Amikor Jungkook kijött a mosdóból, azonnal a konyhába ment, hogy reggelit készítsen nekik. Jimin mindvégig a kanapén ült a tévé előtt. Amikor elkészült a reggeli, Jungkook felhívta Jimint.Az étkezőasztalon ültek, saját reggelijüket ették, Jungkook pedig a telefonját lapozta, és híreket olvasott, ahogy ő is tette mindennap. De Jimin fejében csak egy kérdés járt, ami nagyon nyugtalanította.
- "Mikor csináltattad ezeket a tetoválásokat Jungkook?" – kérdezte Jimin, és kíváncsian nézett Jungkookra. Nem ült meg a fejében a gondolat, hogy egy emberszerű nyuszinak van tetoválása.
Jungkook ránézett, abbahagyta az étel rágását, majd félretette a telefonját. A kanalat a félig üres tányérjában tartotta, és keresztbe fonta a karját az asztalon, Jiminre mosolygott, és most teljes figyelmét rá szentelte.
De ez a mosoly nem egy cuki nyuszi mosoly volt, Jungkook mosolya jelenleg inkább egy vigyorra hasonlított. Jimin pedig nem tehetett róla, hogy visszanézett a tányérjára, és megpróbálta elkerülni az idősebb félelmetes tekintetét.
- "Miért nem csinálunk egy dolgot Jimin shii? Te mondd el, mikor csináltad a tetoválásaidat, és én megmondom, mikor csináltattam az enyémet." - mondta Jungkook, és most is elmosolyodott.
A mosoly, amitől Jimin kissé megenyhült. Nem tehetett róla, hogy egy kicsit elvigyorodott az idősebbik ajánlatán: – Titok egy titokért? – kérdezte Jimin felhúzva az egyik szemöldökét.
Jungkook csak vállat vont és aranyosan bólintott. Jimin kuncogott, és lenézett, miközben a tányérban lévő befejezetlen ételeivel játszott. "Nos, 16 évesen kaptam őket. Gyerekkorom óta rossz fiú voltam..."
- "Hazudsz Jimin shii" - mondta Jungkook halk, de határozott hangon, még mindig egy kis mosollyal az arcán, és a szemei kissé összeszűkültek, hogy Jiminre nézzen.
Ennek hallatán Jimin felnézett az idősebbre, és ismét megfélemlítőnek találta a tekintetét. Hogy őszinte legyek, ez az ember összezavarta Jimint. Jungkook az egyik pillanatban ártatlan és kedves, mint egy gyerek, míg a másik pillanatban megfélemlítőbb és komolyabb, mint egy sorozatgyilkos, mint maga Jimin.
- "Hú?!" – kérdezte Jimin, és igyekezett semmiféle kifejezést nem mutatni az arcán.
- "Hazudsz." - mondta Jungkook, és még mindig halkan mosolygott Jiminre. "Pszichológiával kapcsolatos könyveket írok. Könnyen ki tudom deríteni, hogy ki hazudik és ki nem. Az arckifejezésedből és a testbeszédből ítélve csak hazudtál." Jiminre mosolygott, mintha tudná, hogy Jimin még nem mond el neki igazat.
Jimin csak lenézett a tányérjára, kicsit megmozdult az ülésen, mivel kissé kényelmetlennek érezte a helyzetet.
-"De semmi baj Jimin shii. Nem kell sietni. Amint lesz bátorságod elmesélni a történeted, elmesélem az enyémet." - mondta Jungkook olyan könnyedén és éretten, mintha már megérezte volna Jimin kényelmetlenségét.
Jimin nem szereti, ha az emberek megértik. Nem szerette, hogy Jungkook ilyen jól ismeri őt, és ekkora teret enged neki. Mindenkire dühös akart lenni. De ez az ember annyira alázatos, megértő és érett volt, hogy ez a könnyedség és kényelem megfojtotta Jimint. Mintha összetörné a falakat, amelyeket maga köré épített.
Szóval Jimin összevonta a szemöldökét és dühösen felkelt."Bátorság?! Mit értesz bátorságon, mi?! Szerinted gyáva vagyok?!"
Jungkook kissé meglepetten nézett rá, amiért Jimin dühös lett és rosszra vette a szavait. Lassan felállt, és bocsánatkérő mosollyal meghajolt: "Nem Jimin shii... Csak úgy értettem, hogy annyi időt szakíthatsz, amennyit csak akarsz. Nem kell sietned... Sajnálom, ha megbántottalak szavaim akaratlanul is...
- "Miért vagy ilyen kedves hozzám??!!! Miért..."
Jimin hangos hangját megszakította az ajtócsengő. Mindketten az ajtóra néztek, majd vissza egymásra. Jungkook anélkül, hogy szólt volna, az ajtó felé indult, Jimin pedig követte mögötte.
Amint Jungkook kinyitotta az ajtót, egy magas és jóképű férfi, akinek gödröcskéi voltak mosolyogva, szorosan megölelte. "Jungkook-ah!! Hogy vagy barátom?!" - mondta, még mindig Jungkookot ölelve, csukott szemmel, mintha egy ideje nem találkozott volna Jungkookkal. Az ismeretlen férfi mögül egy másik férfi lépett be, aki mosolyogva nézett a két barátra. Ez a férfi rendkívül jóképű volt, széles vállával.
Jungkook meglepettnek tűnt, amikor meglátta ezeket a vendégeket, Jimin pedig egyszerűen csak három lépésnyi távolságból figyelte őket.
Amikor a gödröcskés férfi meglátta Jimint, elkerekedett a szeme, mintha szellemet látott volna, lassan elhagyta Jungkookot, és most Jiminre nézett. A mellette lévő jóképű férfi követte a tekintetét és meglátta Jimint, és ő is ugyanígy reagált.
– J-Jimin? A férfi, aki megölelte Jungkookot – mondta szinte suttogva.
-"I-Igen! Ő Jimin! Az a Jimin, akiről meséltem?!" – mondta gyorsan Jungkook a férfira nézve. Majd Jimin felé fordult: "És Jimin, ő Namjoon hyung, a barátom, ő pedig a férje, Jin hyung."
Jimin egyszerűen csak mosolygott egy kicsit kettejükre, egy kis fejet lehajtva.
Namjoon és Jin még mindig Jiminre néztek, mintha Jimin két fejet növesztett volna, vagy ilyesmi. Jimin öntudatosnak érezte magát a tekintetük alatt. Egyszerűen Jungkook fehér pólóját és nadrágját viselte, amit tegnap este kölcsönzött az idősebbiktől. Bár Jimin nem tartozik azok közé, akik félénkek, de félénk volt, ahogy ez a Namjoon srác és a férje nézte őt. A másik kezével idegesen megvakarta az egyik karját, ideges mosollyal nézett lefelé. Jungkook ezt észrevette.
- "Hyung!! Jungkook azt mondta, felkeltve Namjoon figyelmét: "Ez Jimin, az a fiú akiről meséltem?! Akit eszméletlenül találtam a gyalogösvényen??!! Emlékszel?!!" - mondta Jungkook, és szinte dühösen nézett Namjoonra, mintha arra kérné, hogy egyezzen bele.
Szerencsére Namjoon megkapta a jelzéseit és gyorsan bólintott: "A-Ahh!! I-Igen!! Ja!! A fiú, akit eszméletlenül találtál a gyalogúton!! Igaz!! Jimin!!!" Aztán Jiminre nézett, és teljes 90°-ot meghajolt.
-"Örülök, hogy találkoztunk Jimin shii." Utána idegesen kuncogott.
Jin még mindig döbbenten nézett Jiminre, és most nem figyelt senkire az előcsarnokban. De aztán megbökte a férje, és kissé meghajolt, maga is ideges volt, és rendkívül megzavarodottnak tűnt.
Jungkook kínosan kuncogott és Jiminre nézett: "Jimin shii!! Felviszem őket a szobámba, kérlek menj és pihenj." Mondta meghajolva és a saját szobája felé húzta Namjoont, Jin pedig követte, továbbra sem vette le a tekintetét Jiminről, aki egy kicsit kínosan rámosolygott.
Miután hárman bementek Jungkook szobájába, Jimin csak nézett a hálószoba immár bezárt ajtajára és felsóhajtott. Egyszerűen megvonta a vállát, nevetve Jungkook barátai furcsa viselkedésén, és a saját szobájába ment.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mutated(Jikook)(Befejezett)
AçãoJimin alacsony vérmérsékletű bűnöző... Mr. Bad Boy, aki utálja az életet. Jungkook pedig az az ideális mesetípus, szerény és kedves úriember, hivatását tekintve író...... Mr. Tökéletes, aki szereti az életet. Mi történik, ha ezek ketten találkozna...