ᴏs ᴅᴏɪs ʟɪ́ᴅᴇʀᴇs sᴇ ᴇɴᴄᴀʀᴀᴍ .
- ᴍɪᴋᴇʏ - ᴄʜᴀɴ ᴅᴀ ᴀʟɪᴀɴᴄ̧ᴀ ᴅᴏ ᴄᴏʟᴇɢɪᴀʟ ɪɴғᴀɴᴛɪʟ - sᴏʀʀɪ ᴏsᴀɴᴀɪ, ᴀ ᴍᴏᴇʙɪᴜs ғɪᴄᴀᴍ ᴇɴᴠᴏʟᴛᴀ ᴅᴇʟᴇs ᴅᴇɪxᴀɴᴅᴏ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴅᴇ ғᴏʀᴀ.
- ᴀᴛᴇ́ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴛʀᴏᴜxᴇ ʙᴀsᴛᴀɴᴛᴇ ɢᴇɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴇɴᴄᴜʀʀᴀʟᴀʀ ᴜᴍ ʙᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴄᴏʟᴇɢɪᴀʟ - ᴅɪᴢ ᴍɪᴋᴇʏ - ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴇ́ ᴛᴀ̃ᴏ ᴍᴇʀᴅᴀ ǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴏ ᴇᴜ ɪᴍᴀɢɪɴᴇɪ ǫᴜᴇ ғᴏssᴇ, ᴏsᴀɴᴀɪ - ᴋᴜɴ - sᴏʀʀɪ ᴅᴇʙᴏᴄʜᴀᴅᴏ.
- ᴀʜɴ ?! - ʙᴀɪxᴀ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴄᴏʟᴏᴄᴀɴᴅᴏ ᴏ sᴜᴀ ᴍᴀ̃ᴏ ᴘᴇʀᴛᴏ ᴅᴏ ᴏᴜᴠɪᴅᴏ - ɴᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴsɪɢᴏ ᴛᴇ ᴏᴜᴠɪʀ. ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴇ́ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴘᴇǫᴜᴇɴᴏ - ᴀ ᴍᴏᴇʙɪᴜs ʀɪʀ, ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ɪssᴏ, ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ sᴀɪ ᴀᴏɴᴅᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴇɴᴛʀᴀɴᴅᴏ ɴᴀ ᴍᴜʟᴛɪᴅᴀ̃ᴏ, ᴇɴᴄᴀʀᴀ ᴏsᴀɴᴀɪ.
- ᴇɪ - ᴏsᴀɴᴀɪ ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ - ᴍᴀs ǫᴜᴇ ᴘᴏʀʀᴀ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴛᴀ ᴍᴇ ᴇɴᴄᴀʀᴀɴᴅᴏ, ʙᴀʙᴀᴄᴀ ? - ᴀɴᴅᴀʀ ᴀᴛᴇ́ ᴇʟᴇ ғɪᴄᴀɴᴅᴏ ᴀ ғʀᴇɴᴛᴇ ᴀ ᴇʟᴇ, ᴏsᴀɴᴀɪ ɪʀɪᴀ ᴅᴀ́ ᴜᴍ sᴏᴄᴏ ᴍᴀs ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ sᴇɢᴜʀᴀ ᴏ ᴘᴜɴʜᴏ ᴀɴᴛᴇs ᴇʟᴇ ᴏ ᴀᴄᴇʀᴛᴀ.
- ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴇ́ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴄᴏɴᴠᴇɴᴄɪᴅᴏ - ᴅᴀ́ ᴜᴍ ᴊᴏᴇʟʜᴀᴅᴀ ɴᴀ ʙᴀʀʀɪɢᴀ ᴅᴇ ᴏsᴀɴᴀɪ ǫᴜᴇ ᴅᴀ́ ᴀʟɢᴜɴs ᴘᴀssᴏs ᴘᴀʀᴀ ᴛʀᴀ́s, ᴏ ᴘᴇssᴏᴀʟ ғɪᴄᴀʀᴀᴍ sᴜʀᴘʀᴇsᴏs ᴄᴏᴍ ᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄᴇɴᴅᴏ.
- ǫᴜᴇᴍ ᴇ́ ᴠᴏᴄᴇ̂, sᴇᴜ ᴍᴇʀᴅɪɴʜᴀ ?! - ᴇʟᴇ sᴇ ʀᴇᴄᴜᴘᴇʀᴀ.
- ᴏʀᴀ ᴏsᴀɴᴀɪ - ᴀɴᴅᴀʀ ᴀᴛᴇ́ ᴇʟᴇ - ɴᴀ̃ᴏ ᴍᴇ ʀᴇᴄᴏɴʜᴇᴄᴇ ᴍᴀɪs, ᴅᴇᴘᴏɪs ᴅᴀǫᴜᴇʟᴀ sᴜʀʀᴀ ? - ᴏsᴀɴᴀɪ ᴏʟʜᴀɴᴅᴏ ᴀᴛᴇɴᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴀᴏ ʀᴏsᴛᴏ ʀᴇᴄᴏɴʜᴇᴄᴇʀ.
- ᴠᴏᴄᴇ̂ ... - ᴅɪsᴛʀᴀɪᴅᴏ, ᴘᴀʜ - ᴄʜɪɴ ᴀᴘʀᴏᴠᴇɪᴛᴀʀ ᴇ ʟʜᴇ ᴀᴄᴇʀᴛᴀ ᴜᴍ sᴏᴄᴏ ᴇᴍ ᴏsᴀɴᴀɪ ᴅᴀɴᴅᴏ ᴘᴀssᴏs ᴘᴀʀᴀ ᴛʀᴀ́s.
- ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ sᴇɪ ᴏ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂s ᴛᴇᴍ ᴍᴀs ᴇssᴀ ɴᴀ̃ᴏ ᴇ́ ᴀ sᴜᴀ ʟᴜᴛᴀ, ᴇssᴀ ᴇ́ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ʟᴜᴛᴀ, ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ɴᴀ̃ᴏ sᴇ ɪɴᴛʀᴏᴍᴇᴛᴇ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴛᴄʜʏ - ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴏsᴀɴᴀɪ ᴄᴏᴍ ᴜᴍ ᴏʟʜᴀʀ sᴇ́ʀɪᴏ, ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴘᴀʜ - ᴄʜɪɴ.
- ᴏᴋ, ғᴀᴢᴇᴍ ᴏ ǫᴜᴇ ǫᴜɪsᴇʀ - ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ sᴇ ᴀғᴀsᴛᴀ ғɪᴄᴀɴᴅᴏ ᴀ ʟᴀᴅᴏ ᴀ ʟᴀᴅᴏ ᴅᴏ ᴍᴏʀᴇɴᴏ.
- ᴏ ᴘᴀʜ-ᴄʜɪɴ ɴᴀ̃ᴏ ᴇ́ ғʀᴀᴄᴏ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄᴄʜɪ - ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴇ - ᴘᴀʜ - ᴄʜɪɴ ᴇ́ ᴜᴍ ᴅᴏs ɴᴏssᴏs ᴍᴇʟʜᴏʀᴇs ʟᴜᴛᴀᴅᴏʀᴇs - ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ғʀᴇɴᴛᴇ ɪɢɴᴏʀᴀɴᴅᴏ ᴏ ᴍᴏʀᴇɴᴏ ғᴀʟᴀɴᴅᴏ " ʜᴀʀᴜᴋɪ ʜᴀʏᴀsʜɪᴅᴀ, ᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴏ ᴄᴏᴍᴏ ᴘᴀʜ-ᴄʜɪɴ, ᴄᴀᴘɪᴛᴀ̃ᴏ ᴅᴀ ᴛᴇʀᴄᴇɪʀᴀ ᴅɪᴠɪsᴀ̃ᴏ ᴅᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ ᴄᴏᴍ ᴏ ᴠɪᴄᴇ - ᴄᴀᴘɪᴛᴀ̃ᴏ ʀʏᴏʜᴇɪ ʜᴀʏᴀsʜɪ, ᴄᴏᴍᴏ ᴘᴇʜ - ʏᴀɴ, ᴅᴇᴠᴇ sᴇʀ ᴇssᴇ ᴄᴀʀᴀ ... " , ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ɪssᴏ, ᴏsᴀɴᴀɪ ᴅᴀᴠᴀ ᴜᴍᴀ sᴜʀʀᴀ ᴇᴍ ᴘᴀʜ - ᴄʜɪɴ ǫᴜᴇ ᴏ ᴅᴇɪxᴀ ɪɴᴄᴏɴsᴄɪᴇɴᴛᴇ ᴇᴍ ᴘᴇ́, ᴘʀᴇsᴛᴇ ᴀ ᴄᴀɪʀ, ᴍɪᴋᴇʏ ᴏ sᴇɢᴜʀᴀ ɴᴏ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ.
- ᴠᴏᴄᴇ̂ ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴇʀᴅᴇᴜ ᴀɪɴᴅᴀ ᴘᴀʜ - ᴄʜɪɴ - ғᴀʟᴀ ᴅᴇɪxᴀɴᴅᴏ ɴᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ ᴄᴏᴍ ᴄᴀʟᴍᴀ.
- ᴀʟᴀ ᴏ ᴄᴀʀᴀ ᴇɴᴅᴏɪᴅᴏᴜ !
- ᴇʟᴇ ᴊᴀ́ ᴘᴇʀᴅᴇᴜ - ᴀʟɢᴜɴs ғɪᴄᴀʀᴀᴍ ᴢᴏᴀɴᴅᴏ ᴄᴏᴍ ǫᴜᴇ ᴍɪᴋᴇʏ ᴅɪᴢ, ǫᴜᴇ sᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀᴠᴀ ᴇ ᴇɴᴄᴀʀᴀ ᴏsᴀɴᴀɪ, ɪɴᴅᴏ ᴀ ᴇʟᴇ ᴇ ғɪᴄᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ғʀᴇɴᴛᴇ ᴀ̀ ғʀᴇɴᴛᴇ.
- ᴠᴀɪ ғᴀᴢᴇʀ ᴏ ǫᴜᴇ ᴍɪᴋᴇʏ, ᴄʜᴏʀᴀʀ ? - sᴇ ᴀʙᴀɪxᴀ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴘᴀʀᴀ ғɪᴄᴀʀ ɴᴀ ᴀʟᴛᴜʀᴀ ᴅᴇ ᴍɪᴋᴇʏ sᴏʀʀɪɴᴅᴏ - ᴀᴄʜᴏ ǫᴜᴇ ᴏ ɪɴᴠᴇɴᴄɪ́ᴠᴇʟ ᴍɪᴋᴇʏ, ɴᴀ̃ᴏ ᴇ́ ᴏ ǫᴜᴇ ᴏs ʀᴜᴍᴏʀᴇs ᴅɪᴢᴇ... - ɴᴏ ᴜ́ʟᴛɪᴍᴏ ᴍɪɴᴜᴛᴏ, ᴏsᴀɴᴀɪ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ɴᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ ɪɴᴄᴏɴsᴄɪᴇɴᴛᴇ.
- ᴀǫᴜᴇʟᴇs ǫᴜᴇ ᴀᴄʀᴇᴅɪᴛᴀʀᴀᴍ ǫᴜᴇ ᴏ ᴘᴀʜ - ᴄʜɪɴ ᴘᴇʀᴅᴇᴜ ... - ᴇɴᴄᴀʀᴀ ᴀ ᴍᴏᴇʙɪᴜs - ᴅᴇᴇᴍ ᴜᴍ ᴘᴀssᴏ ᴀ ғʀᴇɴᴛᴇ, ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴘᴏssᴀ ᴍᴀᴛᴀ - ʟᴏs - ɴɪɴɢᴜᴇ́ᴍ ᴏᴜsᴏᴜ sᴇ ᴍᴇxᴇʀ ᴏᴜ ғᴀʟᴀʀ - ᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ ᴘᴇʀᴛᴇɴᴄᴇ ᴀ ᴍɪᴍ, ǫᴜᴀʟǫᴜᴇʀ ᴜᴍ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴇᴊᴀ ᴀᴛʀᴀ́s ᴅᴇ ᴍɪᴍ .... ɴᴜɴᴄᴀ ɪʀᴀ́ ᴘᴇʀᴅᴇʀ ! - sᴏʀʀɪᴜ ᴏʀᴜɢᴜʟʜᴏsᴏ. ᴅᴇɪxᴀɴᴅᴏ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴍᴀɪs ᴄᴜʀɪᴏsᴏ ᴏ ǫᴜᴇ ɪʀɪᴀ ᴠɪᴍ - ᴅᴇsᴄᴜʟᴘᴀ ᴋᴇɴᴄʜɪɴ, ɴᴀ̃ᴏ ᴍᴇ sᴇɢᴜʀᴇɪ - ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴛʀᴀ́s, ᴅʀᴀᴋᴇɴ sᴜsᴘɪʀᴀ.
- ɴᴀ̃ᴏ ᴛᴇᴍ ᴄᴏᴍᴏ ᴛᴇ ᴘᴀʀᴀʀ ɴᴇ́, ᴍɪᴋᴇʏ ? - ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ǫᴜᴀʟǫᴜᴇʀ, ᴏsᴀɴᴀɪ ᴀᴄᴏʀᴅᴀʀ ᴘᴇɢᴀɴᴅᴏ ᴜᴍᴀ ɢᴀʀʀᴀғᴀ ǫᴜᴇʙʀᴀᴅᴀ ᴇ ɪɴᴅᴏ ɴᴀ ᴅɪʀᴇᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴅᴇ ᴍɪᴋᴇʏ.
- ᴀᴀᴀᴀᴀʜʜʜʜ !
- ᴏsᴀɴᴀɪ !!!
- ᴄᴜɪᴅᴀᴅᴏ, ᴍɪᴋᴇʏ ! -ᴅʀᴀᴋᴇɴ ғɪᴄᴀ ɴᴀ ғʀᴇɴᴛᴇ ᴍɪᴋᴇʏ, ᴏsᴀɴᴀɪ ᴄʜᴇɢᴀɴᴅᴏ ᴘᴇʀᴛᴏ, ᴅʀᴀᴋᴇɴ sᴇɢᴜʀᴀ ᴀ sᴜᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ ᴘᴇʟᴏ ʙʀᴀᴄ̧ᴏ ᴇ ᴀ sᴜᴀ ᴍᴀ̃ᴏ sᴇɢᴜʀᴀɴᴅᴏ ᴏ ʙʀᴀᴄ̧ᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ sᴇɢᴜʀᴀɴᴅᴏ ᴀ ɢᴀʀʀᴀғᴀ, ᴅʀᴀᴋᴇɴ ғᴀʟᴀ ᴀʟɢᴜᴍᴀs ᴄᴏɪsᴀs ᴘᴀʀᴀ ᴏsᴀɴᴀɪ, ᴠɪʀᴀ ᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴏs ᴍᴇᴍʙʀᴏs ᴅᴀ ᴍᴏᴇʙɪᴜs - ᴅᴇ ᴀɢᴏʀᴀ ᴇᴍ ᴅɪᴀɴᴛᴇ, ᴀ ᴍᴏᴇʙɪᴜs sᴇʀᴀ́ ᴀғɪʟɪᴀᴅᴀ ᴅᴀ ɢᴀɴɢᴜᴇ ᴛᴏᴋʏᴏ ᴍᴀɴᴊɪ - ᴀ sɪʀᴇɴᴇ ᴅᴀ ᴘᴏʟɪ́ᴄɪᴀ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴀ ᴀ ᴛᴏᴄᴀʀ - ᴍᴇʀᴅᴀ, ᴀ ᴘᴏʟɪ́ᴄɪᴀ.
ᴀʟɢᴜɴs ᴊᴀ́ ɪᴀᴍ sᴀɪʀ ᴄᴏʀʀᴇɴᴅᴏ - ᴇɪ, sᴇᴜs ᴄᴜᴢᴏ̃ᴇs! ɴᴀ̃ᴏ ғᴜᴊᴀᴍ ᴀɪɴᴅᴀ, ᴀʟɢᴜᴇ́ᴍ ᴛᴇᴍ ǫᴜᴇ ʟᴇᴠᴀʀ ᴏ ᴏsᴀɴᴀɪ - ғᴀʟᴀ ᴅʀᴀᴋᴇɴ.
- ᴄᴇ-ᴄᴇʀᴛᴏ - ᴜᴍ ᴍᴇᴍʙʀᴏ ᴀɴᴅᴀ ᴀᴛᴇ́ ᴇʟᴇ, ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ sᴀɪ ᴅᴇᴘᴏɪs ǫᴜᴇ ᴏᴜᴠɪᴜ sɪʀᴇɴᴇ, ᴅᴇɪxᴀɴᴅᴏ ᴏ ʟᴏᴄᴀʟ.
ᴀғᴀsᴛᴀɴᴅᴏ ᴅᴏ ʟᴜɢᴀʀ, ᴀɴᴀᴅᴀɴᴅᴏ ᴄᴏᴍᴏ sᴇ ɴᴀᴅᴀ ᴇsᴛɪᴠᴇssᴇ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄɪᴅᴏ ᴀᴛᴇ́ ǫᴜᴇ ᴏᴜᴠᴇ ᴀʟɢᴜᴇ́ᴍ ɢʀɪᴛᴀɴᴅᴏ ᴏ sᴇᴜ ɴᴏᴍᴇ.
- ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴛᴄʜʏ ! - ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴛʀᴀ́s, ᴅʀᴀᴋᴇɴ ᴄᴏʀʀᴇɴᴅᴏ ᴊᴜɴᴛᴏ ᴄᴏᴍ ᴍɪᴋᴇʏ ᴇ ᴘᴇɴ-ʏᴀɴ.
- ᴄᴏʀʀᴇ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴛᴄʜʏ - ɢʀɪᴛᴀʀ ᴍɪᴋᴇʏ, ᴘᴏʀ ɪɴsᴛɪɴᴛᴏ, ᴇʟᴇ ᴄᴏʀʀᴇ.
ɴᴀǫᴜᴇʟᴀ ᴛᴀʀᴅᴇ, ᴀ ᴘᴏʟɪ́ᴄɪᴀ ғɪᴄᴀ ɴᴏ ʟᴜɢᴀʀ, ᴠᴀ́ʀɪᴏs ᴅᴀ ᴍᴏᴇʙɪᴜs ғᴏʀᴀᴍ ᴘʀᴇsᴏs ᴇ ᴜᴍᴀ ғᴏɪ ɢʀᴀᴠᴇᴍᴇɴᴛᴇ ғᴇʀɪᴅᴀ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
"Curvar-se ao rei de Tokyo"
FanfictionYami, gangue de Tokyo, uma gangue que para muito perigosa mas essa gangue está preste a mudar o futuro e as gangues de Tokyo para um novo começo ...