? Jungkook?"
– Joon hyung... szívességet kérek tőled.
-"Igen?"
- "Amint visszajössz a városba, azt akarom, hogy törölje le a Lee Taemin-gyilkossági ügy aktáját, ami körülbelül egy éve történt. Ezenkívül még egy embert megölnek vele együtt. Azt akarom, hogy mindkét gyilkossági aktát lezárják. . Nincs további vizsgálat." – mondta Jungkook határozottan.
-"Rendben haver. Holnapra ott leszek, szóval szólok, amint befejeztem az ügyet."
-"Kösz hyung. Viszlát." mondta Jungkook és letette a telefont. Legjobb barátok voltak, és nyilván Namjoon nem fogja kétszer megkérdezni tőle, hogy Jungkook kér-e tőle egy szívességet. Később el tudja magyarázni a részleteket Namjoonnak. Egyelőre a lehető leghamarabb törölnie kell az összes feljegyzést arról, hogy Jimin gyilkos.
A gondolataiban volt elfoglalva, amikor Tae berontott a szobájába. Már éppen ki akarta kérdezni, amikor Tae a karjánál fogva megrántotta, és azonnal kivitte a lakásból, inkább a saját lakásába.
Jin felállt a kanapéról, és látta, hogy Tae agresszíven lökdösi Jungkookot a padlón. Jungkook leesett és zavart tekintettel nézett Tae- re, ahogy a többiek is az előcsarnokban, miközben Tae gyűlölködve meredt Jungkookra.
– TE MEGÖLTED ŐKET, UGYE? – kiáltott rá Jungkook-ra Tae. A hangos hang hatására Sia kijött a vendégszobából.
Jungkook mondani akart valamit, amikor Tae félbeszakította: "Ne szólj egy szót sem te önző kurva!! Soha nem törődtél senkivel, csak magaddal!!! Igaz??!! Te vagy az oka a húgodnak és a sógorodnak nincs több!! TE VAGY AZ OKOZ, HOGY A LÁNY MOST ÁRVA!!" - kiáltott Tae Jungkook-ra, aki lenézett, bűntudatot és összetört érzést érez.
Sia csak figyelte őket. Nem akarta beismerni, de amikor Tae Jungkooknak kiabált, megfájdult a szíve.
-"Megérdemled a halált te szörnyeteg!! MEGÉRDEMELD, HOGY KIBASZOTTUL HALOTT LEGYÉL!!!" Tae újra kiabált, a felesége pedig megpróbálta megállítani, de ekkor be kellett mennie a lányuk szobájába, mivel a kiabálás miatt felébredt. Jin megpróbálta megállítani Tae-t, de az megvonta a vállát. "Undorító vagy és olyan szánalmas Jeon Jungkook. Soha nem törődtél a családoddal!! Sosem törődtél a Noonáddal!! Sosem törődtél a hyungoddal!!KIBASZOTTUL SOHA NEM TÖRŐDSZ!!"
Sia összerezzenve nézte a földet, és minden tőle telhetőt megtett, hogy erősen viselkedjen.
-"Hiányzott valaha a Noonád? Csak attól, hogy főzöl és eszel olyan dolgokat, amiket ő szeret, amit te magad sem szeretsz, minden évben megünnepeled a születésnapját, mint egy rohadt fesztiválon, szerinted ez azt mutatja, hogy hiányzik??! Utálod, csak utálod a krikettet, de még mindig nézed, mert hiányzik James, nem? Elfelejti a saját születésnapját, de soha nem felejti el az évfordulójukat vagy a születésnapjukat! hívjuk szerelemnek??? Családnak???Sia az elmúlt 2 éve Amerikában volt,de mindig megbizonyosodtál róla,hogy minden kibaszott dolga meglegyen,hogy mérföldekre legyen tőle!!Mit akarsz bizonyítani,h??!! Hogy szereted őket??!!!Teljesen megváltoztattad az egész életedet,felfordítottad magad, minden egyes kibaszott nap a sajnálkozásodba fulladva!!Éjszakákat sírva hibáztatod magad a halálesetekért ami nem is volt a kezedben!! Egy egész kibaszott könyvet írtál,ahol a főszereplőt hibáztattad,hogy önző és szörnyeteg!!! Az öngyűlölet az amit abban a történetben megmutattál!!Rólad szólt igaz???!!! Ugye most utálod magad???!!! NE LÉGY GYÁVA JEON JUNGKOOK!!!! TE ANNYIRA SZÁNALMAS VAGY ÉS ÚSZÓ!! TÉNYLEG NEM ÉRDEMELD MEG, HOGY ÉLJ!!! HALJ ME-"
-"MONDJ MEG EGY SZÓT A KOOK ELLEN, ÉS MEGÖLLEK!!!" – kiáltotta Sia, és a gallérjánál fogva megragadta Taehyungot. Dühös könnyeket sírt, akárcsak Taehyung.
Jungkook maga is sírt, mostanra összegömbölyödött, átölelte a térdét és zokogott.
-"NEM VOLT SEMMIT TENNI, HOGY MEGÁLLÍTSA VALAMIT, AMI TÖRTÉNIK VOLT!! NEM VOLT. AZ ÖVE. HIBA!!!" – kiáltotta Sia, és Jungkook most erősen sírt.
-Én-Ez egy-egy-az én hibám volt...-mondta megtörten Jungkook. Sia megfordult és leült elé. Fogta az arcát, és maga is erősen sírt.
Most már tisztán látta, mennyire összetört Jungkook. Annyira belefulladt saját gyötrelmébe, hogy észre sem vette, mennyit bánt Jungkook az elmúlt 2 évben. Ha elvesztette a szüleit, még Jungkook is elvesztette Noonáját és Hyungját, akik többek voltak neki, mint szülei. Ha Jimin a barátja volt, akkor Jungkook élete szerelme volt, és a lány el sem tudja képzelni, mennyire magát hibáztatta nap mint nap ezekért az eseményekért.
-"N-Nem... Nem, nem a te hibád volt Kook... Sajnálom... Nagyon sajnálom..." - mondta, és 2 év után először megölelte Jungkookot. . Jungkook átölelte a hátát és nagyot sírt a vállán.
Jin jött és megveregette Taehyung hátát, aki büszkén elmosolyodott, még mindig könnyes szemekkel, „Oscar-díjas teljesítmény? Tudom'.
KAMU SEDANG MEMBACA
Mutated(Jikook)(Befejezett)
AksiJimin alacsony vérmérsékletű bűnöző... Mr. Bad Boy, aki utálja az életet. Jungkook pedig az az ideális mesetípus, szerény és kedves úriember, hivatását tekintve író...... Mr. Tökéletes, aki szereti az életet. Mi történik, ha ezek ketten találkozna...