Part 25.

69 5 0
                                    


Egy egész hónap telt el, és Jimin mindent megtesz, hogy ne gondoljon az édes reggeli és esti kívánságokra, az aranyos nyuszi mosolyra, a nevét kiáltó mézes hangra, és még az izommalac védelmező karjaira, aki olyan gyengéden megcsókolta. és szeretettel. De nyilvánvaló, hogy ebben kudarcot vall, szánalmasan.

Az a tény is, hogy a fekete hajú nyuszi már több mint egy hónapja figyelmen kívül hagyja, még jobban feldühíti. Szándékosan elment Sia házához, amikor tudta, hogy Jungkook ébren lesz, és kijön, de balszerencséjére már körülbelül 30 napja nem láthatta.

Sia elmondta Jiminnek, hogy Jungkook teljesen megváltozott. Még a család sem látta már egy hónapja, mivel legtöbbször inkább a munkájáért dolgozik. Jimjn megkérdezte a munkájáról, de ő azt mondta, nem mondhatja el, és csak Jungkook tudja. Jimin tiszteletben tartotta a döntését, és nem zaklatta tovább.

Jimin nem fog hazudni, nagyon hiányzik neki az állandóan irritáló idegesítő nyuszi. A háza üresnek tűnik Jungkook jelenléte nélkül. És még milliónyi próbálkozás után sem tudja Jimin elfelejteni azt a gyengéd csókot, amit az idősebb adott neki.

Még most is, amikor Jimin egy parkból jött vissza, sóhajtott, miközben a fekete hajú jóképű nem hagyta el az eszét. 12 óra körül járt, és Jimin csak friss levegőt akart szívni, ezért elment a parkba. Észre sem vette, mikor lett ilyen késő. Mindkét kezét a farmernadrágja elülső zsebében tartotta, túlméretezett szürke kapucnis kapucnis volt rajta, felsóhajtott, lenézett, és hazafelé tartott.

Ekkor kezdett bele, amikor lövést hallott. A sikátorba rohant, ahonnan fegyverlövés hallatszott. Ott meglátott egy férfit, akinek háta Jimin felé fordult, és fegyverét egy rendőr felé szegezte, a sikátor végén. A rendőrt már a vállán lőtték, így már összerándult. A férfi, aki háttal Jimin felé fordult, fekete bőrdzsekit viselt, bőrnadrággal.

Jimin azonnal tudta, hogy gengszter, amikor ismét le akarta lőni a tisztet. Amikor a rendőr megpróbálta kivenni a fegyverét a derékpántjából, a bűnöző a rendőr lábához lőtt, a tiszt pedig a feje hátulján húzta a kezét, és állítólag megadta magát a bűnözőnek.

Jimin némán kivett egy hegyes követ a sikátorból, és megpróbálta hátba szúrni a bűnözőt, de ekkor a bűnöző gyorsan megfordult, és inkább Jiminre szegezte a fegyvert.

Ekkor mindketten lefagytak.

-"Jungkook?!" – kérdezte Jimin tágra nyílt szemekkel, miközben Jungkookra nézett, és rá szegezte a fegyverét.

-"Jimin?!" – kérdezte Jungkook ugyanolyan zavartan, és leengedte a fegyvert. – Mi a fenét keresel itt?

- "Te... te bűnöző vagy??!!" Jimin majdnem kiabált neki, és a háta mögött húzódó tisztre nézett.

Jungkook felsóhajtott, és a szemeit forgatta. Megfordult, és a fegyvert a tiszt felé mutatta: "Maradj ki ebből a Jiminből... és menj a házadba, már késő van..."

-"Nem!!" - mondta Jimin makacsul és a fegyverét fogva Jungkook elé állt: "Előbb válaszolj!! Te egy bűnöző vagy ugye??!!"

- "Azt mondtam, maradj ki ebből a Jiminből!! Nem a te dolgod..."

-"Ez az én kibaszott dolgom!!! Nem hagyhatom, hogy megölj egy tisztet!! Ne Jungkook!!" - mondta Jimin, és nem hagyta el a fegyvert, hátával a tiszt felé fordult.

-"Jimin-" Jungkook újra vitatkozni készült, de aztán látta, hogy a tiszt előveszi a fegyverét és Jimin hátára mutat. Szemei ​​elkerekedtek, és gyorsan ellökte Jimint, és meglőtték magát, a hasába.

Jimin keményen a földre esett, majd fegyverlövést hallott, majd egy másikat, majd a tiszt fájdalmas sikolyát. Gyorsan hátranézett, és látta, hogy a tiszt keze vérzik, két ujja levált a kezéről, a földön fekszik. A tiszt sikoltozott, és a másikkal fogta a sérült kezét.

Jimin Jungkookra nézett, és őt is a földön fekve találta, a hasát fogva, összerándult. Látta, hogy a vér vízként szivárog ki a sebéből, és elkerekedett a szeme.

-"JUNGKOOK!! Elindult Jungkook felé, és az ölében tartotta a fejét. Nem tudta abbahagyni a könnyeit, amikor látta a fájdalmat Jungkook arcán.

- J-Jimin... - mondta Jungkook összerándulva... - Én-én... én... - mondta fájdalmasan.

-"J-Jungkook... kérlek... k-kérlek tarts ki... ne veszítsd el az eszméletemet." - mondta sírva Jimin.

Jungkook szárazon kuncogott, csuklyás szemekkel: "Én mindjárt elveszítem az életem, Jimin"

-"NEM!! Ne mondd!! K-Kérlek... K-Kérlek N-Ne mondd ezt..." - mondta Jimin a saját homlokát Jungkook homlokára támasztva, még mindig zokogva.

-"J-Jimin..." mondta Jungkook szinte suttogva, és nyelt egyet: "C-Megcsókolsz utoljára...??K-Kérlek?"

Ekkor Namjoon, Jin és más néhány férfi jött rendőregyenruhában, és a sérült rendőrhöz rohantak. Megbilincselték és keményen elvitték.

Namjoon odajött Jiminhez és Jungkookhoz, és Jimin nem tudott megállni, de még jobban sírjon: "N- Namjoon shii!! J-Jungkook.. J-Jungkook m-meg... lő... t-ték-"

Namjoon csak a szemét forgatta és Jungkook lábába rúgott: "Hagyd abba a túlreagálást te köcsög!! Megijeszted!!" - mondta Jungkookra nézve, aki kinyitotta az egyik szemét, majd felállt Jimin öléből a hasát fogva. Az arcán nem látszott a fájdalom jele, csak egy kicsit összerándult, amikor felkelt, de semmi több.

Jimin tágra nyílt szemekkel nézett rá. Jungkook lenézett rá, és nyuszi mosolyt vetett rá, mielőtt Jiminnek nyújtotta a kezét, hogy ő is felkeljen.

Jimin megfogta a kezét, és még mindig zavartan felkelt. Namjoon gödrös mosolyt vetett rá, miközben a rendőrök úgy vették a sérült rendőrt, mint egy bűnözőt. "Korábban 15-20 alkalommal lőtték le, szúrták meg, több mint 30-szor, szóval igen... egyetlen fegyverlövés nem tehet vele semmit." - mondta Jungkookról beszélve, akinek Jin éppen a sebét vizsgálja.

– Először vigyük el Dr. Seojoonhoz, jó? – kérdezte Jin Jungkookra nézve, aki csak bólintott.

Jungkook ekkor Namjoon felé fordult: "Vigyétek haza Jimint-" majd abbahagyta a tekintetét, hogy Namjoon milyen közel áll Jiminhez, aki még mindig tágra nyílt szemekkel nézett rá. Megrázta a fejét, és inkább Jin felé fordult: "Vigye haza Jimint, Joon velem fog jönni..." - mondta, és mindent megtett, hogy ne tűnjön birtoklónak, de tényleg így volt, ahogy Jiminre, majd Namjoonra nézett. .

– Nem megyek haza! Jimin hirtelen kibökte: - Én... veled akarok menni... - mondta, és szégyenlősen lenézett.

-"Aww... ugye??" - mondta Namjoon kötekedően, és megütötte Jimin vállát a sajátjával.

Jungkook jellegzetes homlokráncolása visszatért, és taposott a lábával, miközben Jimin és Namjoon felé indult, és közéjük állt. Ezután Jimin vállára tette a karját és Namjoonra meredt: - Akkor menjünk... - mondta mély hangon és elindult Jiminnel az egyik autó felé.

Mutated(Jikook)(Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang