19

109 14 1
                                    

31 ᴅᴇ ᴏᴜᴛᴜʙʀᴏ, ᴏ ʜᴀʟʟᴏᴡᴇᴇɴ sᴀɴɢʀᴇɴᴛᴏ. ᴏ ᴅɪᴀ ǫᴜᴇ ᴠᴀɪ ғɪᴄᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴀ ʜɪsᴛᴏ́ʀɪᴀ ɴᴏ ᴍᴜɴᴅᴏ ᴅᴀs ɢᴀɴɢᴜᴇs, ᴘʀɪɴᴄɪᴘᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ, ᴘᴀʀᴀᴅᴏs ɴᴏ ᴘᴏʀᴛᴀ̃ᴏ ᴅᴏ ᴇsᴛᴀᴄɪᴏɴᴀᴍᴇɴᴛᴏ, ᴄʜɪғᴜʏᴜ ғɪᴄᴀ ᴀɴsɪᴏsᴏ .

- ᴇsᴘᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ᴛᴜᴅᴏ ᴏᴄᴏʀʀᴀ ʙᴇᴍ ... - ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴏ sᴇᴜ ʟᴀᴅᴏ, ᴀᴋɪʀᴀ ᴄᴏᴍ ᴄᴀʀᴀ ᴅᴇ ɴᴏᴊᴏ ᴠᴇsᴛɪᴅᴏ ᴄᴏᴍ ᴏ ᴜɴɪғᴏʀᴍᴇ ᴅᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ - ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ᴅᴇssᴀ ᴄᴀʀᴀ ?

- ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴍᴇ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀ ?! - ᴀᴘᴏɴᴛᴀ ᴘᴀʀᴀ sɪ - ᴇᴜ sᴏᴜ ᴀ ʏᴀᴍɪ ɴᴀ̃ᴏ ᴅᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ sᴀᴄᴏᴜ ᴏ ᴘɪʀᴀʟʜᴏ ?!

- ɴᴏ́s ᴛᴇᴍᴏs ᴀ ᴍᴇsᴍᴀ ɪᴅᴀᴅᴇ - ʀᴇsᴘᴏɴᴅᴇ ᴄᴏᴍ ᴜᴍᴀ ᴄᴀʀᴇᴛᴀ ᴍᴇɪᴏ ɴᴇʀᴠᴏsᴏ, ᴍɪᴛsᴜʏᴀ ᴀᴘᴀʀᴇᴄᴇ ᴀᴏ ʟᴀᴅᴏ ᴅᴇ ᴄʜɪғᴜʏᴜ.

- ᴇsᴛᴀ́ ᴛᴜᴅᴏ ʙᴇᴍ ᴀǫᴜɪ, ᴄʜɪғᴜʏᴜ ? - ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀ ᴠᴇɴᴅᴏ ᴏs ᴅᴏɪs ǫᴜᴀsᴇ ᴀ sᴇ ᴍᴀᴛᴀʀ - sᴇ ᴘʀᴇᴄɪsᴀ ᴅᴇ ᴀʟɢᴏ ᴘᴏᴅᴇ ᴍᴇ ᴀᴠɪsᴀʀ - ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴀᴋɪʀᴀ - ᴠᴀɪ ᴅᴀ́ ᴄᴇʀᴛᴏ ᴇssᴇ ᴘʟᴀɴᴏ, ᴀᴋɪʀᴀ ?

ᴀᴋɪʀᴀ ᴄᴏᴍ ᴏ sᴇᴜ ᴏʟʜᴀʀ ᴄᴏɴᴠᴇɴᴄɪᴅᴏ - ᴏ ᴘʟᴀɴᴏ ᴇ́ ᴅᴇ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ, ᴇ́ ʟᴏ́ɢɪᴄᴏ ǫᴜᴇ ᴠᴀɪ ᴅᴀ́ ᴄᴇʀᴛᴏ !

ɴᴏ ᴅɪᴀ ᴀɴᴛᴇʀɪᴏʀ, ᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ ᴇ ʏᴀᴍɪ sᴇ ʀᴇᴜɴɪᴀ̃ᴏ, ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ғᴀʟᴏᴜ sᴏʙʀᴇ ᴀ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀ ᴅᴏ ᴄʜɪғᴜʏᴜ ǫᴜᴇ ᴛᴇᴠᴇ ᴍᴀɪs ᴄᴇᴅᴏ ᴇ ᴄᴏᴍᴇɴᴛᴏᴜ sᴏʙʀᴇ ᴏ ʀᴀᴄɪᴏᴄɪ́ɴɪᴏ.

- ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ᴀ ᴠᴀʟʜᴀʟᴀ ɴᴀ̃ᴏ ǫᴜᴇʀ sᴏᴍᴇɴᴛᴇ ǫᴜᴇ ᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ ᴇsᴛᴇᴊᴀ ɴᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ, ᴍᴀs ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ ǫᴜᴇ ᴏ ᴍɪᴋᴇʏ ᴘᴇʀᴄᴀ ᴏ ᴄᴏɴᴛʀᴏʟᴇ ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ ɴᴀ̃ᴏ ᴇxɪsᴛᴀ, ᴇ́ ɪssᴏ ? - ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀ ᴍɪᴛsᴜʏᴀ, ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴄᴏɴᴄᴏʀᴅᴀ.

- sᴇ ɪssᴏ ᴏᴄᴏʀʀᴇ, ᴛᴇʀᴇᴍᴏs ᴘᴇssᴏᴀs ᴍᴏʀᴛᴀs ᴇ ᴜᴍᴀ ɢᴀɴɢᴜᴇ ᴅᴇɪxᴀᴅᴀ ᴅᴇ ᴇxɪsᴛɪʀ - ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴍɪᴋᴇʏ ǫᴜᴇ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴏ ᴇɴᴄᴀʀᴀᴠᴀ - ǫᴜᴇʀ ᴅɪᴢᴇʀ ᴀʟɢᴏ ᴍɪᴋᴇʏ ?

- ᴄᴏᴍᴏ ᴘᴏᴅᴇᴍᴏs ғᴀᴢᴇʀ ɪssᴏ, sᴇ ɪssᴏ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄᴇʀ ?

- ᴄᴏʟᴏᴄᴀ ᴀʟɢᴜᴇ́ᴍ ᴅᴀ ʏᴀᴍɪ ɴᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ ᴅᴜʀᴀɴᴛᴇ ᴇssᴀ ʙʀɪɢᴀ.

- ǫᴜᴇᴍ ᴠᴏᴄᴇ̂ ǫᴜᴇɪʀᴀ ᴄᴏʟᴏᴄᴀ ? - ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀ ᴅʀᴀᴋᴇɴ.

- ᴀᴋɪʀᴀ - ᴀᴋɪʀᴀ ᴇɴɢᴀsɢᴀ ᴄᴏᴍ ᴏ ᴀʀ ǫᴜᴀɴᴅᴏ ғᴏɪ ᴄɪᴛᴀᴅᴏ ᴏ sᴇᴜ ɴᴏᴍᴇ .

- ᴇᴜ ?! ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ?!

- ᴘᴏʀǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴇ́ ᴏ ᴜ́ɴɪᴄᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ sᴇᴍ ғᴀᴢᴇʀ ɴᴀᴅᴀ ᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴠᴀɪ ᴀʟɢᴜᴇ́ᴍ ᴜ́ᴛɪʟ ᴀɢᴏʀᴀ .

- ᴛᴇᴍ ᴀ ᴜᴍɪ ᴇ ᴀɪᴋᴀ! ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ᴇʟᴀs ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴏᴅᴇᴍ ɪʀ ɴᴏ ᴍᴇᴜ ʟᴜɢᴀʀ ?!

- ᴀ ᴜᴍɪ ᴠᴀɪ ʟɪᴅᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴀʟɢᴜᴍᴀs ᴄᴏɪsᴀs ɴᴏ ᴇsᴄʀɪᴛᴏ́ʀɪᴏ, ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴀ ᴀɪᴋᴀ ᴠᴀɪ ʀᴇsᴏʟᴠᴇʀ ᴀʟɢᴜᴍᴀs ᴄᴏɪsᴀs ᴘᴇɴᴅᴇɴᴛᴇs ғᴏʀᴀ ᴅᴀ ɢᴀɴɢᴜᴇ - ᴇxᴘʟɪᴄᴀ sɪᴍᴘʟᴇs, ᴀᴋɪʀᴀ ғɪᴄᴀ ɪɴᴅɪɢɴᴀᴅᴏ.

"Curvar-se ao rei de Tokyo"Onde histórias criam vida. Descubra agora