Part 26.

71 5 0
                                    


-"Oww!!

-"Uff!!

-"Ahhh!!

-"Ishhh!!"

-"Jaj!!

-"AAAAHHH!!!" - sikoltotta Jungkook, amikor Seojoon ezúttal egy kicsit erősebben megnyomta.

-"Hagyd abba ezeket a hangokat! Tudom, hogy nem fáj annyira! És ne szorítsd olyan erősen Jimin kezét, mert összerándul miattad!!" - mondta Seojoon és Jungkookra meredt.

"N-nem... v-valójában nem a keze szorításától rándulok meg, hanem attól, hogy mennyire fájna neki most..." - mondta a Seojoon által kezelt sebre nézve.

Seojoon Jungkook sebét varrta, miután kivette a golyót, és mint mindig, Jungkookot nem kellett eszméletlenné tenni, mert minden alkalommal elviseli a fájdalmat, amikor ezt teszik. De ezúttal ragaszkodott ahhoz, hogy Jimint magával tartsa, szorosan fogta a fiatal kezét, és úgy tett, mintha először lőtték volna le.

Seojoon laboratóriumában voltak, Namjoon, Jin, Jungkook és Jimin. Jungkook az ágyon feküdt, miközben Jimint maga mellé ültette, és szorosan fogta a kezét. Jimin szánalommal nézett rá, empatikusan gondolkodott, míg Namjoon, Jin és Seojoon csak a szemüket forgatták a kölyök viselkedésén.

- Nagyon fáj Jimin ah... - mondta duzzogva és kölyökkutya tekintetét Jiminre nézve.

Jimin bólintott, és szomorúan mosolygott rá: - Tudom, Hyung... rendben lesz... oké? – mondta édesen.

Jungkook szeme elkerekedett: "Hyung??!! Hú!! Ennyi tisztelet??!! Hirtelen??" – kérdezte Jungkook izgatottan mosolyogva. Kicsit megmozdult, és ez megzavarta Seojoon munkáját, aki a sebét varrta. Seojoon felszisszent, és a mellkasára csapott.

Jungkook bocsánatkérően a nyelvébe harapott, és ismét egyenesen lefeküdt.

- Nos... - mondta Jimin félénken lenézve. - Most, hogy tudom, hogy titkos ügynök vagy, ártatlan életek százait mentette meg anélkül, hogy a saját életével törődött volna, azt hiszem, határozottan megérdemli a tiszteletet. És azt is... . – elhallgatott, miközben Jungkook szemébe nézett saját csillogó szemével. – Elkaptál egy golyót értem... Neked köszönhetem az életemet Jungkookie Hyung! - mondta Jimin aranyos félhold szemű mosolyával.

Jungkook gyorsan fogta a mellkasát, mintha szívrohamot kapna, és összerándult: "Dr. !! Először nézd meg a szívemet!! Mindjárt felrobban, miután ilyen közelről láttam a földöntúli szépséget!! Istenem!! Ilyen a mennyország? ?!!"

Jimin kuncogott a gyerekességén, míg a többiek a szobában horkoltak.

– Akkor most a pasim leszel? – kérdezte hirtelen Jungkook, és olyan reménnyel nézett Jiminre.

Jimin szeme elkerekedett, és egy ilyen hirtelen kérdéstől megdöbbent. Jungkook arca leesett, és ismét egyenesen feküdt, és a plafont nézte.

– Rendben van... mindegy. Azt mondta, minden tőle telhetőt megtett, hogy ne hangozzon szomorúnak, de tényleg megtette. Namjoon és Jin összenéztek, Seojoon pedig szomorú pillantást vetett Jungkookra és Jiminre, majd folytatta a seb kezelését.

Ekkor Jimin hirtelen a kezébe fogta Jungkook arcát és megcsókolta a száját. Ez csak egy egyszerű puszi volt, semmi több, de ez elég volt ahhoz, hogy a teremben tartózkodó összes ember szeme elkerekedjen. Jimin visszaült a helyére, mintha nem csak megcsókolna valakit, vörös arccal nézett le az ölébe.

Jungkook szeme szinte kidülledt a üregekből. Jimin felé kapta a fejét, és gyorsan leült a térdére, Jimin arcát fogva, hogy ezúttal erősebben csókolja meg.

-"H-Hyung!! Jimin kuncogott a kétségbeesett csók között, amit Jungkook adott neki, nem csak az ajkán, hanem az egész arcán. "-A sebed h- hyung!!" - mondta Jimin, és megnyomta Jungkook mellkasát, hogy kicsit hátralökje. Jungkook csak nézett rá a legőszintébb és legszívesebb mosollyal, csillagokkal a szemében, Jimin arcát úgy nézte, mintha egyszerre venné magához.

-"A seb várhat a gyógyulásra. De nem tudok tovább várni rád, Park Jimin!! - mondta Jungkook és ismét szenvedélyesen megcsókolta Jimint. Jimin visszacsókolta, mosolyogva ráébredve, mennyire szüksége van rá, és maga Jungkook hiányzott.

-"Jaj!! Ez az én laboratóriumom!! Nem egy nászutas üdülőhely, kölykök!!" – mondta Dr. Seojoon, és megpróbálta szidni a szerelmes madarakat. Megfordult, hogy Namjoon és Jin segítségét kérje, de úgy találta, hogy ők ketten már el vannak foglalva egy heves sminkelésen.

Felhorkant, és megrázta a fejét: "Rendben!! Elmegyek..." - mondta, és a két házaspárt a laboratóriumában hagyta, hogy tegyenek, amit akarnak.

Mutated(Jikook)(Befejezett)Where stories live. Discover now